paasei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:41

ik zie er ook enorm naar uit *not* ... mijn man begint pas te leven bij 30 graden dus hij wil van alles van de week, mij niet bellen..... helaas rijdt hij geen auto meer en zal ik mee moeten. Naar de stort met een auto vol zooi, naar de Welkoop, naar de Bever enz. Allemaal dingen waar hij met dat heerlijke koele weer geen zin in had...

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:44

Morrie schreef:
ik zie er ook enorm naar uit *not* ... mijn man begint pas te leven bij 30 graden dus hij wil van alles van de week, mij niet bellen..... helaas rijdt hij geen auto meer en zal ik mee moeten. Naar de stort met een auto v :( ol zooi, naar de Welkoop, naar de Bever enz. Allemaal dingen waar hij met dat heerlijke koele weer geen zin in had...

Mij ook niet bellen. Dat zijn klusjes voor frisser weer. :j

Ik vind dit ook echt vreselijk. Zo warm in de slaapkamers ook. Nu al 23 graden boven en de hele week nog zon op het dak

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:45

viphorse schreef:
Duurt maar paar dagen zag ik

Nou dat hoop ik echt... als het op mijn verjaardag zo warm is dan lig ik de hele dag in de badkamer. :')

Hier in huis ook al hele dag boven de 23. Lig op de bank en zweet al. :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:53

Morrie schreef:
ik zie er ook enorm naar uit *not* ... mijn man begint pas te leven bij 30 graden dus hij wil van alles van de week, mij niet bellen..... helaas rijdt hij geen auto meer en zal ik mee moeten. Naar de stort met een auto vol zooi, naar de Welkoop, naar de Bever enz. Allemaal dingen waar hij met dat heerlijke koele weer geen zin in had...

Laat ie lekker met de fiets gaan, daag :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:54

Jeeh daar is het topic weer *\%/*

:)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:03

DuoPenotti schreef:
Jeeh daar is het topic weer *\%/*

:)

Wel fijn met lotgenoten maar minder fijn dat hij weer nodig is. -O- :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:08

Nou na die zondvloed van het afgelopen jaar vind ik het wat minder erg. Zeker omdat het maar even is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:25

DuoPenotti schreef:
Nou na die zondvloed van het afgelopen jaar vind ik het wat minder erg. Zeker omdat het maar even is.

Precies. Die paar dagen overleef ik wel. ‘s ochtends heel vroeg alles tegen elkaar open. Dan alles dicht.

Als ik een hele week 30 plus op de voorspellingen had gezien dan had ik het erger gevonden. Dit kom ik wel door. En woensdag naar kantoor dus koel.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:26

Blij dat ik nu irrigatie heb dankzij buurman. Moet alleen nog wat koppelingen regelen en stukken slang.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:29

Dat is wel handig ja.
Hier ook nog geen pomp geïnstalleerd. Anders april al

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:32

Die vooruitzichten moet ik nog zien met dat dit maar even is. Ze zeggen wel vaker wat.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:34

Die angst heb ik dit jaar voor regen. Voor hitte zou nieuw zijn.

Maar zou kunnen natuurlijk van de herfst naar de zomer.
1 week winter en 1 week lente tussendoor gehad

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 19:23

Thuis vind ik het iets minder erg, maar in mijn kleine lokaaltje is het meteen smoorheet, dus ik kijk niet uit naar de komende dagen op mijn werk.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 19:52

Aankondiging op kantoor, vanaf half juli gaan ze het luchtverversingssysteem vervangen en ze verwachten dat dit 2 weken gaat duren. Helemaal van de pot gerukt!!! En in de zomer en vlak voor het bouwverlof!!! Gelukkig thuis airco ondertussen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 20:44

Het luchtverversingssysteem bij mij op het werk heet een raam. En helpt precies niks :roll:

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 20:49

Ik werk met warme machines in een ruimte met van die plastic dakplaten, ook heerlijk, echt zin in. :evaw:

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 08:06

In een winkel zonder airco en een plat dak.. leuk werken..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 08:15

Ik meld me ook

Altijd voor een baas gewerkt waar we in de zomer geen snert te doen hadden en met warmte wat konden hangen tenzij het drukker was.
1 ventilator moest het afdoen voor het pand inck keuken , wat een giller.
Temperaturen van rustig 35/38 graden in de keuken. En dat voor die 5 of 6 gasten die hun kinderen kwamen laten spelen.

Inmiddels zit ik in de zorg en doe ik thuishulp. De ene heeft alle ramen open, de ander vertikt het.

