Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 11:57

Niobe schreef:
Merlen schreef:
Ik heb nu de helft van de studietoelage (figuurlijk via overschrijving) naar zijn kop gesmeten.Stik erin.
Stom,ja dat weet ik want nu kan ik geen laptop aankopen voor de dochter.
Heb hem duidelijk gemaakt dat hij vanaf nu de helft mee moet betalen voor school.Toen krabbelde hij terug en zei hij dat hij helemaal niet gezegd had de helft van van de kinderbijslag te willen.

Dus je bent boos en het er niet mee eens en dan neem je “wraak” (want je zegt naar hem gesmeten en stik er in) door geld naar hem over te maken?
Wat ben je in vredesnaam aan het doen?

Het geld staat ondertussen wel terug op mijn rekening.
Hij heeft ingezien dat ik bereid was verdere stappen te ondernemen,wil hij aanspraak maken daarop.
Ik kan natuurlijk via rekeninguittreksels aantonen dat hij nooit wat heeft bijgedragen.

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:04

Ineke2 schreef:
Blijkbaar was het wel een belangrijke afspraak, dan was ik thuis gebleven dat hele tijdvak tot diegene geweest was.
Hopelijk komen jullie er alsnog uit.

Als het even kan spreek wel gewoon een vast tijdstip af of max een uur.

Gho belangrijk. Het gaat over een stamboekopname van een schapenram. Normaal moeten ze komen voor eind september. Ik probeerde al even het stamboek vast te krijgen omdat er maar niemand kwam. Ik werd dinsdagavond om 21.45 (ja serieus) opeens gebeld dat deze man dus gisterenmiddag wou langskomen. Ik had gewoon al zaken gepland. Onder meer die boodschappen. Ik heb dat misschien wat gek verwoord, maar het ging over relatiegeschenken die ik moest gaan samen stellen en dat kon ook niet wachten. Deze winkel is op anderhalve kilometer van de deur, niet vaak open en ik had met hun hier ook al contact over gehad. Ik had prima alles kunnen laten vallen en naar huis kunnen rijden. Zelfs al had hij gebeld: Ik ben er maar jij niet, was ik er geweest binnen de 5 minuten. Dus bij mij zit er al wat meer irritatie want: Ze zijn hier al 2 maand te laat mee (want als hij nu niet wordt opgenomen, dan heb ik wel al 2 dragende ooien waarvan de nakomelingen ook niet in het stamboek komen) Ik heb meermaals contact proberen opnemen zonder maar enige respons. Ik word de avond ervoor nog gebeld om 21.45 met een te nemen of te laten aanbod. En dan belt die gewoon niet even zoals afgesproken. Misschien moet ik de volgende keer inderdaad maar gewoon thuis blijven, maar toch vind ik het niet mijn fout en erger ik mij dood aan deze man _-:(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:12

Het gaat beter, hoewel ik nog steeds misselijk ben.
Als ik genoeg drink mag ik naar huis. Mjah dat wil ik wel, maar ik ben gewoon te misselijk voor grote hoeveelheden… Heb wel een paar slokjes vieze slappe en veel te zoete thee op ( denk dat er suiker in zat blegh ) en paar slokjes shake en wat water.
Krijg straks nutridrink. Kijk er niet echt naar uit, maar anders moet ik aan de sondevoeding, dat wil ik absoluut niet.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:14

Swifter in dat geval heb je zeker gelijk en die man moet niet zo moeilijk doen voor niks.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:18

Oh ja Swifter,dat is toch net wat anders dan iets ophalen of zo.
Die mensen moeten op zoveel plaatsen zijn op een dag en dan begrijp ik dat ze er geen exact tijdstip op kunnen plakken.
Dat is net zoals een elektricien die moet langskomen.Die kan daar ook geen exact uur op plaatsen en is gebonden aan hoe het bij andere klanten verloopt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:19

Irisje: Gecondoleerd :(:)

Ik had graag meer willen slapen :+ Maar vanmiddag wel eerder naar huis want al genoeg uren gedraaid gisteren :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:33

Ineke2 schreef:
Het gaat beter, hoewel ik nog steeds misselijk ben.
Als ik genoeg drink mag ik naar huis. Mjah dat wil ik wel, maar ik ben gewoon te misselijk voor grote hoeveelheden… Heb wel een paar slokjes vieze slappe en veel te zoete thee op ( denk dat er suiker in zat blegh ) en paar slokjes shake en wat water.
Krijg straks nutridrink. Kijk er niet echt naar uit, maar anders moet ik aan de sondevoeding, dat wil ik absoluut niet.

Ik hoop voor je dat het lukt en je lekker naar huis mag!
Mijn man had jaren terug ook voedselvergiftiging en is daar ook zo ziek van geweest, lekker ergens een boerenomelet eten :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 13:38

Ik heb het kaartje ontvangen Urbanus <3 Dankjewel heel erg lief en om het grapje heb ik moeten lachen :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 14:04

Ineke2 schreef:
Ik heb het kaartje ontvangen Urbanus <3 Dankjewel heel erg lief en om het grapje heb ik moeten lachen :D

Had ze eindelijk een goeie ja?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 14:07

Ineke2 schreef:

<3

Niobe schreef:
Ineke2 schreef:

;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 14:30

Ik ga janken. Onderdeel van cv is moeilijk te leveren. Ik belde het bedrijf vandaag, want nog niks van ze gehoord. Leuk als je al dagen zonder verwarming zit. Nu word ik terug gebeld door een andere afdeling met een alternatief zeggen ze.

