Peelie schreef:
Ah wat leuk!! Spannend! Is dit een grotere actie met meer mensen of hoe gaat dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:Peelie schreef:
Ah wat leuk!! Spannend! Is dit een grotere actie met meer mensen of hoe gaat dat?Je ziet er op de foto’s echt fantastisch uit en je stukje klinkt superleuk!
Vjestagirl schreef:Wat er gebeurd is weet ik zelf eigenlijk ook niet zo goed. We hadden al voor de hele maand vast staan wanneer we elkaar zouden zien (want horeca = druk in december).
Vorig weekend had hij al een foto van ons in zijn familieapp gegooid en me op die manier geïntroduceerd bij zijn familie. We zijn uit eten geweest samen vorig weekend en dat was geweldig. Afgelopen woensdag heb ik hem opgehaald op zijn werk, heeft hij me voorgesteld aan een aantal van zijn collega's. Donderdag ochtend hebben we samen ontbeten en heb ik hem daarna naar zijn werk gereden, waar hij me aan nog een paar collega's voorgesteld heeft. We hebben bij de deur gedag gezegd, en het was leuk en fijn en hij keek mega verliefd naar me en was teleurgesteld dat hij me echt los moest laten...
Zondag avond is hij om iets heel kleins (waar ik 0 invloed op had) compleet ontploft, heeft me overal verwijderd en geblokkeerd (tinder, whatsapp, facebook, instagram). Ik ben vanaf mijn werk naar zijn huis gereden, maar hij deed niet open, ik heb gebeld maar hij nam niet op.
Gisterochtend kreeg ik een hele lange app, met als samenvatting "it's not you, it's not me, it's us". Het komt er op neer dat ik veel banger en voorzichtiger aangelegd ben dan hij, en dat hij zich daar ontzettend door geremd voelt. Het kost hem meer energie dan het oplevert, "en dat kan niet de bedoeling zijn".
Ik ben gisterochtend nog bij hem langs geweest, want ik wilde hem graag nog een keer aankijken en normaal afscheid nemen. Dat hebben we gedaan, we hebben elkaar tweemaal een flinke knuffel gegeven en nu is het over :'( .
Ik sluit niet uit dat we heel prima vrienden kunnen worden, maar voor nu doet het eventjes zeer, omdat ik toch wel heel hard gehoopt had dat dit dè match zou zijn...
Vjestagirl schreef:We zaten al sinds 19.00 over van alles en nog wat te praten (via whatsapp, want ik zat op m'n werk). Ik stuur rond 21.00 een foto door van een collega die met de airco staat te klooien, met als onderschrift "verantwoordelijk voor de treindienst, maar een airco unit is hogere wiskunde". Hij zegt dat een airco in december hem sowieso niet zo goed idee lijkt. Dus ik zeg "jawel, want het wordt hier loeiheet met heel veel mensen in een hele kleine ruimte". En daarop ontploft hij. Dat hij thuis op de bank zit met de verwarming uit en een sjaal om, dat m'n werkgever eraan gaat geloven, dat we ons allemaal moeten gaan schamen en een middelvinger emoji. En daarna was ik geblockt...