Ik ga het wel meemaken de komende dagen :))

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 09:15

foxy80 schreef:
Aankondiging op kantoor, vanaf half juli gaan ze het luchtverversingssysteem vervangen en ze verwachten dat dit 2 weken gaat duren. Helemaal van de pot gerukt!!! En in de zomer en vlak voor het bouwverlof!!! Gelukkig thuis airco ondertussen.

Goh wat slim zeg, dat ze dit niet even in het voorjaar hebben gedaan onder het mom van goede voorbereiding. 8)7

Ik heb echt geen zin die hitte, ik hoop echt dat het inderdaad maar een paar dagen is. Heb wel net de airco in de auto laten bijvullen zodat die weer goed koelt. Anders braadt ik echt de pan uit.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 10:30

Net eindelijk iemand te pakken gekregen om mijn airco’s een service beurt te geven. Helaas gaan ze eind deze week op vakantie tot eind juli en dan komen ze pas -O- Lekker slim om in de heetste maand op vakantie te gaan als je een bedrijf in airco’s hebt. Ik mag die in de slaapkamer niet meer gebruiken want die ruikt branderig. Straks de ventilatoren maar weer uit de garage halen

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 10:37

Je zou natuurlijk ook eerder aan de bel kunnen trekken ipv wachten op de warme dagen. Het feit dat je er überhaupt een heb kunnen vinden die tijd heeft is al wonderlijk.

Onze airco's zijn nog niet aangeweest. Vandaag gaat die in het kantoor van mijn man wel aan, die heeft een bijzonder zware PC die een klap warmte genereert dat die niet onderdoet voor een infraroodkacheltje :')

Verder is het in huis nog 20 graden dus echt geen airco temperaturen. Gelukkig is het maar een weekje dus dat is wel te doen.
Ik vind het heerlijk dat de dagen nu weer langzaamaan korter gaan worden. Laat die herfst maar komen, ik kan echt genieten van stortregen, wind, binnen lekker knus en warm. :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 10:44

Morrie schreef:
Net eindelijk iemand te pakken gekregen om mijn airco’s een service beurt te geven. Helaas gaan ze eind deze week op vakantie tot eind juli en dan komen ze pas -O- Lekker slim om in de heetste maand op vakantie te gaan als je een bedrijf in airco’s hebt. Ik mag die in de slaapkamer niet meer gebruiken want die ruikt branderig. Straks de ventilatoren maar weer uit de garage halen

In tijden dat je hem niet gebruikt had hij ook een beurt kunnen krijgen. Gevalletje 'slechte planning is niet probleem van bedrijf'. Bedenk mij nu wel dat ik de garage nog even moet bellen om de auto te laten APK-en en een beurt te laten hebben. Kan gelukkig nog een hele tijd

Airco heeft in mei een uurtje aangestaan om te koelen. Vanmorgen heb ik de ramen en deuren nog even tegen elkaar opengezet. Toen was het 19 graden in huis. Zullen zien wat het komende dagen gaat worden. De nachten zijn nog koel, dus het is niet perse nodig om de airco aan te hebben.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 10:48

Tazzey schreef:
Je zou natuurlijk ook eerder aan de bel kunnen trekken ipv wachten op de warme dagen. Het feit dat je er überhaupt een heb kunnen vinden die tijd heeft is al wonderlijk.

Onze airco's zijn nog niet aangeweest. Vandaag gaat die in het kantoor van mijn man wel aan, die heeft een bijzonder zware PC die een klap warmte genereert dat die niet onderdoet voor een infraroodkacheltje :')

Verder is het in huis nog 20 graden dus echt geen airco temperaturen. Gelukkig is het maar een weekje dus dat is wel te doen.
Ik vind het heerlijk dat de dagen nu weer langzaamaan korter gaan worden. Laat die herfst maar komen, ik kan echt genieten van stortregen, wind, binnen lekker knus en warm. :D

Dit bedrijf heeft ze geplaatst 2 jaar geleden. Ik heb ze al 3 weken proberen te bellen maar kreeg niemand aan de lijn.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 11:31

Je had ook kunnen denken in Maart-April, ik ga zorgen dat de beurt vast geregeld is ipv het op het bedrijf te gooien.
Snap dat geklaag nooit... regel het gewoon op tijd.

Ik ga ook niet in december bedenken dat ik de schoorsteenveger moet regelen om de kachel te vegen, dat regel ik in augustus.

Ben blij dat het weer eens zonnig is. Heerlijk de wereld ziet er gelijk een stuk vrolijker uit.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 12:01

Als merrie al 3 weken vruchteloos belt is dat toch ook een raar bedrijf. En welke firma sluit er meer dan een maand?

Hier verrassing op kantoor, ik las de mail blijkbaar slecht, morgen beginnen de werken al. Laten we hopen dat het vlot...