Licor schreef:Ik heb dat met kiwi soms.. maar dat schijnt idd ook iets van een allergische reactie te zijn
Ja dat herken ik ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Het is ook geen aanrader om na een scopie via de keel of een operatie waar ze een beademingsbuis in de keel inbrengen, om dan een pot verse ananas op te eten... Was niet zo fijn van het ziekenhuis dat het avondsnackje bij de maaltijd bestond uit verse ananas na een hartonderzoek via katheter langs de keel.
Ik kan je zeggen, dat deed gruwelijk veel zeer die ananas op een ruwe geschaafde keel
Little_Gift schreef:Het is ook geen aanrader om na een scopie via de keel of een operatie waar ze een beademingsbuis in de keel inbrengen, om dan een pot verse ananas op te eten... Was niet zo fijn van het ziekenhuis dat het avondsnackje bij de maaltijd bestond uit verse ananas na een hartonderzoek via katheter langs de keel.
Ik kan je zeggen, dat deed gruwelijk veel zeer die ananas op een ruwe geschaafde keel
Jolliegirl schreef:Little_Gift schreef:Het is ook geen aanrader om na een scopie via de keel of een operatie waar ze een beademingsbuis in de keel inbrengen, om dan een pot verse ananas op te eten... Was niet zo fijn van het ziekenhuis dat het avondsnackje bij de maaltijd bestond uit verse ananas na een hartonderzoek via katheter langs de keel.
Dit meen je..
Dat hadden ze zelf toch wel kunnen inschatten?
Lalidan schreef:Nou ja, nee dus, want er zijn heel veel mensen bij wie dat geen enkel probleem is, zie mijn reactie boven jou.
c_alsemgeest schreef:Lalidan schreef:Nou ja, nee dus, want er zijn heel veel mensen bij wie dat geen enkel probleem is, zie mijn reactie boven jou.
Grappig dat je dat zegt, want bij de algemene interne waar ik stage heb gelopen was het echt standaard dat mensen die een scopie (maag/keel etc) hadden ondergaan en daar verbleven dat bepaalde etenswaren waren uitgesloten.
Qua fruit kiwi, ananas, aardbei maar bv ook voeding wanneer het meer kruiden bevatte. Die mensen kregen dan een ander alternatief of broodmaaltijd.
Telpeva schreef:Interessant, dat heb ik nooit geweten.
De keer dat ik een keer volledig onder narcose ben geweest kreeg ik vlak na het wakker worden meteen een waterijsje, heeft dat daar ook mee te maken? Om te verzachten omdat er dingen in je keel hebben gezeten?
Telpeva schreef:Interessant, dat heb ik nooit geweten.
De keer dat ik een keer volledig onder narcose ben geweest kreeg ik vlak na het wakker worden meteen een waterijsje, heeft dat daar ook mee te maken? Om te verzachten omdat er dingen in je keel hebben gezeten?
en buren die erop gaan lopen bijten zouden helemaal verboden moeten worden
. Maar goed, ik doe het sowieso beter zonder buren in een ziekenhuis, laat staan op de recovery. thequeensmum schreef:Telpeva schreef:Interessant, dat heb ik nooit geweten.
Ik kreeg na mijn heupoperatie ook waterijs, maar dat was om mijn bloeddruk wat op te krikken
Maar die levert nergens in de best verre omgeving.