Waratje schreef:Goh, maar je bent er zo goed mee, Ibbel![]()
![]()
Ja, ik zou ze wel verrekte consequent opvoeden, dat wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:Ja, sowieso van alle mensen die in de derde persoon tegen hun kind praten!
Zeg gewoon ‘ik’ joh...
Of “wil Keesje een snoepje?” tegen het kind.
Denkt dat kind dan ook niet “wie de f is Keesje?”
Ibbel schreef:Ik ben er overigens heilig van overtuigd dat de kinderen van tegenwoordig later zindelijk worden omdat die moderne luierbroekjes zo comfortabel zitten en een kind totaal niet merkt of-ie in z'n broek gepiest of gepoept heeft. Vroeger met die - nat - loeizware katoenen dingen was de motivatie voor het kind zelf gewoon groter.
Sizzle schreef:Ibbel schreef:Ik ben er overigens heilig van overtuigd dat de kinderen van tegenwoordig later zindelijk worden omdat die moderne luierbroekjes zo comfortabel zitten en een kind totaal niet merkt of-ie in z'n broek gepiest of gepoept heeft. Vroeger met die - nat - loeizware katoenen dingen was de motivatie voor het kind zelf gewoon groter.
Dat zou prima kunnen zijn, maar liever wat langer van die makkelijke dingen verschonen dan van die ondingen moeten wassen
Daphara schreef:Magrathea schreef:Niks? Ik moet toch echt mijn kleding af en toe wassen, en die katten van mij hebben ook nog niet geleerd hoe dat schepje gebruikt dient te worden :+
Een tip: Litter Robot! Ik heb er twee en wil nooit meer zonder!!!
Schepje kun je dan weggooien.![]()
[ Video ]