Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerelV

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:17

Likstenen gebruikt mijn paard ook graag, maar heb er nog 5 liggen. Dus maar even niet. Ik heb qua paardenspul ook best een dure smaak, dus dat hoeft van mij niet.

Mijn paard houdt trouwens echt van die sweeties fruitsnoepjes, dat is wel een top!

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:19

Hier geen paard dus alle paardenspullen zijn een flop.

Ik las hier iets over kleuren voor volwassenen, dat doe ik niet, maar wel schilderen op nummer :D Alhoewel dat nu ook op een laag pitje staat in verband met mijn thesis. Voorkeursmerken daarvan zijn Schipper en Paintworks, maar die liggen een beetje boven het budget haha. Schilder het liefst met een klein kwastje, zoals de Raphael symbiose penseel rond 8000, maat 2 :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:20

Ik wil graag een Eskadrondekje uit de nieuwste collectie. :j

Zonder gekheid: hier staan de paarden even op een laag pitje, en ik heb (nog O:) ) geen eigen paard, dus paardenspullen zijn niet heel zinvol. Ik heb nog een poetskist vol borstels van 20 jaar oud. :')

Cynn: Sterkte! :(:) Ik vind zelf haken en breien ook fijne bezigheden als ik erg onrustig ben. Vooral haken vond ik lekker laagdrempelig om mee te beginnen. :)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:58

Hier wel een pony. Maat cob, dekjes full... <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 17:48

Overigens heb ik een heel lief nichtje van 1 die mijn ponys erg interessant begint te vinden. Volgend jaar wil ik graag een fotoshoot doen. Mocht santa daar iets leuks voor vinden dan is dat heel leuk. Amber heeft maat cob en Hans zit een beetje tussen shet en pony in

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 18:11

Mijn paard staat met pensioen, ga maandelijks even kijken, heb niks nodig.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 18:43

Paardenspullen hoeven hier niet meer. Paardje is alweer paar jaar dood.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 18:52

Ik heb een bejaard verzorgpaard die eigenlijk strontverwend is :+ dus die komt niks te kort. Maar een winterworteltje of mandarijntje is ie dol op en die gaan er altijd wel in!

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 19:03

Hier ook geen paarden spullen nodig. Doe momenteel niks meer met paarden. Hoop dat wel over een aantal jaar terug te kunnen oppakken

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 19:12

Paardenspullen wil ik ook liever niet.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 19:21

Ik heb al veel paardenspullen maar geen eenhoorn ofzo :P

2friese merries hier,beide full.

Op Wit rij ik voornamelijk buitenritten want ze vind bakwerk niks aan. Ze heeft nu wel cushing.

Fedje (haar dochter) ben ik wat mee aan het omklooien :+ schriktraining, longeren met beleid, wat wandelen en hopelijk volgend jaar beleren.

Bandages gebruik ik niet.
Snoepjes krijgen ze wel al zijn ze rond zat :o

Likstenen doen ze om de beurt. Vaak heb ik 3 verschillende er liggen/hangen.
Ene keer zitten ze meer aan de gele en een volgend seizoen laten ze de gele liggen en snabbelen ze de rode of andere kleur op.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 19:39

DonDon hoe is het met je zoontje nu?

Paardenspul is welkom hier hoor. De merrie haar kleur is donkerblauw/navy en mijn jonkie z'n kleur wordt donkergroen. Mijn jonkie is nog niet beleerd (volgend jaar pas) en heeft alleen nog maar borstels en een halster bijvoorbeeld. Paardenkoekjes gaan er altijd in :9

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 20:01

Sjaak wil roze :+ :') :))

Ik doe niks meermmet paarden

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 20:12

Olympia schreef:
Sjaak wil roze :+ :') :))

Ga jij eens heel gauw je mond spoelen! :')

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 20:21

:n

Roze is het nieuwe groen :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 20:45

Ik moet ook niets roze bij King hoor. :=

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 21:05

Paardensnoepjes vind Joker altijd lekker maar de meeste gewone plakken aan zn tanden :') hij krijgt dus eigenlijk alleen het geperste hooi qua snoepjes.
Verder zit ik in de western tak dus qua budget niet helemaal in de juiste hoek :')
Iets leuks van/over/doet denken aan hem is altijd leuk.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 21:43

Paardenspullen zijn hier ook geen probleem! Heb zelf een shetje en een heel leuk bijrijdpaard van 178 die alles maat full heeft

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:15

Ik wil nog een keer een balletje opgooien...
Als je nu dingen op AliExpress etc bestelt moet je geluk hebben dat het voor kerst wordt bezorgd... is het niet een idee om toch nu al de lootjes uit te delen zodat er minder kans is dat kadootjes te laat zijn?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:27

Hilli schreef:
DonDon hoe is het met je zoontje nu?

Paardenspul is welkom hier hoor. De merrie haar kleur is donkerblauw/navy en mijn jonkie z'n kleur wordt donkergroen. Mijn jonkie is nog niet beleerd (volgend jaar pas) en heeft alleen nog maar borstels en een halster bijvoorbeeld. Paardenkoekjes gaan er altijd in :9

Wat lief dat je het vraagt!

