Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:10

Peelie schreef:
https://www.slam.nl/actie/ga-speeddaten-met-gail

Ik ga het over een andere boeg gooien :=

Ah wat leuk!! Spannend! Is dit een grotere actie met meer mensen of hoe gaat dat? :) Je ziet er op de foto’s echt fantastisch uit en je stukje klinkt superleuk! :D

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:15

Zo, dat is een hele andere boeg. Leuk! Maar ook spannend.
Enig idee hoeveel dates er voor je klaarstaan?

Ik had van de week een 'date' waarbij tijdens de date al redelijk snel duidelijk was dat het puur vriendschappelijk ging zijn. Hij zat namelijk nog zó met zijn hoofd bij zijn ex, daar was helemaal geen ruimte voor wat anders. Ik geloof dat we wel een half uur over haar hebben gepraat. Dat vond ik op zich niet erg, want 1. het is altijd interessant om te horen hoe het andere geslacht eree omgaat en 2. ik had toch niet echt de hots voor hem.
Nouja, na het verhaal van een half uur over hoe erg hij haar miste en wat hij allemaal had gedaan vroeg ik of ze een lange relatie hadden gehad. Hou je vast.... Ze waren 4x keer op date geweest, alleen was zij (nog) niet klaar voor een relatie. Dit was meer dan een half jaar geleden, maar hij was/is zo smoorverliefd, dat hij haar niet kan vergeten.

Ik twijfel een beetje of ik het een mooi geval van échte liefde <3 vind. Of een gevalletje 'omg! eng! := '.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:05

Sinds vanavond weer terug op de datingapps; zowel tinder als bumble. :Y)
Eind augustus had ik een date met een jongen en daar heb ik daarna nog lang contact mee gehad omdat we na m'n vakantie begin september weer zouden afspreken maar dat is er nooit meer van gekomen. Daarna was het beetje rommelig ivm zijn vakantie, mijn nieuwe baan en nu heeft hij sinds eind november een nieuwe baan dus heeft hij amper nog tijd om überhaupt te appen - laat staan afspreken.. Dus ik denk dat daar geen vooruitgang meer in zal zitten dus ben ik maar weer opnieuw aan het rondkijken. -O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:25

Oooh Peelie wat dapper van je! Ben benieuwd wat eruit komt.

xU_Blinghx

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:06

Ik ga mij hier ook maar eens melden.

Zit nu al 3 maanden op de nodige datingsapps. En moet zeggen, wat een lastig gedoe af en toe zeg.
Na 8 jaar een relatie ben ik nog wat onwennig :') Maar goed, we zien wel wat we tegenkomen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:23

Wat er gebeurd is weet ik zelf eigenlijk ook niet zo goed. We hadden al voor de hele maand vast staan wanneer we elkaar zouden zien (want horeca = druk in december).
Vorig weekend had hij al een foto van ons in zijn familieapp gegooid en me op die manier geïntroduceerd bij zijn familie. We zijn uit eten geweest samen vorig weekend en dat was geweldig. Afgelopen woensdag heb ik hem opgehaald op zijn werk, heeft hij me voorgesteld aan een aantal van zijn collega's. Donderdag ochtend hebben we samen ontbeten en heb ik hem daarna naar zijn werk gereden, waar hij me aan nog een paar collega's voorgesteld heeft. We hebben bij de deur gedag gezegd, en het was leuk en fijn en hij keek mega verliefd naar me en was teleurgesteld dat hij me echt los moest laten...

Zondag avond is hij om iets heel kleins (waar ik 0 invloed op had) compleet ontploft, heeft me overal verwijderd en geblokkeerd (tinder, whatsapp, facebook, instagram). Ik ben vanaf mijn werk naar zijn huis gereden, maar hij deed niet open, ik heb gebeld maar hij nam niet op.
Gisterochtend kreeg ik een hele lange app, met als samenvatting "it's not you, it's not me, it's us". Het komt er op neer dat ik veel banger en voorzichtiger aangelegd ben dan hij, en dat hij zich daar ontzettend door geremd voelt. Het kost hem meer energie dan het oplevert, "en dat kan niet de bedoeling zijn".

Ik ben gisterochtend nog bij hem langs geweest, want ik wilde hem graag nog een keer aankijken en normaal afscheid nemen. Dat hebben we gedaan, we hebben elkaar tweemaal een flinke knuffel gegeven en nu is het over :'( .

