Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 17:05

Dat is niet te missen nee. :=
Ik zou het wel terugsturen voor €12, of zoals iemand hier weleens deed met item houden maar geld terug krijgen?

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 17:11

Ik zou het ook terugsturen. Dan heb je alleen de verzendkosten als 'verlies', maar een kapot kledingstuk zou ik niet aantrekken dus dan zou ik 12 (in of excl kopersbescherming en verzendkosten) als verlies hebben.

Ik dacht kijk eens voor een IELM pakje voor de herfst voor mn dochtertje, maar die staan er voor hetzelfde geld op als de sale op ielm website zelf. Had ik niet verwacht..

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:42

Lys_PPA schreef:
Ik zou het ook terugsturen. Dan heb je alleen de verzendkosten als 'verlies', maar een kapot kledingstuk zou ik niet aantrekken dus dan zou ik 12 (in of excl kopersbescherming en verzendkosten) als verlies hebben.

Ik dacht kijk eens voor een IELM pakje voor de herfst voor mn dochtertje, maar die staan er voor hetzelfde geld op als de sale op ielm website zelf. Had ik niet verwacht..

Ja achterlijk hé. De mijne voor 10 euro verkocht van de week. Was een klein beetje verweerd als je goed keek want hing buiten bij de stacaravan afgelopen winter maar was binnen 10 minuten verkocht. Was een leuk prijsje maar vooral omdat die prijzen op vinted zo achterlijk zijn. Vond het nog best hoog want toch 1/3e van de prijs. In de sale zijn ze max 30 euro e.d.

En idd 550 best veel! 200 is er inmiddels af naar de grote hoop. Ik heb ook wat dingen gekocht voor mijn zoontje. Duimen dat het past want die past de broeken ineens niet meer :') en ook een set lego gekocht. Ben benieuwd of het echt is.. begin er steeds meer over te twijfelen gezien de prijzen die ik later zag 2e hands . Zag wel al de tips van lego logo en nr die elk steentje heeft. Duimen! 24 euro totaal voor 1500 steentjes. Was met kartonnen doos waarvan 2 zakjes open waren en de rest nog dicht.. redelijk impulsief gekocht want dacht ineens, dat is leuk nu hij bijna 4 is.

12 euro.. uit principe zou ik het terug sturen denk ik..

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:27

Lys_PPA schreef:

Oh wauw, die zijn duur daar ja. Welke maat zoek je? Ik heb nog een effen rode maat 92, anders zet ik hem ook op Vinted.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 08:39

Niwla schreef:
Lys_PPA schreef:

Oh wauw, die zijn duur daar ja. Welke maat zoek je? Ik heb nog een effen rode maat 92, anders zet ik hem ook op Vinted.

Jammer, een 80 of 86. Een 92 heb ik al liggen (cadeau gekregen), maar die is helaas echt nog te groot...

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 17:56

Even een vraagje, niet 100% gerelateerd en is marktplaats ipv vinted. Maar wat zouden jullie hier nou mee doen? Ik weet 100% zeker dat de broek niet gekrompen is. Is ook gewoon een echte Nike, niet namaak oid.
Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 17:59

Ik zou een foto vragen want het klinkt heel grappig. Verder zou ik er niks mee doen als je zeker weet dat je de broek verkocht hebt in de goede staat en maat

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 19:41

Joy_Mennings schreef:
Even een vraagje, niet 100% gerelateerd en is marktplaats ipv vinted. Maar wat zouden jullie hier nou mee doen? Ik weet 100% zeker dat de broek niet gekrompen is. Is ook gewoon een echte Nike, niet namaak oid.
[ [url=m/lapkim.png]Afbeelding[/url] ]

Ook nike heeft heel veel 7/8ste modellen of broeken op enkellengte. Iedereen heeft andere benen dus hij zal ook voor iedereen anders vallen.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 19:46

KB12 schreef:
Joy_Mennings schreef:
[ [url=m/lapkim.png]Afbeelding[/url] ]

Ook nike heeft heel veel 7/8ste modellen of broeken op enkellengte. Iedereen heeft andere benen dus hij zal ook voor iedereen anders vallen.

