Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:29

Mand schreef:
Het is niet haar vader, dus ik denk dat ze sowieso haar werkdag af maakt

Gecondoleerd! Toch denk ik dat ze zo iets wel snel zou willen weten.

Mand

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:34

Ik heb haar maar een berichtje gestuurd of ze me wilt bellen in haar pauze

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 10:00

Mand, gecondoleerd.
Goed dat je gevraagd hebt of ze je wil bellen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 10:12

Heb al een tijdje een graankever plaag. Snapte al niet wat ze aten gezien ik alles in dichte dingen heb. Tot ik net lekker wilde ontbijten met een beschuitje. Hele pak zat vol met (parende) kevers. :r

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 10:55

Voor Jan met de korte achternaam mijn hele kamer verbouwt omdat ze in de studentenwoning vandaag het elektriciteitsnet wilde laten controleren. Hierbij zouden alle stopcontacten en schakelaars ook doorgemeten moeten worden dus moesten ze in onze kamer zijn. Dikke prima, maar er staat bij mij een koelkast én kast voor een stopcontact, evenzo voor een van mijn huisgenoten. Dus ik heb vanochtend alles verbouwt en schoon gemaakt, zodat de inspecteur niet over mijn koelkast in de stofnesten zou hoeven kruipen. Zijn ze net geweest, heeft de inspecteur alleen even vanuit mijn deuropening naar binnen gekeken... >;)
Dat was niet de afspraak vriend.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:06

Maar het is wel schoon.Voordeel van het nadeel.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:19

Ja, het is nu schoon achter mijn koelkast, jippiejajeej :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:20

Mijn lichaam doet pijn en ik moet tot 17 uur werken maar ik ben bang dat ik tot 22 uur door moet gaan....

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:24

Ik ga deze werkdag straks gewoon vergeten..... Er gaat van alles mis. Maar het is niet mijn schuld

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:27

Nieuwe huisgenoot verhuisd vandaag. Nu heb ik de woonkamer als kamer in een huis en zit er nog een oude kast in, met een deur in mijn kamer en aan de andere kant een deur die in de keuken zit. Toentertijd dichtgeplakt door huisbaas met plakband :+ Maar nieuwe huisgenoot trok deze vanochtend hardhandig open. Memo was waarschijnlijk niet goed overgekomen dat het bij mijn kamer hoort. Nu is er een potje stukgevallen en ligt mijn kast overhoop, en kan ik gaan verzinnen hoe ik die poedersuiker weer klem kan zetten :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:30

Knudd schreef:
Nieuwe huisgenoot verhuisd vandaag. Nu heb ik de woonkamer als kamer in een huis en zit er nog een oude kast in, met een deur in mijn kamer en aan de andere kant een deur die in de keuken zit. Toentertijd dichtgeplakt door huisbaas met plakband :+ Maar nieuwe huisgenoot trok deze vanochtend hardhandig open. Memo was waarschijnlijk niet goed overgekomen dat het bij mijn kamer hoort. Nu is er een potje stukgevallen en ligt mijn kast overhoop, en kan ik gaan verzinnen hoe ik die poedersuiker weer klem kan zetten :+

Vanuit jouw kamer gezien, gaat die deur naar binnen of naar buiten open? Als ie naar buiten open gaat zou je zo'n schuif slot kunnen overwegen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:22

Ik heb jaren in de bejaardenzorg gewerkt en ben wel wat gewend.Net bij de super bij het verse sinaasappelsap.Mevr pakt de boodschappen normaal,maar haar man vult met bibberhanden de fles.Helft er over heen natuurlijk.Duurt dus lang.Dan de dop erop met bibberhanden.Hij houd de fles op de kop om te controleren of de dop goed zit.Nee,een kwart van het sap op de grond.Dop er weer af en bijvullen met veel geknoei.Dop er weer op,fles op de kop.Drup,drup.Dop zit eindelijk goed en ze lopen zo weg.De klanten na hun staan dus in de plakzooi.Even gezegt tegen een personeelslid en ik zag haar later dweilen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:47

Zit je lekker in de koele tuin met lekker veel bewolking... komt de zon er weer doorheen en is het gelijk weer puffen in de hitte.
Ja, ik heb een heel zwaar leven. ;-)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:54

Ik ben een beetje klaar met ziekenhuizen en de daarbij horende onzekerheid. Zo blij dat ik er niet meer werk. Maarja, nu kom ik er alleen nog maar voor stomme dingen natuurlijk.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:55

Aan het feit dat ik vanmorgen heel lief aanbood om te koken vanavond daar mn vriend laat thuis is.
Ehh bah, ben ik mooi ingetuind want ik heb echt geen ruk zin om te koken :Y)
Dus nu zit ik op mn werk te bedenken wat mega simpel en snel is :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:59

Rambogirl schreef:
Aan het feit dat ik vanmorgen heel lief aanbood om te koken vanavond daar mn vriend laat thuis is.

Tortilla pizza!
Koop tortilla's. Meng tomatenpuree (ik gebruik altijd TomatoFrito van Heinz) met knoflook, oregano en rozemarijn. Smeer de tortilla in. Leg erop wat je wil (paprika, pesto, champignons, mozzarella en spinazie). 8 minuutjes in de oven en voilà! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:02

Rambogirl schreef:

Tagliatelle met broccoli en zalm met een beetje room of kruidenroomkaassausje?
Met een lekkere salade ernaast, gewoon simpel een slamix met komkommer, tomaat, wat pitjes van het een of ander en een beetje dressing?
Of een maaltijdsalade?
Tapas/hapjesavond?
Slastampot met een stukje kipfilet?
Ovenschotel van het een of ander?

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:05

Steeph schreef:
Knudd schreef:

Vanuit jouw kamer gezien, gaat die deur naar binnen of naar buiten open? Als ie naar buiten open gaat zou je zo'n schuif slot kunnen overwegen.

Naar buiten, dus richting de keuken, de deur die dus in de keuken zit. De deur in mijn kamer, gaat open richting mijn kamer. Dus beide trek je naar je toe. Mama gaf inderdaad ook een schuif als optie aan, maar het kan zijn dat de binnenkant van die deur hol is en niet massief hout, dus dan kan je die schuif niet vastschroeven. Maar komt goed, maak me er niet te druk om, het is alleen vooral vervelend :+

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:05

Mand schreef:
M'n opa is overleden ...

Gecondoleerd Mand. Y;(

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:06

@ Flying_Angel: oh dat is wel een goed idee! Zonder de knoflook dan, maar toch!

@ Tica_81: moeilijke ervan is dat ik zelf een extreem moeilijke eter ben. Hij lust alles, dus hij vormt nog niet eens zo zeer een probleem.
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 14-08-20 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:07

Aan vandaag.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:14

Knudd schreef:
Naar buiten, dus richting de keuken, de deur die dus in de keuken zit. De deur in mijn kamer, gaat open richting mijn kamer. Dus beide trek je naar je toe. Mama gaf inderdaad ook een schuif als optie aan, maar het kan zijn dat de binnenkant van die deur hol is en niet massief hout, dus dan kan je die schuif niet vastschroeven. Maar komt goed, maak me er niet te druk om, het is alleen vooral vervelend :+

Als je er een gipsplaat plug in draait Kan je hem waarschijnlijk Wel vastzetten!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:22

Rambogirl,voor hoeveel personen?Voor 2,dan langs de super voor een kant en klaar salade.En dan de friettent voor een zak friet.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 14-08-20 14:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:23

alleen ons tweetjes

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:25

Of een ei bakken en broodmaaltijd.