Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:25

Loeky01 schreef:
Mkango schreef:
De vraag of ik in beroep ga tegen het besluit van de uni dat ze me een minder diploma willen geven omdat ik vorig jaar een doktersbriefje niet heb ingeleverd voor de deadline. -O-

Zoooooo en of in beroep gaan. Nederlandse uni of buitenlandse uni?
Engeland. := In Leiden hadden ze me nooit zo hard genaaid, zeker niet gezien de situatie en de reden dat het allemaal langer duurt dan beoogd.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:29

Hoe mensen het voor elkaar krijgen om iedere dag weer wat anders te mankeren :=

Luxorvalkje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:37

Hier ook een enquête over werknemer tevredenheid.

Hoe vaak gaat u met de fiets naar uw werk?

Uhm, we zitten al sinds 10 maart thuis >;)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:59

Jeuk en daardoor mijn benen vol kleine "bloeduitstortingen"

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:14

Mkango schreef:
Engeland. := In Leiden hadden ze me nooit zo hard genaaid, zeker niet gezien de situatie en de reden dat het allemaal langer duurt dan beoogd.

Pfff mooi oliebol. Moet je daar ook met dokters briefjes werken? Wat een kul. Maar ik zou toch kijken of je mogelijk via leiden advies kan vragen om wel in beroep te gaan. Sterkte!

Ik erger me aan dat ik een docu wil zien, maar die niet op tv komt maar ik me moet abonneren op streamingdienst 3002. Ik heb momenteel al 3 streamingsdiensten + tv. Oh en nog spotify. Vind het wel gezegend zo #)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:20

Dat een fijn werkende en goedgekeurde koolmonoxidemelder ergens in de aanbieding is... Maar: uitverkocht *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:23

Zo misselijk! Maar echt heel erg misselijk dit wordt weer een poedersuiker nacht |o

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:25

Mando schreef:
Merexa schreef:
Vuurwerk dat vanmiddag de lucht in ging ergens in het dorp, en niet zo'n beetje ook. Alle dieren waren over de zeik -:(-
Ben er weer narrig om nu ik las dat iemand uit de buurt haar hond vuurwerkangst heeft en daar haar handen vol aan heeft. Maar goed dat ik niet op het paard zat.

Was op de bruggen voor FC Groningen die uitspeelde tegen Heerenveen.
Wij reden 7 minuten daarvoor met de paarden over de brug bij Lettelbert en konden net alles op tijd uit de stapmolen en rijkbak laten halen.
was om 12.25 toen het los ging, stonden ongeveer 50 jongeren heel stoer te doen.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/791482/Supporters-zwaaien-FC-Groningen-uit-richting-Derby-van-het-Noorden

Ah, vandaar! Gelukkig waren jullie er op tijd bij. Het had heel fout kunnen gaan, tsjonge.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:27

Marcella schreef:
Mijn hand slaapt morgen maar fysio bellen. Zit dan weer met zenuw beknelling.

Nu had al vorige week een verkeerde knak in mijn rug dus wel weer wervel aan de wandel zijn.

Ik heb dat super vaak met mijn complete linkerbeen. Tot vallen aan toe.. Als ik nu met die voet de schrikdraad in de wei aanraak heb ik er een hele tijd geen last van :') proberen misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:31

Loeky01 schreef:
Mkango schreef:

Pfff mooi oliebol. Moet je daar ook met dokters briefjes werken? Wat een kul. Maar ik zou toch kijken of je mogelijk via leiden advies kan vragen om wel in beroep te gaan. Sterkte!

Ik erger me aan dat ik een docu wil zien, maar die niet op tv komt maar ik me moet abonneren op streamingdienst 3002. Ik heb momenteel al 3 streamingsdiensten + tv. Oh en nog spotify. Vind het wel gezegend zo #)
Ja, het is daar heel kinderachtig geregeld. :roll: Je moet je en centraal registeren als kneusje (waar je geen reet aan hebt uiteindelijk, zeker niet als internationale student 8)7 ), maar je moet dus ook per paper/tentamen een formulier invullen met bewijs als het je niet lukt. En er is echt geen mens die naar je omkijkt, het is allemaal afgeschermd achter formulieren en kastjes en muren en zo. Echt heel fijn als je al gezondheidsproblemen hebt, kun je ook dáár nog dagenlang achteraan rennen en je druk maken over je deadlines voor zowel je assessment als je doktersbriefjes.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:36

Wie heeft wasverzachter bij het beddengoed gemikt en heeft nu hoofdpijn van de geur?