Momenteel hebben ze urine, ontlasting, bloed, hersenvocht uit de ruggenmerg en slijm uit de neus op de kweek. Ook heeft hij vandaag een echo gehad voor de nieren. Hij zit nog steeds sinds maandag aan de antibiotica voor een urineweginfectie en een hersenvliesontsteking. Luca zelf knapt heel erg op. Hij is alert, kijkt veel rond en is wat vrolijker dus dat doet ons wel goed om te zien. Alleen het onzekere wat het nu precies is, is slopend. Uit de kweekjes lijkt nu steeds een kleinere kans dat het een hersenvliesontsteking is. Ook de urineweginfectie die ze dachten dat het zou zijn laat toch weinig groei zien op de kweek. Dus vandaar dat ze nu zoveel testen doen om te kijken of er een bacterie is. Als er niks uit komt is een virus waarschijnlijker. Wij hopen het laatste. Dus morgen afwachten en hopelijk mogen we in het weekend naar huis als alles goed is en de antibiotica kuur klaar is.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 23:29

Jeetje heel veel sterkte @DonDon!
En ik zie weer leuke inrichtingen voorbij komen. :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 23:34

Fijn dat ze zo uitgebreid testen!
Hopelijk mogen jullie snel naar huis!

Hier ook geen paard, dus geen paardenspullen nodig I :P

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 00:22

Pagina 100 komt in zicht, laat ik mij ook eens voorstellen :+

Nadat ik de mensen die het nodig hebben sterkte/beterschap gewensd heb natuurlijk! Hopelijk is Luca snel weer thuis!

Ben geen hele fanatieke poster, en zal dat ook niet worden, maar beetje informatie en meedoen lijkt me wel op zn plaats.

Lotte
28 jaar (oliebol, straks komt de 30 :wow: )
Werk in de horeca/fastservice
Bezit van 1 Tinker hengst, 1 Tinker merrie en 2 Tinker veulens. Daar moet mijn SS genoeg op bokt over kunnen vinden ;)

Om SS beetje te helpen met dingen buiten paarden om heb ik het lijstje van Banjer even opgezocht.

legpuzzels - geen geduld, sorry
puzzelboekjes - dat zou er wellicht voor zorgen dat de laptop/ telefoon minder uren maken.
spelletjes - iets met tijdgebrek en gebrek aan huisgenoten die mee willen doen...
live laugh love - precies die hangt al aan de muur. De verzameling uitbreiden is niet verkeerd
dekentjes - altijd lekker warm!
eten - eigenlijk alleen simpele chocolade(melk) - met slagroom -
make up/nagellak, crème/gezichtsmaskers - gebruik ik zelden dus liever niet
alcohol - drink ik niet
mokken - die van 2 jaar terug van SS gebruik ik nog steeds! Top dus.
thee/koffie - die nescafe aanmaak zakjes voor heet water, met smaakjes zijn lekker! Dat zou zeker een top zijn (karamel is favo). Thee alleen earl grey, saai!
planten - hebben hier geen lang leven. Maar wil nog altijd poging voor eigen aardbeien kweken doen, wie weet kan SS me helpen?
huisdieren - 4 paarden is werk genoeg, stiekem wel eens 1 in huis gehad.
fluffy sokken - heerlijk! Heb altijd sokken tekort, pantoffels (maat 39) ook welkom. Dikke top!
glitters - liever niet
disney - niet veel mee, maar ook niks tegen.
kerst - SSS is het leukste!
boeken - Hollandse thrillers zoals Loes den Hollander of Saskia Noort doen het goed!
koken/bakken - als het niet teveel werk is en in de over kan
ali express - is een ver van mn bed show, ja die mensen bestaan
tweedehands - niet erg, zolang het geen stoffen dingen zijn.
harry potter - al jaaaaren niet gezien
tekenen/schilderen - ooit deed ik dat veel, maarja, tijdgebrek
roze - heet hier Lola kleur, na mijn overleden paardje, geen enkel probleem dus.
sjaals/handschoenen - paarden 24/7 buiten en half uur fietsen naar mn werk, en altijd alles kwijt, dus zeker een top! Helemaal als het waterdicht is.
fotolijstjes - heel eerlijk? Ik print haast nooit foto's, dus die moet je er dan wel al in doen, dan hang ik ze op, zeker leuk!
tijdschriften - zelfs het stamboek blad lees ik niet
sieraden - bij de paarden niet handig en op werk niet toegestaan, dus zullen voornamelijk blijven liggen. Haar elastiekjes daarin tegen heb ik nooit genoeg!
telefoonhoesjes - zou de levensduur van mn telefoon verlengen, maar meestal zonder
thermosbeker - heb ik genoeg
kussentjes - leuk
theedoeken - raken ook altijd kwijt, idem voor handdoeken en washandjes. Iets met harige Tinkers. Dus heb er nooit genoeg...
lippenbalsem - noppe
eggtimer - zit op mijn oven!
haken/breien - haken duurt te lang
diamond painting - tijdgebrek...

Wat betreft paarden spullen, Voor mijn paard heb ik een halster verslaving in felle kleurtjes (maat shet/pony voor de veulens en full voor de groten) en voor de twee volwassen dieren ook een felle kleuren dekjes verslaving (full dressuur). Tweedehands maakt niks uit, maar heb voor de rest als best heel veel verzameld voor ze. Alleen een touwhalster, waar je ook mee kan rijden, staat nog op het lijstje momenteel (Met name voor de hengst, mijn merrie is een boefje dus mag haar bit nog even houden). Snoepjes zijn ze natuurlijk dol op, ik heb altijd mn jaszakken vol. Rozenbottels waren daardoor geen succes :Y)

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 07:04

Heel veel sterkte DonDon. Hoop dat ze snel weten wat het precies is!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:18

Sterkte dondon. Wat een onzekerheid zo zeg :(:)