Ik sluit niet uit dat we heel prima vrienden kunnen worden, maar voor nu doet het eventjes zeer, omdat ik toch wel heel hard gehoopt had dat dit dè match zou zijn...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:32

Nou lekker dan. Iemand die je zo snel blokkeert, lekker volwassen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:33

Jeetje... wat zuur zeg :\ Zeker als het dus blijkbaar is geëscaleerd om iets kleins? En dat triggerde die hele stortvloed aan ellende?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:37

Klinkt vooral als een gevalletje bindingsangst? Hoe kun je anders zo van het ene naar het andere uiterste gaan?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:39

Hhilde schreef:
Peelie schreef:
https://www.slam.nl/actie/ga-speeddaten-met-gail

Ik ga het over een andere boeg gooien :=

Ah wat leuk!! Spannend! Is dit een grotere actie met meer mensen of hoe gaat dat? :) Je ziet er op de foto’s echt fantastisch uit en je stukje klinkt superleuk! :D

Er worden in totaal 4 singels uitgekozen (waar ik er dus 1 van ben) en per single worden er 3 dates verzorgt. Je gaan dan live speeddaten op de radio :')

En dankjewel voor het compliment. Het is een heel ding aan het worden merk ik. Haha.

Jeetje Vjestagirl. Heeeel apart. Klinkt een beetje alsof hij al gelijk veel meer wilde dan jij. Beter kwijt dan rijk.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 15:01

Naar de ware redenen kan ik alleen maar raden, helaas. Beter kwijt dan rijk ga ik misschien nog wel geloven, maar op dit moment ben ik gewoon verdrietig.

Ik denk vooral dat hij iets heftigers zocht. Hij is opzoek naar zo'n verliefdheid waarbij je vanaf minuut één continue naar elkaar toe getrokken wordt, geen minuut meer zonder elkaar wil zijn. Zo ben ik niet, zo zijn mijn verliefdheden niet. Ik heb tijd nodig om te gaan vertrouwen en te ontspannen, hij vertrouwt juist vanaf minuut één onvoorwaardelijk, tot dat vertrouwen beschaamd wordt.

We zijn waarschijnlijk gewoon té verschillend, maar ik heb goede hoop dat we wel vrienden kunnen zijn.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 15:22

Dat klinkt ook niet echt gezond. Nu doet het pijn maar ik denk beter nu dan later. Want hij klinkt best benauwend. Dat is in de verliefde fase mss nog wel leuk. Maar ik denk dat dat later toch wel irritatie zou gaan opleveren.

Desalniettemin heel veel sterkte. Op zulke momenten zuigt verliefd zijn

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 15:50

Dat is vervelend maar blijf vooral dicht bij jezelf en niet hoe een ander het graag zou willen hebben.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 15:58

@Peelie: een heel ding als in, dat je het spannend vindt? Of?

@Vjestagirl: wat ontzettend balen, ik snap dat je verdrietig bent. Maar… als er daadwerkelijk om zoiets kleins zo’n reactie komt en hij ook direct je overal blokkeert en totaal afdoet ipv gewoon het gesprek aan te gaan of aan te geven dat hij dat nu lastig vindt… dan vrees ik dat het beter is dat je van hem af bent.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 16:21

Ik zal niet ontkennen dat ik het spannend vind ja.

Maar ik moet foto's meesturen. Aangeven wat ik zoek ik een partner. Maar ook een filmpje maken. Even bellen met de studie om me voor te stellen enz.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 16:22

Heftig Vjesta, klinkt vanaf zijn kant niet als een hele gezonde reactie. Zeker niet als je met iets heel kleins al de boel helemaal laat exploderen. Jammer dat zoiets op die manier loopt. Hopelijk trek je het niet te persoonlijk aan :(:)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 16:26

Wat een verhaal joh, Vjesta. Echt klote :(:)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 16:33

Peelie schreef:
Ik zal niet ontkennen dat ik het spannend vind ja.

Maar ik moet foto's meesturen. Aangeven wat ik zoek ik een partner. Maar ook een filmpje maken. Even bellen met de studie om me voor te stellen enz.

