Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Ik heb rijbroeken te koop staan voor 10 euro per stuk. Echt mooie broeken nog, willen nóg afdingen.
Vind dat echt bizar hoor, heb dan ook geantwoord dat het al spotgoedkoop is en er niks meer vanaf gaat.
Merexa schreef:Dit vind ik ook een mooie; Er is iets wat mij op zich wel leuk lijkt, maar wel wat te duur is, vind ik. Dus ik wacht nog even af maar heb het wel als favoriet opgeslagen en kijk nog wel even verder. Nu kreeg ik een melding dat het in prijs verlaagd van 60,- naar, jawel, 59,-€Gewoon zodat ik een melding krijg.
Shettepret schreef:Ik ben net uitgemaakt voor oplichter. Ze vind dat ik mijn zadel er te duur op heb staan.
Goed verhaal....
Daphara schreef:Shettepret schreef:Ik ben net uitgemaakt voor oplichter. Ze vind dat ik mijn zadel er te duur op heb staan.
Goed verhaal....
Oh, haha dat ken ik ook, dat mensen je gaan berichten dat je een oplichter bent vanwege de prijs die je vraagt. Mensen worden ook graag voor de gek gehouden, ik verbaas me er elke keer weer over.
Lieszje schreef:Ik had een keer iemand via bokt die mijn oude rijlaarzen wilde overnemen.
Kreeg ook de vraag of ze zo smerig mogelijk gemaakt konden worden.
Dus netjes gedaan, beetje jammer dat ik uiteindelijk nooit het geld heb ontvangen en de laarzen niet aan haar heb verkocht
hoikimmmy schreef:paddraigh schreef:Verkoop een zadel.. als ze hem even op mocht halen om een weekje uit te proberen....
Ja hoor natuurlijk! Geen probleem
Als ze van tevoren gewoon betalen geen probleem...
paddraigh schreef:Verkoop een zadel.. als ze hem even op mocht halen om een weekje uit te proberen....
Ja hoor natuurlijk! Geen probleem