Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:GLS is ook waardeloos.. Ben ook niet blij als ik zie dat er een pakket met GLS komt. Al zijn het hier vrij nette bezorgers. Maar die track and trace klopt helemaal niks van.
MyWishMax schreef:Wat slordig, dan heb je het getroffen met de mensen die het pakket in de tuin hadden liggen en de moeite namen om het te bezorgen bij jouGisteren een ander pakket, geen idee welke verzender. Maar geen DHL of postnl. Geen duidelijke t&'t alleen via verzender dat het gisteren coor 20.00 uur zou komen. Ik was thuis, maar niemand gezien. Wel melding dat het overhandigd was aan bewoner??? Belde gisteren avond iemand van de overkant aan. Compleet andere straat en niet hetzelfde huisnummer. Pakketje was daar in de tuin gelegd... terwijl mijn adres en huisnummer heel duidelijk zijn en die straat juist geen huisnummers aan deze kant heeft
Froukje schreef:GLS is ook waardeloos.. Ben ook niet blij als ik zie dat er een pakket met GLS komt. Al zijn het hier vrij nette bezorgers. Maar die track and trace klopt helemaal niks van.
Roodvos schreef:Ik heb maandag een brief op de bus gedaan met een postzegelcode. Het betrof een voorgedrukte retourenvelop. Bij gebrek aan beter heb ik de code naast het postzegelvakje geschreven.
[ [url=m/Em3qLO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu krijg ik vandaag 2! kaarten dat er geen port betaald is.
Brief was ook niet te zwaar kan ik zien op de website van PostNL.
Bezwaar ingediend, ben benieuwd.
Exitium schreef:Dan nog is het meer een issue van de verzender dan van PostNL, zeker de faal met het adres
Smee__ schreef:Bij kleding zit er vaak al een retourlabel bij, dat scheelt. Maar het moet volgens mij ook wel geschreven kunnen. Bij mijn werk als pakketsorteerder kwam ik ze in ieder geval wel tegen!