Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Die muur van jou brengt me aan het twijfelen Fair, De zolderkamer hier krijgt een nieuwe kleurrijke look, en dacht aan terracotta op de muur maar nu ik deze kleur zie...
Fair schreef:Dank voor de complimenten over de muur.Jis_ schreef:Die muur van jou brengt me aan het twijfelen Fair, De zolderkamer hier krijgt een nieuwe kleurrijke look, en dacht aan terracotta op de muur maar nu ik deze kleur zie...
Ah wat leuk! Terracotta is ook echt prachtig. Ik ben ook nog steeds na 4 jaar blij met de kleur geel. Het is kleur India van praxis. Tegenovergesteld van mn blauwe muur, die wordt binnenkort donkergroen.mooie kringloop parels heb jij ook steeds te pakken zeg in je berichten!
prompter schreef:Vandaag vond ik zo'n hele grote - en zware - Leitz viergatperforator, zo eentje die je voor verschillende papierformaten kunt gebruiken en waarvan je de knoppen ook nog kan verstellen. Die werken fijn, want ik heb er op mijn werk precies zo eentje. Nieuw zijn ze meer dan 100 Euro, ik vond een bijna nieuwe voor 3,99. Mijn collega zei al dat ik hem op marktplaats moest zetten, maar ik wilde hem nou juist voor mezelf hebben
Jis_ schreef:In Amersfoort heb je een heel gave kringloopwinkel, Vint heet het en de prijzen zijn daar niet zo leuk maar de spullen zijn zo tof.
Meestal loop ik me er alleen te vergapen maar dit vaasje kon ik niet weerstaan, zo blij mee!![]()
[ [url=m/aMG0eM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jis_ schreef:Gave vondsten Fair! Dat krukje![]()
Ben altijd bang dat zo’n puzzel niet compleet is, inderdaad een leukerd Corelli
Ik heb leuke gordijnen voor op zolder gevonden alleen te kort maar moest ze hebbenIk ga ze met een andere kleur verlengen. Schuin raam bovenaan dus is toch al een beetje vreemd
Corelli schreef:Jis_ schreef:Gave vondsten Fair! Dat krukje![]()
Ben altijd bang dat zo’n puzzel niet compleet is, inderdaad een leukerd Corelli
Ik heb leuke gordijnen voor op zolder gevonden alleen te kort maar moest ze hebbenIk ga ze met een andere kleur verlengen. Schuin raam bovenaan dus is toch al een beetje vreemd
Ze worden gecheckt! Hij was dus compleet