Mand schreef:Het is niet haar vader, dus ik denk dat ze sowieso haar werkdag af maakt
Gecondoleerd! Toch denk ik dat ze zo iets wel snel zou willen weten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knudd schreef:Nieuwe huisgenoot verhuisd vandaag. Nu heb ik de woonkamer als kamer in een huis en zit er nog een oude kast in, met een deur in mijn kamer en aan de andere kant een deur die in de keuken zit. Toentertijd dichtgeplakt door huisbaas met plakbandMaar nieuwe huisgenoot trok deze vanochtend hardhandig open. Memo was waarschijnlijk niet goed overgekomen dat het bij mijn kamer hoort. Nu is er een potje stukgevallen en ligt mijn kast overhoop, en kan ik gaan verzinnen hoe ik die poedersuiker weer klem kan zetten
Rambogirl schreef:Aan het feit dat ik vanmorgen heel lief aanbood om te koken vanavond daar mn vriend laat thuis is.
Ehh bah, ben ik mooi ingetuind want ik heb echt geen ruk zin om te koken![]()
Dus nu zit ik op mn werk te bedenken wat mega simpel en snel is
Rambogirl schreef:Aan het feit dat ik vanmorgen heel lief aanbood om te koken vanavond daar mn vriend laat thuis is.
Ehh bah, ben ik mooi ingetuind want ik heb echt geen ruk zin om te koken![]()
Dus nu zit ik op mn werk te bedenken wat mega simpel en snel is
Steeph schreef:Knudd schreef:Nieuwe huisgenoot verhuisd vandaag. Nu heb ik de woonkamer als kamer in een huis en zit er nog een oude kast in, met een deur in mijn kamer en aan de andere kant een deur die in de keuken zit. Toentertijd dichtgeplakt door huisbaas met plakbandMaar nieuwe huisgenoot trok deze vanochtend hardhandig open. Memo was waarschijnlijk niet goed overgekomen dat het bij mijn kamer hoort. Nu is er een potje stukgevallen en ligt mijn kast overhoop, en kan ik gaan verzinnen hoe ik die poedersuiker weer klem kan zetten
Vanuit jouw kamer gezien, gaat die deur naar binnen of naar buiten open? Als ie naar buiten open gaat zou je zo'n schuif slot kunnen overwegen.
Knudd schreef:Naar buiten, dus richting de keuken, de deur die dus in de keuken zit. De deur in mijn kamer, gaat open richting mijn kamer. Dus beide trek je naar je toe. Mama gaf inderdaad ook een schuif als optie aan, maar het kan zijn dat de binnenkant van die deur hol is en niet massief hout, dus dan kan je die schuif niet vastschroeven. Maar komt goed, maak me er niet te druk om, het is alleen vooral vervelend