wyoming schreef:Ik heb het de hele dag al koudLig ik net lekker in mijn bed, eindelijk een beetje comfortabel warm aan het worden, moet ik (weer) naar de wc. Weer koud
Dit is echt een mood de laagste dagen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Fly_high schreef:@Mkango f*ck, da's echt smerig. Weleens die gast aangesproken dat die misschien wat aan de geur moet doen?![]()
----
Te glad op de weg bij de stal om op wedstrijd te gaan![]()
En mijn linkerschouder doet het ff niet echt, bedankt Henk
“Hey, kun je alsjeblieft iets aan je dieet doen, want het ruikt alsof er een rat in je anus is gekropen en daar is overleden.”
MyWishMax schreef:Oh balen zeg! Door je mooie vlucht eraf of heeft hij wat nieuws gedaan?
Ik stel het erop gaan even uit tot alles ontdooid ispaard is behandeld van de week en moest paar dagen rust. Met de bevroren paddocks heeft ze echt te weinig gedaan om nu veilig op te kunnen stappen, wel buiten geweest maar harde bodem dus echr gestaan en beetje stappen. Vooral omdat haar verlatingsangst weer enorm op speelt door wisselende schema... Baal daar enorm van, heb al een pesthumejr de laatste tijd en zie enorm op tegen feestdagen. En dan paard dat ook niet fijn gaat en echt telkens in paniek is. Terwijl dat normaal hetgene is waar ik ontspan en naar uitkijk.
Mkango schreef:Fly_high schreef:@Mkango f*ck, da's echt smerig. Weleens die gast aangesproken dat die misschien wat aan de geur moet doen?![]()
----
Te glad op de weg bij de stal om op wedstrijd te gaan![]()
En mijn linkerschouder doet het ff niet echt, bedankt Henk
“Hey, kun je alsjeblieft iets aan je dieet doen, want het ruikt alsof er een rat in je anus is gekropen en daar is overleden.”
Nyaleti schreef:Poezen vriendinnetje niet meer gezien sinds gisterenmiddag![]()
Boerderijkat dus eigenlijk woont ze buiten maar vaak mee dat ze wat ouder worden, willen ze steeds meer binnen slapen. Ze slaapt dus al weken lekker binnen 's avonds / s nachts en nu het kouder is wilt ze overdag ook graag binnen dutten.
Gisteren ochtend wilde ze naar buiten en hebben haar daarna niet meer gezien terwijl ze anders braaf in de tuin zit te wachten als ze naar binnen wilt..
Dat ze een nachtje skipt is al gek gezien de kou maar dat ze nu nog niet gezien is in de tuin vind ik echt heel verontrustend![]()
Ik erger me ook aan de andere kat, die moet het wel fris hebben (ondanks een heerlijk warm plekje die voor haar is gemaakt) en ze wil continue onder m'n jas kruipen maar ze durft niet mee naar binnen om daar lekker op te warmen. Die kat heeft echt een kronkel in dr kop