Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janna schreef:Suzanne F. schreef:Maar zelfs dan kunnen ze nog vervelend doen door de dwangsommen te negeren en het stuk gewoon niet vrij te maken en af te geven.
Precies.. Wie koopt er nu een stuk grond voor 25.000 tegenwoordig. Ik bedoel, misschien betalen ze straks die dwangsom en blijven ze de grond lekker gebruiken..
Maar hopelijk stoppen ze er een keer mee. Voorzichtig gefeliciteerd!
idinn schreef:Gefeliciteerd met dit nieuws! Dat hoger beroep maar afwachten.. gelukkig ken je op dat vlak de buren al wel een beetje.
Ik zou als het eenmaal 100% helder is heel makkelijk zijn. Op de dag van max dwangsom bereiken gewoon de schutting eruit rijden met een tractor en omzetten. Zak. Er. Dan. Lekker. In.
Vrees dat die dag nog even op zich laat wachten. Maar wie weet raakt het geld voor de advocaat ondertussen op.
Moonfight schreef:_Floortje schreef:Ik ben ook best wel benieuwd of het te betalen bedrag door de buren überhaupt in de buurt komt van het bedrag dat TS kwijt is aan advocaat kosten
Nee, ongeveer 30% krijgen wij terug.
Moonfight schreef:_Floortje schreef:Ik ben ook best wel benieuwd of het te betalen bedrag door de buren überhaupt in de buurt komt van het bedrag dat TS kwijt is aan advocaat kosten
knollentuin schreef:Moonfight schreef:
Ik vind dit dus echt niet kunnen hé?
Je zou volledig gecompenseerd horen te worden vind ik