Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Na een kei drukke nachten met hele zieke patiënten, in de overdracht naar de dagdienst een hoop gezeik over je heen krijgen omdat je niet alles hebt kunnen bijvullen. Ik ben maar opgestaan, heb mijn spullen gepakt en ben weggegaan. Schijnbaar is patiënten in leven houden het minst belangrijke en staat bijvullen op nr 1.
denisesilver schreef:Ongelofelijk. Ze zijn hier al twee weken 's nachts aan de snelweg bezig. Dan denk je in het weekend zullen ze wel vrij zijn. Nee hoor. Dus we liggen wederom een nacht in de takkeherrie. Overdag zullen ze geen lawaai maken, dat moet natuurlijk per se 's nachts. Echt. Sterf.
Telpeva schreef:Ai teksten, ai muziek, ai plaatjes.
Ugh ik wil er niet aan wennen.
Zertab schreef:Sinds donderdag buikklachten. Geen buikgriep maar wel regelmatig krampen met resultaat. Vet irritant. En nu erger ik me eraan dat het droog is, de zon schijnt maar ik niet durf paard te rijden uit angst voor jaa.. je weet wel
Zebrastreep schreef:2 weken werkzaamheden is nog enigsinds te overzien. Ik zit nu nog dik 1,5 jaar in lawaai van een verbouwing van een sporthal en het stroomnet waar ze aan de andere kant van mijn huis bezig zijn.
Ik ben nu wel blij met de bouwvak vakantie. Het is nu even rustig. Maar normaal is het vanaf half 7 in de ochtend lawaai.
Tevens ook gelijk een irritatie dat 1 augustus de werkzaamheden van het stroom klaar moeten zijn. Maar de parkeerplaats er nog niet weer bestraat is. Ze laten dat dus mooi langer liggen dan 1 augustus.... zo begonnen ze ongemerkt al eerder dan aangeven en gaan ze ook rustig langer door.