Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:44

Ik heb die tiktokker op facebook opgezocht en ik weet nu zeker dat deze kansparel niet helemaal... in orde is :o

Mbt de wijken in Arnhem, Arnhem heeft sowieso veel volkswijken en tuurlijk vind je daar ook tokkies en kansparels.

Toch zou ik Malburgen en de Geitenkamp nog niet op hetzelfde tokkie niveau willen zetten als Presikhaaf of Klarendal, al is die laatste by far de ergste van de buurten :')

tita

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:46

Heeft die tiktokker een naam?
Bedoel we hebben ook hier over Anky, Peter die niet kunnen rijden (hier is op bokt) gewoon voluit met namen dus mag deze ook wel met naam hier

Ze zet zichzelf blijkbaar graag te kakken

TikTok ken ik wel maar nog nooit vrijwillig iets opgezocht ik vertik het, vind zo dramatische app …. Losers van de losers app sorry

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:00

M_D_H schreef:
Ik heb die tiktokker op facebook opgezocht en ik weet nu zeker dat deze kansparel niet helemaal... in orde is :o

Mbt de wijken in Arnhem, Arnhem heeft sowieso veel volkswijken en tuurlijk vind je daar ook tokkies en kansparels.

Toch zou ik Malburgen en de Geitenkamp nog niet op hetzelfde tokkie niveau willen zetten als Presikhaaf of Klarendal, al is die laatste by far de ergste van de buurten :')

Ik vind malburgen juist meer tokkieniveau dan presikhaaf. Daar zou ik echt nooit willen wonen. Of nouja mss dan nog in die flats langs de rijn, die zijn vrij nieuw en het uitzicht is prachtig. Maar daar betaal je flink voor de locatie. 2 jaar de post in verschillende wijken gedaan daar en zoveel gekkigheid gezien. Dan is nu post bezorgen in een klein dorpje eigenlijk maar saai :')

Al heb je in alle wijken natuurlijk wel 'goeie' en 'slechte' straten. Ik vond het wel heerlijk om ongegeneerd met knot op de kop, trainingspak en slippers naar de supermarkt te gaan :')

@tita: het is wel anders of je bekend bent door je prestaties of omdat je niet wat mankeert mentaal en je blijkbaar niemand in je omgeving hebt om je tegen jezelf te beschermen

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:03

HAHA, heerlijk ongemakkelijk dat "mijn" stad zo wijds bekend is :') Ik ben hier gaan samenwonen met mijn vriend, en kom uit Utrecht... Sja. Da's wel even omschakelen zegmaar _O-
Gelukkig wonen wij heerlijk aan de Rijnkade, maar inderdaad Presikhaaf, maar ook Malburgen, geitenkamp (en vergeet Kronenburg niet)... Man man man.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:06

Oké mijn biecht, ik kijk soms op het Insta account van britney Spears om me te verwonderen....
Mocht je vroeger naar haar muziek hebben geluisterd is het geen aanrader, dat arme kind is echt niet goed geworden...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:22

tita schreef:
Bedoel we hebben ook hier over Anky, Peter die niet kunnen rijden (hier is op bokt) gewoon voluit met namen dus mag deze ook wel met naam hier

TikTok ken ik wel maar nog nooit vrijwillig iets opgezocht ik vertik het, vind zo dramatische app …. Losers van de losers app sorry

Heel eerlijk denk ik niet dat ze het bewust doet om zichzelf zo voor paal te zetten.
Afgaande op de indruk die zij wekt, vraag ik me af in hoeverre dit vermakelijk of juist zorgelijk is.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:24

Sky_As schreef:
Oké mijn biecht, ik kijk soms op het Insta account van britney Spears om me te verwonderen....
Mocht je vroeger naar haar muziek hebben geluisterd is het geen aanrader, dat arme kind is echt niet goed geworden...

Ik denk dat ze gewoon doet waar ze zelf zin in heeft, nadat ze weet ik veel hoeveel jaar opgesloten is geweest zonder enige vrijheid om ook maar een bakje koffie te drinken. Ik geef eerlijk toe dat ik soms ook zit te kijken van "wtf..." maar ik snap heel goed dat iemand gewoon doet waar hij/zij/hun zin in heeft na zolang opgesloten te moeten zitten als het ware. Ik hoop dat ze goede hulp krijgt! :knuffel:

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:25

Mag ik ook PB met naam :o

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:45

Ik biecht dat het nog geen 11u is en ik al een Red Bull op heb..

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:48

Het is net koffie :')
Ik wordt juist rustig van caffeine, dus red bull of koffie kan ik ook nog 5 min voor het slapen drinken :+

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 11:20

Ook een biecht?; ik lust geen koffie.. maar Red Bull is echt mijn guilty pleasure

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 11:26

Oh over guilty pleasures gesproken:
Ik ben niet gelovig, maar ik ben gek op religieuze liedjes. Vooral in de vorm van Amerikaanse folkmuziek en van die hysterische koortjes a la Sister Act.

In de auto ga ik regelmatig los op o.a. Hail Holy Queen en In The Old Church Yard.

