Ik ben er stil van... dan is het toch opeens zo plots en snel... geen woorden voor. Wat zeg je in zo'n situatie? Heel veel sterkte en kracht gewenst, en een goede reis gewenst...
Ik heb in het begin je topic veel gelezen, maar het toen uit het oog verloren. Gek genoeg zag ik het er vanochtend weer tussen staan, en ben ik weer gaan bij lezen. Ik schrok van alle berichten, maar vooral je laatste bericht. Deze verandering had ik niet zien aankomen... helemaal niet zo snel.
Ik hoop dat je je rust vindt, en je geliefd hebt gevoeld de laatste tijd. En veel sterkte gewenst voor je nabestaanden.
Och meis toch, wat een beslissing. Dankjewel dat je ons meegenomen hebt, ik hoop dat het een mooi zacht einde gaat worden in het bijzijn van mensen die van je houden. Je hebt je dierbaren, en vooral Florian, nog mooie herinneringen mee kunnen geven de laatste tijd. Rust zacht dappere vrouw
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 12-05-25 11:07
Poeh, hier schrik ik toch van. Zo enorm snel ineens.
Ik wens je een hele fijne reis naar het hiernamaals (als je daarin geloofd) Dikke knuffel voor Florian
Veel sterkte en goede reis, ook voor je zoon en nabestaanden sterkte.
Mayflower_
Geplaatst: 12-05-25 11:27
Het vraagt moed om je eigen pad te kiezen. Ik wens je alle rust en hoop dat je omringd bent door warmte en liefde. Een goede reis
Farjen
Geplaatst: 12-05-25 11:28
Ik vreesde al zo'n update na de stilte van de afgelopen dagen. De pijn is bijna voorbij, ik wens je een mooi afscheid in het samenzijn met je geliefden. Heel veel sterkte ook voor hun
Sterkte vandaag Poetser wat gaat het toch vlug. Hopelijk heb je vandaag toch fijne momenten en ik gun je van harte het allerbeste toe. Goede reis.
Annefleur200
Geplaatst: 12-05-25 11:32
Heel veel sterkte voor jou en je geliefden
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 12-05-25 11:35
Jemig, hier ben ik even stil van zeg. Wat is dat ongelooflijk snel gegaan! Hopelijk mogen jullie vandaag nog mooie en kostbare momenten samen hebben en ben je straks van de pijn verlost Ik vind je een bijzonder mens en je hebt een onuitwisbare indruk achtergelaten op velen denk ik.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 12-05-25 11:42
dat deze dag je nog alles mag brengen wat je wenst. En dat hij liefdevol mag verlopen met iedereen bij je die je liefhebt
Vaar wel
parnassia
Geplaatst: 12-05-25 11:44
Sterkte.... wat heb je t knap gedaan, voor jezelf en voor je nabestaanden
hier ook een meelezer die je alleen maar een goede reis wil wensen! wat een respect heb ik voor je! sterkte aan al je dierbaren!
Lui_
Geplaatst: 12-05-25 12:00
Stille meelezer, maar nu voel ik toch de behoefte aan een berichtje want hier schrik ik toch van. Wat een verdrietig bericht. En tja wat moet je verder nog zeggen, ik hoop dat je toch nog een mooie dag hebt met je dierbare en ik wens je een fijne reis
Hier nog een stille meelezer. Ik had je zo een andere uitkomst gegund zonder pijn en met meer tijd met iedereen die je lief is. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jouw laatste dag een mooie dag zal zijn en hoop dat je ondanks alles een rustige laatste reis zult beleven. Alle goeds.
melanie0906
Geplaatst: 12-05-25 12:20
Jeetje zeg… Dat bedenkende dat dit startte met een strijd voor een paspoort.. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen… Ik hoop dat je rustig mag gaan. In het bijzijn van de mensen die je lief hebt. Dat Florian goed terecht mag komen. Dat de laatste dagen vredig mogen verlopen… Lieve Poetser, het ga je goed
Ik weet niet wat te zeggen... Wat heb jij gevochten... Nu is het tijd om te rusten... Je hebt genoeg gevochten... Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden en voor jou, poetser, niets dan bewondering van mijn kant.