Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:njiloj schreef:
Officieel mag het niet. Het moet een recente pasfoto zijn. De gemeentes hier vinden 1 maand recentelijk (heb 13 jaar pasfoto’s gemaakt). Maar als je er nog op lijkt en er niks over zegt, kom tie er meestal wel doorheen hoor.
ja er staat op de site van de overheid dat er geen maximum voor is maar dat je er maar op moet lijken. maar k vraag me dan altijd af hoe erg je er op kan lijken
joyce_eddy schreef:Bestaat er een forum of groep in Nederland voor mensen met een drain in het hoofd?
Love_Rosie schreef:Zijn er mensen die zich aan de gegeven hoeveelheid kaas bij een lasagne recept houden
joyce_eddy schreef:Bestaat er een forum of groep in Nederland voor mensen met een drain in het hoofd?
Love_Rosie schreef:Zijn er mensen die zich aan de gegeven hoeveelheid kaas bij een lasagne recept houden
Ailill schreef:Daar ben ik ook bang voor, al lijkt het geen roest te zijn.... maar vandaar mijn vraag hier, misschien dat er hier iemand was met een goed idee.Die krijg je er volgens mij nooit meer uit, ook eens gehad met een shirt en een roestplekje op het droogrek.
Janine1990 schreef:Dat is een bleekvlek...
gerlienke schreef:Mss een paar keer met ossegalzeep erover heen en dan mee wassen? Als dat niet helpt werkt denk ik niks meer.
Ailill schreef:Wat denken jullie hiervan:
De persoon waar jij aan denkt wanneer je aan "jezelf" denkt, bestaat alleen voor jou, en zelfs jij weet niet helemaal wie die persoon is. Elke persoon die je ontmoet, een relatie mee hebt, of oogcontact mee maakt op straat, creeërt een versie van "jou" in hun hoofd. Je bent niet dezelfde persoon voor je moeder, je vader en je broers of zussen, als voor je collega's, de buren of je vrienden. Er zitten daar buiten duizenden versies van jou in mensen hun hoofd. Er zit in allen een versie van "jou" en toch jouw "jou", "jijzelf", is eigenlijk helemaal "niemand".