Maar dit mag niemand weten want ik ben zo super metal. :')

(Mocht iemand leuke suggesties hebben, kom maar door)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 11:36

Suliko schreef:
Wel een biecht, ik ontvang dus echt bizar veel brieven van de vorige bewoner van mijn huis die in de gevangenis zit. Ik stuur ze allemaal netjes retour. Alleen laatst was ik er een beetje klaar mee (dit is al 8 maanden aan de gang met wekelijks 2-8 brieven). En heb ik het stapeltje wat ik toen aantrof door midden gescheurd om ze weg te gooien. Uit nieuwsgierigheid heb ik ze toen gelezen en die gast zit echt diep in de problemen, man man man, de schulden en boetes en daarop weer boetes en weer nieuwe aanmaningen. Heb toen nog gedacht het aan elkaar te plakken en weer retour te sturen maar durfde niet en nu voel ik me schuldig :')
Aan de andere kant denk ik niet dat het opschiet, ook het retour sturen niet, want ik krijg nog steeds van dezelfde instanties brieven en aanmaningen. Er heeft ook al meerdere keren dezelfde persoon van justitie voor de deur gehad en elke keer zeg ik dat hij hier niet meer woont. Geen idee hoe het werkt, maar ik vind het best apart dat als je uit huis gezet wordt en in de gevangenis beland, je niet ook uitgeschreven wordt van je oude adres. >;)

Misschien toch even contact opnemen met de gemeente om te controleren of er misschien nog anderen op jouw adres ingeschreven staan?
Dat je niet dadelijk een keer thuis komt en een deurwaarder je halve inboedel heeft meegenomen.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 11:44

Roodvos schreef:
Suliko schreef:
Wel een biecht, ik ontvang dus echt bizar veel brieven van de vorige bewoner van mijn huis die in de gevangenis zit. Ik stuur ze allemaal netjes retour. Alleen laatst was ik er een beetje klaar mee (dit is al 8 maanden aan de gang met wekelijks 2-8 brieven). En heb ik het stapeltje wat ik toen aantrof door midden gescheurd om ze weg te gooien. Uit nieuwsgierigheid heb ik ze toen gelezen en die gast zit echt diep in de problemen, man man man, de schulden en boetes en daarop weer boetes en weer nieuwe aanmaningen. Heb toen nog gedacht het aan elkaar te plakken en weer retour te sturen maar durfde niet en nu voel ik me schuldig :')
Aan de andere kant denk ik niet dat het opschiet, ook het retour sturen niet, want ik krijg nog steeds van dezelfde instanties brieven en aanmaningen. Er heeft ook al meerdere keren dezelfde persoon van justitie voor de deur gehad en elke keer zeg ik dat hij hier niet meer woont. Geen idee hoe het werkt, maar ik vind het best apart dat als je uit huis gezet wordt en in de gevangenis beland, je niet ook uitgeschreven wordt van je oude adres. >;)

Misschien toch even contact opnemen met de gemeente om te controleren of er misschien nog anderen op jouw adres ingeschreven staan?
Dat je niet dadelijk een keer thuis komt en een deurwaarder je halve inboedel heeft meegenomen.

Inderdaad even je gemeente bellen, zij kunnen hem uitschrijven. Hebben wij ook een keer gehad met een huisgenoot die we nooit meer zagen en die zijn huur niet betaalde. Die kwam toen in de krant met: Vertrokken naar onbekende bestemming.
Maar we hadden voor hem ook deurwaarders aan de deur etc. Was niet prettig.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 11:56

Suliko schreef:
Arnhem is ook gewoon the place to be voor drama en rare mensen _O-

Ik woon nu alweer 4 jaar in Utrecht, waarvan momenteel ook in een typische buurt (Ondiep), en toch valt het in het niets vergeleken met dingen die ik in Arnhem heb gezien. := Zelfs twee keer meegemaakt dat ik de hond uit was laten, hoorde schoten, paar minuten later loop ik langs kogelhulzen die op de grond liggen en hoor in de verte al sirenes. Of de zonen van een achterbuurman die ik al sinds kleins af aan ken die zijn opgepakt vanwege het voorbereiden van een terroristische aanslag waar een behoorlijk zware inval van de ME mee gepaard ging (die weet jij ook nog wel denk ik @Marocje). Hier kan je wel drama halen door bij de buurtbakker in de rij te gaan staan waar alle oudere buurtbewoners elkaar kennen en samen klagen, love it.
Oh ja, mijn huidige woning was wel van een drugsdealer wiens raam door zijn eigen broer was ingeslagen. Hij zit nu in de gevangenis en ik krijg nog steeds om de zoveel dagen allerlei aanmaningen, gerechtelijke brieven en schuldeisers. Ook al 2 keer op rare tijdstippen mensen voor de deur gehad die duidelijk voor drugs kwamen. :')

Ooh Ondiep, daar heb ik met mijn ex samengewoond. Vond het een leuke wijk :)) Hij woont daar nog steeds met z'n prille gezinnetje, wil je svp even iets van hondenkak door z'n brievenbus gooien ofzo <3

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:13

Minste wat ik zou doen is op je voordeur plakken dat die en die er niet meer woont.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 12:36

Keizerinnnn schreef:
c_alsemgeest schreef:
Ik moest bij Statenkwartier even denken aan die uit mijn geboorteplaats... dat is een poep chique wijk in Den Haag... maar daar gaat het niet over zie ik nu :')

De schilderswijk daarintegen :P

Hahahah nee de Statenkwartier waar ik het over heb is niet poepie chique :') is ook in Arnhem die ik bedoel haha.

