Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:ik zie er ook enorm naar uit *not* ... mijn man begint pas te leven bij 30 graden dus hij wil van alles van de week, mij niet bellen..... helaas rijdt hij geen auto meer en zal ik mee moeten. Naar de stort met een auto vol zooi, naar de Welkoop, naar de Bever enz. Allemaal dingen waar hij met dat heerlijke koele weer geen zin in had...
Morrie schreef:ik zie er ook enorm naar uit *not* ... mijn man begint pas te leven bij 30 graden dus hij wil van alles van de week, mij niet bellen..... helaas rijdt hij geen auto meer en zal ik mee moeten. Naar de stort met een auto vol zooi, naar de Welkoop, naar de Bever enz. Allemaal dingen waar hij met dat heerlijke koele weer geen zin in had...
DuoPenotti schreef:Nou na die zondvloed van het afgelopen jaar vind ik het wat minder erg. Zeker omdat het maar even is.
foxy80 schreef:Aankondiging op kantoor, vanaf half juli gaan ze het luchtverversingssysteem vervangen en ze verwachten dat dit 2 weken gaat duren. Helemaal van de pot gerukt!!! En in de zomer en vlak voor het bouwverlof!!! Gelukkig thuis airco ondertussen.
Morrie schreef:Net eindelijk iemand te pakken gekregen om mijn airco’s een service beurt te geven. Helaas gaan ze eind deze week op vakantie tot eind juli en dan komen ze pasLekker slim om in de heetste maand op vakantie te gaan als je een bedrijf in airco’s hebt. Ik mag die in de slaapkamer niet meer gebruiken want die ruikt branderig. Straks de ventilatoren maar weer uit de garage halen
Tazzey schreef:Je zou natuurlijk ook eerder aan de bel kunnen trekken ipv wachten op de warme dagen. Het feit dat je er überhaupt een heb kunnen vinden die tijd heeft is al wonderlijk.
Onze airco's zijn nog niet aangeweest. Vandaag gaat die in het kantoor van mijn man wel aan, die heeft een bijzonder zware PC die een klap warmte genereert dat die niet onderdoet voor een infraroodkacheltje![]()
Verder is het in huis nog 20 graden dus echt geen airco temperaturen. Gelukkig is het maar een weekje dus dat is wel te doen.
Ik vind het heerlijk dat de dagen nu weer langzaamaan korter gaan worden. Laat die herfst maar komen, ik kan echt genieten van stortregen, wind, binnen lekker knus en warm.