Vanmorgen scheen de zon nog. Nu is die weg.En regen trekt zo te zien net zuidelijker langs.Morgen een dip. Maar dag ook weer prima weer imo.
Hier nog altijd grauw en ze voorspellen voor straks weer harde wind. Kom op hoor, het is mei, ik wil deze onzin de komende maanden niet.
Hier liever niet.. Een beetje regen af en toe mag, maar met een paar goede buien staat het land weer blank denk ik en ze staan er net op.
Sherivey schreef:Oh jawel hoor, gisteren nog Oh wat fijn.Had hier ook wel mogen vallen.Hier stuift het....
Het mag van mij 's nachts regenen, mijn tuin heeft water nodig en op die manier kost het mij niets. Ik moet nu bijna elke avond sproeien.
Laat hier maar ff die regen. In de buurt op verschillende plekken gezien dat de boeren het gras gemaaid hebben.
Regent het.. klagen we over regenSchijnt de zon.. weer niet goed Ik heb geen tuin en rijd geen paard meer. Dus ik hoef geen regen.
Selina schreef:Regent het.. klagen we over regenSchijnt de zon.. weer niet goed Ik heb geen tuin en rijd geen paard meer. Dus ik hoef geen regen.Vergeet de wind niet, want die maakte het koud de afgelopen dagen!! Er was eerst regen voor volgende week voorspeld, maar lijkt nu ook weer wat op te schuiven.
het word zomer komende dagen...24 gradenEn de nachten nog wel 10 graden, dat is wel fijn, dan kan het huis in de nacht fijn afkoelen. geen druppel hier voorspeld.
Ik ben erg blij met die temperaturen en het is inderdaad wel fijn dat het dan 's nachts nog een beetje afkoeld
Selina schreef:Wow. Ik denk dat regen niet meer bestaat[ Afbeelding ]Oeh hier word ik heel blij van! Al mag het inderdaad snachts wel gaan regenen, maar alleen snachts! Of nog beter, wanneer je gaat slapen
Ik lig weer in de zon na paar grijze frisse dagen. Staat nog wel een aardig windje maar daardoor wel goed te doen.