Dus wie meld zich aan voor een boktmeeting bij Presikhaaf?
Stoeltje mee, mensen kijken en wat eten := _O-

Ik!!

Ik kom uit een heel fijn dorp dus ik ben die drama niet gewend _O-

tita schreef:

Sorry, maar ik vind het te ver gaan om hier met naam en toenaam iemand te noemen. Ik denk ook niet dat het topic dan lang open blijft.

Bovendien heeft ze overduidelijk een trauma of stoornis, dus ja het is wel grappig, maar ik vind het te ver om te zeggen dat ze zichzelf te kakken zet.

Ga je gif ergens anders strooien, alsjeblieft.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 16-06-22 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:40

Ook leuk om dan een hapje te gaan eten bij de foodhallen. Daar heb je een soort vreemde combinatie van bezoekers; 50% yuppen met dure zonnebrillen die opzichtig schalen oesters naar binnen werken aan de bar, en tokkiewijven met spraytan en chihuahua's.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:52

Ik biecht op dat ik nieuwsgierig werd naar het tiktokaccount en ik heb het opgezocht (was makkelijk te vinden, dat dan weer wel), en het is nog erger dan ik dacht... Het is gewoon sneu eigenlijk, maar misschien geeft het haar kracht om het steeds te herhalen?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:58

Urbanus je blijft een bijzonder mens…….. jij geniet van haar tiktok, je gniffelt en je kijkt

En ik zeg alleen maar dat ze zich graag te kakken zet en is dat gif strooien.
Laat ik duidelijk zijn ik kijk er niet maar interesseert me niet dat niveau…. Ook geen idee over wie jullie het hebben maar iemand die zo vaak post op wat voor site dan ook FB, insta, tiktok houdt van aandacht en met domme reacties krijg je meer aandacht dan met normale
En zo is haar doel bereikt

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:03

Ik geniet van een vage kennis op Facebook.

Oh en Instagram ook trouwens. Hij zette een fetish achtige foto op Instagram samen met z'n vriendin.

Toen een paar dagen later waren ze opeens niet meer verloofd :o

Nu zet ie dat dus op Facebook, en vraag ik me af, heeft hij haar niet op Facebook? _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:07

Ik moest vandaag en de komende 2 dagen werken.

In plaats daarvan zit ik met een schurft en krentenbaard besmetting thuis schaamteloos in korte broek in de tuin genieten van het mooie weer.

Oké de jeuk is niet leuk en ik voel me heel vies maar goh met dit mooie weer geen straf

en ik ben echt niet bij mijn paarden geweest

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:10

Als het zo'n fanatieke tiktokker is vindt ze het waarschijnlijk alleen maar leuk als je haar account met anderen deelt?

Beterschap zebrastreep!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:12

Ze heeft nog meer accounts zag ik... Ja ze zal het leuk vinden, maar dat het voornamelijk leedvermaak zal worden, dat zal ze niet doorhebben en dan snap ik best dat de naam hier niet open en bloot gedeeld wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:15

Suliko schreef:
Arnhem is ook gewoon the place to be voor drama en rare mensen _O-

Ik woon nu alweer 4 jaar in Utrecht, waarvan momenteel ook in een typische buurt (Ondiep), en toch valt het in het niets vergeleken met dingen die ik in Arnhem heb gezien. := Zelfs twee keer meegemaakt dat ik de hond uit was laten, hoorde schoten, paar minuten later loop ik langs kogelhulzen die op de grond liggen en hoor in de verte al sirenes. Of de zonen van een achterbuurman die ik al sinds kleins af aan ken die zijn opgepakt vanwege het voorbereiden van een terroristische aanslag waar een behoorlijk zware inval van de ME mee gepaard ging (die weet jij ook nog wel denk ik @Marocje). Hier kan je wel drama halen door bij de buurtbakker in de rij te gaan staan waar alle oudere buurtbewoners elkaar kennen en samen klagen, love it.
Oh ja, mijn huidige woning was wel van een drugsdealer wiens raam door zijn eigen broer was ingeslagen. Hij zit nu in de gevangenis en ik krijg nog steeds om de zoveel dagen allerlei aanmaningen, gerechtelijke brieven en schuldeisers. Ook al 2 keer op rare tijdstippen mensen voor de deur gehad die duidelijk voor drugs kwamen. :')

Daar zou ik even bij de desbetreffende deurwaarder aangeven dat jij iemand anders bent.
Ze staan anders een keer in je woonkamer=met locksmith en politie.