Eerst zien, dan geloven, maar ik geloof er niks van dat ze 1. Gaan bellen vandaag en 2. Dat ik voor het weekend nog geholpen word

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 14:36

Komt een collega, die nog nooit een avond heeft gewerkt of weet wat er dan allemaal moet gebeuren, mij even vertellen dat we dinsdagavond niks hebben gedaan en een chaos hebben achtergelaten voor de woensdagochtend.
We hebben alle avondklusjes gedaan. En ook nog het controleren van de vracht en vullen van de non-food, wat normaal 's middags moet gebeuren. Dus please. Zeg nog een keer dat we niks gedaan hebben.

Ik laat het gaan, heb even lopen klagen tegen een andere collega erover en t is klaar. Maar als je geen avonden werkt en niet eens weet wat er normaal moet gebeuren op een avond moet je ook geen commentaar gaan geven.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 15:32

Wat vreselijk vervelend MWM, ik duim dat je wel voor het weekend een werkende cv hebt. Als iets ellendig is, is het wel in de kou zitten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 15:35

Ineke2 schreef:
Wat vreselijk vervelend MWM, ik duim dat je wel voor het weekend een werkende cv hebt. Als iets ellendig is, is het wel in de kou zitten.

Vooral met de voorspelde temperatuur. Maandagnacht vorst en daarvoor elke keer onder de 10 graden s nachts.
Enige voordeel is de paar uurtjes zo'n vandaag en gisteren, want ik start ergens rond de 12 tot 13 graden s ochtends. Maar zie vooral weer regen komen dus dan is opwarmen wel voorbij.

En nu belde heel irritant dezelfde medewerker terug die ik net aan de lijn had. Deed net alsof ik iemand anders aan de lijn had gehad, alleen om te melden dat ik als spoed gemeld sta. Ja, dat was maandag al de bedoeling jongens? En dat ik gebeld word als er een update is. Niks meer over altwrnatieve oplossing oid.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 15:45

Urbanus schreef:
Ineke2 schreef:

<3

Niobe schreef:

;(

:*

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 16:05

Werklaptop kapot. Levertijd voor nieuwe wordt geschat op een maand, opsturen naar Microsoft voor reparatie zal niet veel sneller zijn. Heb nu wel een noodoplossing waar ik mee uit de voeten kan maar echt joh, wat een gedoe.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 16:55

Cambionn schreef:
Werklaptop kapot. Levertijd voor nieuwe wordt geschat op een maand, opsturen naar Microsoft voor reparatie zal niet veel sneller zijn. Heb nu wel een noodoplossing waar ik mee uit de voeten kan maar echt joh, wat een gedoe.

Werklaptop ingeleverd voor een collega met een mobiele funktie. Oude desktopbarrel ervoor terug gekregen. Zo'n ding waarvan je denkt: daar komt dadelijk rook uit en dat was het dan.

Leuk detail: mobiele collega gebruikt de laptop niet voor mobiel werk...... :roll: -:(-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:07

Voor de zoveelste keer iemand niet op komen dagen voor een meeting |(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:14

JudithGigi schreef:
Voor de zoveelste keer iemand niet op komen dagen voor een meeting |(

Ik had dat laatst ook , maar achteraf had ik het geannuleerd. Wat ook klopte , omdat ik mijn hele team erbij had uitgenodigd. Dus een nieuwe vergadering aangemaakt maar dat had die persoon nooit binnengekregen op de mail.

Maar het is wel zwaar irritant , helemaal omdat jij nu zit te wachten voor niks.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:33

Mag nog niet naar huis en heb veel naar binnen gewerkt, dus wel teleurgesteld. Nog een slapeloze nacht in het vooruitzicht.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:36

Ah klote :(:)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:39

Collega achter mij zit met telefoon op luidspreker met haar dochter te discussieren over sportkleding voor kleinzoon.

GA BIJ ELKAAR OP DE KOFFIE

Ondertussen blijf ik wel bokken.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:40

Dat ik vandaag voor de derde keer bij de dokter zat. Heb haar alle dagen gehoord of gezien. Hopelijk krijgen we uit het tweede bloedonderzoek meer info.

En dat ik vandaag een leuk topic geopend heb nadat ik bokt op onze Belgische Nationale Televisie zag voorbij komen maar bijna niemand heeft het topic gezien.
#wentelmezelfeveninzelfmedelijden# :+

Voor wie nieuwsgierig is:
[NM] Bokt gisteren in Factcheckers op vrt één!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:41

Laibadji schreef:
Dat ik vandaag voor de derde keer bij de dokter zat. Heb haar alle dagen gehoord of gezien. Hopelijk krijgen we uit het tweede bloedonderzoek meer info.

En dat ik vandaag een leuk topic geopend heb nadat ik bokt op onze Belgische Nationale Televisie zag voorbij komen maar bijna niemand heeft het topic gezien.

Je mag hier geen andere topics bespreken :+ :+

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:54

Niobe schreef:
Laibadji schreef:

Je mag hier geen andere topics bespreken :+ :+

I know :+

#voeltzichtevenstoer#