Dat zou kunnen inderdaad, maar dan had hij de broek even moeten Googlen lijkt mij. Bij mijn broertje viel hij gewoon normaal.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 22:53

Joy_Mennings schreef:
Dat zou kunnen inderdaad, maar dan had hij de broek even moeten Googlen lijkt mij. Bij mijn broertje viel hij gewoon normaal.

Ja dat bedoel ik ook. Je kan niet doen alsof de staat van de broek niet goed is puur omdat hij je te kort valt. :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 20:19

Mag ik jullie advies vragen?

Ik heb een 'kanten' top van Hallhuber gekocht op Vinted. Top is mooi, maar ruikt een beetje muffig en naar oud zweet. Dat probeer ik op te lossen met azijn. Maar nu weet ik niet wat ik voor review moet geven. Ik houd de top sowieso, want was maar 8 euro. Maar is het gek om 4 sterren te geven en dit erbij te zetten? Moet ik dat nog aan de verkoopster meedelen? Vind het ergens ook wel sneu, want ze heeft maar 12 reviews in totaal. Maar ja, perfect was het niet.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 20:21

KB12 schreef:
Joy_Mennings schreef:

Ja dat bedoel ik ook. Je kan niet doen alsof de staat van de broek niet goed is puur omdat hij je te kort valt. :')

Bovendien is ie af, want 'me' voeten.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 10:07

Op geur geef ik geen slechte review…. Zat mensen die dingen enkele jaren in de kast liggen hebben, dan ruikt het wat muffig. Een keer wassen en opgelost.

Laatst had ik een vest waar het huidsmeer in de kraag kleefde… jakkes!! Die kreeg wel een slechte review. Haar reactie was dat zoiets er toch uit gaat met wassen…. Tuurlijk, maar zo stuur je toch toch niet op? Was geen beetje ook niet, echt heel de kraag zo wit-grijzig vettige plak.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 10:14

Gadverdamme..

Had een “nieuw met prijskaartje” kasjmier & zijde vestje gekocht, zag er inderdaad heel mooi nieuw uit, tot ik het toevallig tegen het licht hield. Een gerepareerd gaatje op de rug! Niet iets wat je dus niet gezien hebt.. Verkoopster heeft 47 5 sterren reviews dus hopelijk weet ze het netjes op te lossen.

Afbeelding

Verder blij met nieuwe Horka Greenwich gevoerde laarzen voor 1/4 van de nieuwprijs.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 10:37

Zonde! Zo iets weet je idd wel en in de winkel repareren ze iets niet, dus sowieso zelf gedaan. Hopelijk idd netjes opgelost

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 21:57

Ik heb een heerlijke Fabienne chapot jeans gescoord afgelopen week, nadat ik deze al gepast had in de 2 e hands winkel in de stad, druk gezocht naar maatje kleiner, en het is direct mijn favo broek..
In Nieuwstaat wel leuke blouse daar mee genomen, x heel wat anders dan in normaal draag, maar zoals mijn buurvrouw gelijk aangaf.. ja hoor helemaal jou Afbeelding
Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 22:13

Die Horka Greenwich voor een kwart van de nieuwprijs is wel mazzel zeg! Ik zie ze juist vooral voor meer dan de nieuwprijs voorbij komen :=
Ik heb laatst een nieuw paar besteld voor 72 euro, en zie de gebruikte laarzen voor meer dan 80 op vinted staan!

En wat zonde van die reparatie! Dat is wel duidelijk zichtbaar zo. Hopelijk lost de verkoper het netjes op.

