Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:54

Voor wie zijn koopverslaving nog moet voeden:

https://www.onzekleintjes.nl/

Dit bedrijf houdt op... dus ook uitverkoop :')

Ik mag inmiddels niks meer kopen. Heb van het weekend nog een tas vol gehad en krijg nog een doos vol opgestuurd... :')

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 13:14

Tess__ schreef:
Dieselpaard schreef:
Heel mooi Cemlys! En liezel, voor een tweeling heb je nou eenmaal veel kleding nodig!

Even een heel andere vraag, waarbij antwoord via pb ook mag: wij willen in de herfstvakantie ertussenuit met z'n drietjes. Zoonlief is dan 1, loopt al en ontdekt de wereld graag. Ik wil graag zon en paps wil graag wat kunnen doen (cultuur, natuur...t maakt niet zoveel uit). Wie heeft er tips voor hotels of appartementen?

Wil je binnen Nederland blijven of mag t ook daarbuiten?
In Nederland zijn wij naar Hof van Saksen en Buitenhof de Leistert geweest. Beide mooie huizen, parken en omgeving waar genoeg te doen is en een hoop faciliteiten voor jonge kindjes.

In de meivakantie zijn we in Drenthe geweest bij het land van Bartje. Dat was erg leuk.
Nu zoek ik iets voor buiten Nederland, daar waar het nog mooi weer is in de herfst. Canarische eilanden, Portugal, Mallorca...

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 13:41

:wave:

Ik meld me even als meelezer! Er komen echt ontzettend leuke dingen voorbij. Ik vind het een sport om leuke merkkleding te scoren voor een leuk prijsje via marktplaats.

Rachelle, bedankt voor de tip. Ik heb net op onzekleintjes.nl een shirt van Imps&Elfs en een jurkje van quapi besteld voor dochterlief van 10 maand. Voor zoon (van ruim 2,5) hadden ze niks leuks meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 13:52

Nee het moeten wel echt net de maatjes zijn die je zoekt, maar als ze net het goede hebben heb je voor weinig leuke merken :)

Dat marktplaatsscoren maak ik ook een sport van. Ik gok het vaak op kledingpakketten waar je niet ziet wat erin zit maar dan voor een klein prijsje over kunt nemen. Vorige keer voor 11,95 (inc verzenden dus) een bigshopper helemaal vol, met zo goed als nieuwe kleding en een superwarme winterjas met uitneembare fleece, allemaal maat 86/92. Dus ik ga er vanuit dat onze kabouter dat deze winter wel aan kan, die jas.

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 14:17

Ik heb na lang zoeken de roze visjes trui van Imps gevonden in de juiste maat.
Zat daar al een tijdje op te azen Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:25

:D Had ik je ook wel kunnen zeggen dat ze 'm daar hadden ;) Heb die van mij daar ook vandaan :)
Tegen de tijd dat je 'm wegdoet, geef maar een gil, groter maatje is altijd leuk.

Heb via andere site ook bijpassend mutsje gekocht van I&E.

Broekje ook bij toddlers vandaan, alleen zit daar een soort scheurtje in, maar moet wel lukken om dat netjes te maken dat het niet enorm opvalt. Mocht hem houden en heb niet hoeven betalen. