Kitten mag hier niet naar toe. Allergische mensen in mijn huis
Dreamy
Geplaatst: 08-11-17 12:37
Olympia schreef:
Ik heb alleen hier op Bokt gestalkt
Maar Dreamy, kan het ook niet zo zijn dat je vanwege je onregelmatigheid met werk nu zo slecht slaapt?
Denk het niet, doe het nu al 4 jaar en heb dit nog niet eerder gehad. Bovendien heb ik deze week maar 1x gewerkt (ik was ziek) en daarvoor dagdiensten (dus normale tijden) gehad.
Nou, ik zorg voor de zekerheid maar gewoon dat de kittens uit de doos blijven denk ook dat vriendlief dan ontroostbaar is
Boeken zijn hier ook welkom.. YA 2e hands mogen ze zijn als de staat maar goed is. En mocht mijn ss ergens een glaze bol, van mooi formaat tegen komen, zonder van die bubbeltjes erin (2e hands) is deze ook meer dan welkom.. (heel lang al op zoek naar in kringloop winkels, voor mijn fotografie, maar kan er geen vinden!)
op mijn fb zul je denk ik ook niet snel komen en deze is afgeschermd als het goed is
SpeechLess
Geplaatst: 08-11-17 13:30
Tweedehands heb ik ook totaal geen problemen mee. Ik heb net nog een spelletje (halli galli) gekocht bij de kringloopwinkel Mijn fb is als het goed is ook afgeschermd en anders valt er alsnog niet echt wat te vinden want ik zet er nooit iets op
Sorry dames, liever geen tweedehands FB geen idee of je er wat op vinden, insta is ook afgeschermd. Of ik moet je al geaccepteerd hebben, heb er toch wel een aantal van bokt