Ik heb een paar dagen geleden een paar bordjes van mijn servies gekocht op Vinted, die vriendlief had laten vallen ^)
De verzendkosten zijn daar een stuk lager dan via marktplaats, dus daar was ik wel blij mee!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 08:33

Kwam de Greenwich voor 72 alleen in verkeerde maten tegen, en had gerekend vanaf de normale prijs ;) hebben er ook maar heel even op gestaan.

Verkoper ging eerst in de verdediging, dat het een klein iets is, nooit gedragen, nieuwprijs noemen..
nou, in de advertentie staat “1 a 2x gedragen”, het is duidelijk gerepareerd.. toen werd het “dacht dat ik dit benoemd had, menselijke fout” en wilde ze €3 retour doen. (Vestje was €8, €12,20 totaal).
Discussie verder wil ze de €8 retour doen en mag ik het vest houden, maar hoe het makkelijkste retour te krijgen?
Want is vanuit Frankrijk dus met betaallink kan ze niets. En het termijn van goedkeuren verloopt vandaag.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 11:24

Als Harry Potter fan heb ik (vind ik :D ) iets heel leuks gescoord voor bij de verzameling. In Londen kwam ik er eentje tegen die veel te duur was, nu voor een stuk minder hier gevonden. Ben erg benieuwd!

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-23 12:20

Hier van de week voor kind wat sinds 2 weken geen broeken meer aan wil wat rokjes en jurkjes gescoord.
RL jurkjes voor €2 en €7. Bonpoint panterrokje voor €6 en Petit Blush roze rokje voor €12.
Vest wat ze aanheeft bij roze rokje is van RL en voor €20 overgenomen. Heb die ooit gekocht voor de oudste toen ze 1,5jaar en wordt nu nog gedragen door de jongste. Echt zo mooi. Hoort zo vintage ouderwets er uit te zien.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 12:34

Justme_Lisaa schreef:
Als Harry Potter fan heb ik (vind ik :D ) iets heel leuks gescoord voor bij de verzameling. In Londen kwam ik er eentje tegen die veel te duur was, nu voor een stuk minder hier gevonden. Ben erg benieuwd!

[ [url=m/86aNn8.png]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk zeg! Heerlijk die jacht op een item en het dan zo vinden.

@lautje: ook lekker dan :') ineens weer druk met jurkjes/rokjes bestellen.

Ik had ook nog een mooie koop, daadwerkelijk nieuwe inbakerdoek van puckababy voor 30€ (ipv 50€ winkelwaarde).

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 13:31

Hier een broek gekocht van mijn normale merk, draag altijd een L, etiket stond niet op foto, maar een L is een L toch zou je denken? Komt die broek aan, staat er maat 36 in… zegt de verkoper ‘maar hij valt als een L’ Euh, echt niet, ik krijg het ding tot halfweg mijn billen… op het etiket staat gewoon 36, S, hoezo verkoop je dat als een L? Was gelukkig maar enkele euro’s, maar blijft wel wat zuur natuurlijk…

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 14:04

Ik vraag altijd foto van maattabel. Zie vaker dat iets als maat wordt gezet die echt niet klopt (xl voor s of andersom). Weet welke maatik nodig heb van bepaalde merken, dus dan wil ik ook zien dat t die maat is. Anders heb ik er niets aan

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 14:34

Ik heb gisteren een prachtige blazer binnen gekregen Alleen twijfel ik een beetje of het echt is?

In het label staat dat het 96% wol is maar als ik de blazer zie en voel, voelt het als polyester aan. Iemand een indeed hoe ik kan testen of het echt is?

ZO wel echt raar zijn want betekent dat de verkoopster alle labels Erin heeft genaaid.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 14:37

xU_Blinghx schreef:
Ik heb gisteren een prachtige blazer binnen gekregen Alleen twijfel ik een beetje of het echt is?

In het label staat dat het 96% wol is maar als ik de blazer zie en voel, voelt het als polyester aan. Iemand een indeed hoe ik kan testen of het echt is?

ZO wel echt raar zijn want betekent dat de verkoopster alle labels Erin heeft genaaid.

Of ze is ook opgelicht.