Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Caira schreef:Ik wil liever echt geen contant, dat moet je weer storten enzo, hier ligt al maanden een bedrag om weg te brengen maar het komt er gewoon niet van. Dus of ze moeten boven de 70 zijn anders krijgen ze gewoon een tikkie
Je kunt toch gewoon boodschappen met geld betalen?
Alja schreef:Caira schreef:Ik wil liever echt geen contant, dat moet je weer storten enzo, hier ligt al maanden een bedrag om weg te brengen maar het komt er gewoon niet van. Dus of ze moeten boven de 70 zijn anders krijgen ze gewoon een tikkie
Je kunt toch gewoon boodschappen met geld betalen?
StalNollie schreef:Ik zet het voortaan standaard in mijn adv
De prijs en dan contant betalen erachter
Snap niet dat iedereen er maar van uit gaat dat het online kan.
StalNollie schreef:Ik zet het voortaan standaard in mijn adv
De prijs en dan contant betalen erachter
Snap niet dat iedereen er maar van uit gaat dat het online kan.
Charaz schreef:Ik heb het ook liever contant idd omdat niet alles altijd bekend hoeft te zijn en ik de hoefsmid, hooi etc. ook contant betaal.
We werken er imo allemaal hard aan mee dat er straks geen contant geld meer bestaat.
Tink89 schreef:Oprechte vraag: waarom zou het niet kunnen? Een tikkie maken is 2 minuten werk en kost niks.
Ik betaal al jaren echt niks meer contant en begrijp niet zo goed waarom mensen dat liever hebben. Geld is vies, je moet het weer ergens gaan uitgeven (en nee, ik doe zelden of nooit boodschappen, die worden bezorgd en zelfs als ik naar een winkel ga, kies ik een pinkassa of zelfscan)...
pillow schreef:Tink89 schreef:Oprechte vraag: waarom zou het niet kunnen? Een tikkie maken is 2 minuten werk en kost niks.
Ik betaal al jaren echt niks meer contant en begrijp niet zo goed waarom mensen dat liever hebben. Geld is vies, je moet het weer ergens gaan uitgeven (en nee, ik doe zelden of nooit boodschappen, die worden bezorgd en zelfs als ik naar een winkel ga, kies ik een pinkassa of zelfscan)...
Dit vindt ik dus een heel raar standpunt. Geld is vies en alles digitaal en laten bezorgen. Dit is dus de jeugd of toekomstige ouders waar we met z'n allen de planeet voor moeten redden.
Saul schreef:Het gaat mij niet om geheimen.
Het gaat er mij om dat de belastingdienst zich bemoeid met wat ik “verdien” op marktplaats. Te zot voor woorden.
Spul is allang belasting over betaald. Ik verkoop het met verlies.
En dan na 30 transacties worden je gegevens doorgespeeld. Want stel je voor dat je te veel verdiend. Ja daag. Flauwekul.