Inderdaad spannend! Wel heel leuk en wie weet :D

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 17:29

Oef wat een verhaal Vjesta. Dikke knuffel, sterkte

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 17:41

Sterkte, wat vervelend..
Klinkt niet goed nee maar logisch dat het alsnog pijn doet.
Je komt hier bovenop!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:29

Vjestagirl schreef:
Wat er gebeurd is weet ik zelf eigenlijk ook niet zo goed. We hadden al voor de hele maand vast staan wanneer we elkaar zouden zien (want horeca = druk in december).
Vorig weekend had hij al een foto van ons in zijn familieapp gegooid en me op die manier geïntroduceerd bij zijn familie. We zijn uit eten geweest samen vorig weekend en dat was geweldig. Afgelopen woensdag heb ik hem opgehaald op zijn werk, heeft hij me voorgesteld aan een aantal van zijn collega's. Donderdag ochtend hebben we samen ontbeten en heb ik hem daarna naar zijn werk gereden, waar hij me aan nog een paar collega's voorgesteld heeft. We hebben bij de deur gedag gezegd, en het was leuk en fijn en hij keek mega verliefd naar me en was teleurgesteld dat hij me echt los moest laten...

Zondag avond is hij om iets heel kleins (waar ik 0 invloed op had) compleet ontploft, heeft me overal verwijderd en geblokkeerd (tinder, whatsapp, facebook, instagram). Ik ben vanaf mijn werk naar zijn huis gereden, maar hij deed niet open, ik heb gebeld maar hij nam niet op.
Gisterochtend kreeg ik een hele lange app, met als samenvatting "it's not you, it's not me, it's us". Het komt er op neer dat ik veel banger en voorzichtiger aangelegd ben dan hij, en dat hij zich daar ontzettend door geremd voelt. Het kost hem meer energie dan het oplevert, "en dat kan niet de bedoeling zijn".

Ik ben gisterochtend nog bij hem langs geweest, want ik wilde hem graag nog een keer aankijken en normaal afscheid nemen. Dat hebben we gedaan, we hebben elkaar tweemaal een flinke knuffel gegeven en nu is het over :'( .

Ik sluit niet uit dat we heel prima vrienden kunnen worden, maar voor nu doet het eventjes zeer, omdat ik toch wel heel hard gehoopt had dat dit dè match zou zijn...

Ik ben vast de enige die benieuwd is naar dat 'iets kleins' waar jij niks aan kan doen waarover hij ontploft.....????

Klinkt als een bizar verhaal!

Edit:
Als ik dit weer lees vertrouw ik nergens op en denk ik OH NEE LAAT MAAR dat daten................ik heb ook ooit een date gehad die helemaal meteen in love leek en een week erna deed ie ineens vreemd, geen tijd, moeilijk afspreken, afwezig, rustig aan doen etc.....had ie de eerste week geen last van. Dat heb ik ook maanden laten sudderen en ik voel dat de waarheid nooit boven water is gekomen. Je gaat dan ook van alles denken.

Dan maar lekker rustig relaxed alleen zijn denk ik dan.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:37

We zaten al sinds 19.00 over van alles en nog wat te praten (via whatsapp, want ik zat op m'n werk). Ik stuur rond 21.00 een foto door van een collega die met de airco staat te klooien, met als onderschrift "verantwoordelijk voor de treindienst, maar een airco unit is hogere wiskunde". Hij zegt dat een airco in december hem sowieso niet zo goed idee lijkt. Dus ik zeg "jawel, want het wordt hier loeiheet met heel veel mensen in een hele kleine ruimte". En daarop ontploft hij. Dat hij thuis op de bank zit met de verwarming uit en een sjaal om, dat m'n werkgever eraan gaat geloven, dat we ons allemaal moeten gaan schamen en een middelvinger emoji. En daarna was ik geblockt...

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:38

Huh das wel heeel bizar

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:40

Vjestagirl schreef:
We zaten al sinds 19.00 over van alles en nog wat te praten (via whatsapp, want ik zat op m'n werk). Ik stuur rond 21.00 een foto door van een collega die met de airco staat te klooien, met als onderschrift "verantwoordelijk voor de treindienst, maar een airco unit is hogere wiskunde". Hij zegt dat een airco in december hem sowieso niet zo goed idee lijkt. Dus ik zeg "jawel, want het wordt hier loeiheet met heel veel mensen in een hele kleine ruimte". En daarop ontploft hij. Dat hij thuis op de bank zit met de verwarming uit en een sjaal om, dat m'n werkgever eraan gaat geloven, dat we ons allemaal moeten gaan schamen en een middelvinger emoji. En daarna was ik geblockt...

Omg dat klinkt net zoals een corona wappie maar dan als een 'energie besparende wappie'.

Jeetje, nou denk dan maar zo: we passen qua ideeen niet bij elkaar en dit had heel wat ellendige discussies kunnen veroorzaken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:42

Nou wees maar blij dat dat niets geworden is. :wave:
Daar zou ik ook geen energie (haha) meer in stoppen qua vriendschap.