Ik zou het wel terugsturen voor €12, of zoals iemand hier weleens deed met item houden maar geld terug krijgen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lys_PPA schreef:Ik zou het ook terugsturen. Dan heb je alleen de verzendkosten als 'verlies', maar een kapot kledingstuk zou ik niet aantrekken dus dan zou ik 12 (in of excl kopersbescherming en verzendkosten) als verlies hebben.
Ik dacht kijk eens voor een IELM pakje voor de herfst voor mn dochtertje, maar die staan er voor hetzelfde geld op als de sale op ielm website zelf. Had ik niet verwacht..
Lys_PPA schreef:Ik zou het ook terugsturen. Dan heb je alleen de verzendkosten als 'verlies', maar een kapot kledingstuk zou ik niet aantrekken dus dan zou ik 12 (in of excl kopersbescherming en verzendkosten) als verlies hebben.
Ik dacht kijk eens voor een IELM pakje voor de herfst voor mn dochtertje, maar die staan er voor hetzelfde geld op als de sale op ielm website zelf. Had ik niet verwacht..
Niwla schreef:Lys_PPA schreef:Ik zou het ook terugsturen. Dan heb je alleen de verzendkosten als 'verlies', maar een kapot kledingstuk zou ik niet aantrekken dus dan zou ik 12 (in of excl kopersbescherming en verzendkosten) als verlies hebben.
Oh wauw, die zijn duur daar ja. Welke maat zoek je? Ik heb nog een effen rode maat 92, anders zet ik hem ook op Vinted.
Joy_Mennings schreef:Even een vraagje, niet 100% gerelateerd en is marktplaats ipv vinted. Maar wat zouden jullie hier nou mee doen? Ik weet 100% zeker dat de broek niet gekrompen is. Is ook gewoon een echte Nike, niet namaak oid.
[ [url=m/lapkim.png]Afbeelding[/url] ]
KB12 schreef:Joy_Mennings schreef:Even een vraagje, niet 100% gerelateerd en is marktplaats ipv vinted. Maar wat zouden jullie hier nou mee doen? Ik weet 100% zeker dat de broek niet gekrompen is. Is ook gewoon een echte Nike, niet namaak oid.
[ [url=m/lapkim.png]Afbeelding[/url] ]
Ook nike heeft heel veel 7/8ste modellen of broeken op enkellengte. Iedereen heeft andere benen dus hij zal ook voor iedereen anders vallen.
KB12 schreef:Joy_Mennings schreef:Dat zou kunnen inderdaad, maar dan had hij de broek even moeten Googlen lijkt mij. Bij mijn broertje viel hij gewoon normaal.
Ja dat bedoel ik ook. Je kan niet doen alsof de staat van de broek niet goed is puur omdat hij je te kort valt.
Justme_Lisaa schreef:Als Harry Potter fan heb ik (vind ik) iets heel leuks gescoord voor bij de verzameling. In Londen kwam ik er eentje tegen die veel te duur was, nu voor een stuk minder hier gevonden. Ben erg benieuwd!
[ [url=m/86aNn8.png]Afbeelding[/url] ]
xU_Blinghx schreef:Ik heb gisteren een prachtige blazer binnen gekregen Alleen twijfel ik een beetje of het echt is?
In het label staat dat het 96% wol is maar als ik de blazer zie en voel, voelt het als polyester aan. Iemand een indeed hoe ik kan testen of het echt is?
ZO wel echt raar zijn want betekent dat de verkoopster alle labels Erin heeft genaaid.