Juist ja. Ik.

Sowieso is wasverzachter bij beddengoed niet een heel strak plan. Maar afijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:45

DiscoDipp schreef:
Marcella schreef:
Mijn hand slaapt morgen maar fysio bellen. Zit dan weer met zenuw beknelling.

Nu had al vorige week een verkeerde knak in mijn rug dus wel weer wervel aan de wandel zijn.

Ik heb dat super vaak met mijn complete linkerbeen. Tot vallen aan toe.. Als ik nu met die voet de schrikdraad in de wei aanraak heb ik er een hele tijd geen last van :') proberen misschien?

Geen schrikdraad in de buurt en doe maar niet. Heb al doordat er een wervel in mijn rug verkeerd zit problemen met evenwicht ook. Gelukkig even kraken en de boel zit weer recht (en ik loop weer recht). :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 00:06

Ik erger mij eraan dat ze hier in de buurt in een klein natuurgebied heel veel bomen hebben gekapt. En dat alles daardoor kapot was gereden door trekkers en andere zware machines. Mountainbike route is op paar delen zwaar beschadigd en de mooie roofvogels die er zaten zijn vertrokken.... :(

Het zal vast wel te maken hebben met de droogte dat er veel kans is op vallende takken. De snelweg zit er naast dus het is dan ook niet praktisch om het te laten staan. Maar toch ontzettend jammer en vooral erg kaal! Hoop niet dat er huizen opgebouwd gaan worden maar dat het een andere bestemming heeft. Ook al lijken huizen mij erg sterk zit je 10 meter van de snelweg af :')

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 00:23

Dat ik me altijd en overal schuldig voel. Recent is er op mijn werk iets uit mijn jaszam gejat: niet iets van waarde maar ik had er wel een naar gevoel bij. Ik heb het gemeld bij mijn bedrijfsleider en die heeft het goed opgepakt. Nu is de dader gevonden en die krijgt dus ergens deze week een gesprek en zijn ontslag. En daardoor voel ik me dus heel erg schuldig.

En ergernis 2 is mijn labiele moeder en dat ik haar weer moest troosten terwijl ik zelf niet eens weet hoe het voelt om getroost te worden (en een enorme behoefte om getroost te worden)

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 00:35

Dat ik er vandaag pas achter kom dat er een deel 6 is..... :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 06:34

De hele nacht wakker gelegen. Ik hoop op zijn minst dat mijn lichaam wel tot rust gekomen is.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 08:16

Same here; mijn hamster trok echt alles uit de kast om lawaai te maken terwijl ze dat normaal niet doet. :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 08:38

Independence schreef:
Dat ik me altijd en overal schuldig voel. Recent is er op mijn werk iets uit mijn jaszam gejat: niet iets van waarde maar ik had er wel een naar gevoel bij. Ik heb het gemeld bij mijn bedrijfsleider en die heeft het goed opgepakt. Nu is de dader gevonden en die krijgt dus ergens deze week een gesprek en zijn ontslag. En daardoor voel ik me dus heel erg schuldig.

En ergernis 2 is mijn labiele moeder en dat ik haar weer moest troosten terwijl ik zelf niet eens weet hoe het voelt om getroost te worden (en een enorme behoefte om getroost te worden)

Je moet je zeker niet schuldig voelen hoor! Diefstal is gewoon fout en het is alleen maar goed als dat aangepakt wordt, wie weet bij hoeveel andere collega's het misschien al gebeurd is, niet iedereen durft zoiets te melden. :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 08:58

Nayomie schreef:
De hele nacht wakker gelegen. Ik hoop op zijn minst dat mijn lichaam wel tot rust gekomen is.

Hier ook verschillende keren een poosje wakker gelegen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:07

Kramp alsof ik ongesteld moet worden... Ben al sinds mijn operatie niet ongesteld geweest, en aangezien ik toch geen kinderen mag krijgen, had ik dat graag zo gehouden. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:16

Wakker gelegen tot een uur of 3 en nu al klaar wakker |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:33

Hier ook echt slecht geslapen. Eerst überhaupt al geen slaap, toen ik besloot toch maar te gaan slapen niet in slaap kunnen komen. Even later enorm nodig moeten plassen en toen om 5 al weer wakker :z
Wordt een lange dag vandaag...

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:48

Slecht slapen zit zeker in de lucht? Hier nog één :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:53

Volgens mij heeft de poes ook slecht geslapen, want mag niet uit bed.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:54

Ik ook, heb zo raar geslapen paar keer wakker geweest en al vroeg wakker