Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Maar dat je bij een stopweek ongesteld word is natuurlijk heel logisch.
Dus in die zin is het niet na 11 jaar weer ineens.
Alleen dan deze keer heftiger.
Misschien eens overleggen helemaal te stoppen?
Zijn de eitjes helemaal op en blijven de opvliegers ook weg.
#daantje heel veel sterkte
Bellatrix schreef:Oh dat is jammer, heb je al gesprekken met haar gevoerd? Vind ze het zelf wel leuk?
Shenavallie schreef:DuoPenotti schreef:Maar dat je bij een stopweek ongesteld word is natuurlijk heel logisch.
Dus in die zin is het niet na 11 jaar weer ineens.
Alleen dan deze keer heftiger.
Misschien eens overleggen helemaal te stoppen?
Zijn de eitjes helemaal op en blijven de opvliegers ook weg.
#daantje heel veel sterkte
Ik ben in die 11 jaar in de stopweken nooit ongesteld geweest. Op mijn 37e een hysteriscopie gehad en daar bleken de eitjes al niet meer aanwezig te zijn. Ik kreeg toen wel te horen dat je een onttrekkingsbloeding kon krijgen, door dat het slijmvlies van de baarmoederwand opgeruimd wordt. Misschien dan toch een verdwaald exemplaar dat al die jaren verlatingsangst had?Geen idee...
Aanvulling: Vanwege het afbouwen van mijn andere medicijnen mocht ik nog niet stoppen, maar wellicht komt daar vanaf volgende week verandering in.
Foaly schreef:Die eindbeoordeling wordt nog een dingetje ja, dit wordt de eerste stagiair die geen voldoende krijgt
EnNiobe
Foaly schreef:Maar waarom zou je dat doen als je het ook twintig keer kunt vragen?
Het is ook de combinatie van én weinig computervaardigheden, én minder (ver)taalvaardigheden dan we gewend zijn (zowel in het Engels als het Nederlands) én het feit dat de feedback niet aankomt en er geen verbetering is. Dat maakt het soms gewoon ontzettend frustrerend als je weer eens een vertaling moet nakijken waarin nog steeds dezelfde fouten staan die ze in de eerste week ook maakte
Foaly schreef:Yes, ik weet niet precies wanneer ze stopt maar ergens in februari.
En inderdaad, onze vertaalprogramma's zijn niet heel intuïtief en hebben best veel knopjes en dingen die je moet instellen voordat je kunt beginnen, dus het is alleen maar handig om dat op te schrijven. Maar waarom zou je dat doen als je het ook twintig keer kunt vragen?
Het is ook de combinatie van én weinig computervaardigheden, én minder (ver)taalvaardigheden dan we gewend zijn (zowel in het Engels als het Nederlands) én het feit dat de feedback niet aankomt en er geen verbetering is. Dat maakt het soms gewoon ontzettend frustrerend als je weer eens een vertaling moet nakijken waarin nog steeds dezelfde fouten staan die ze in de eerste week ook maakte
@Shenavallie, dat maakt het wel iets duidelijker inderdaad. Maar ik zou het zeker even bespreken bij de HA
@Daantjuh, sterkte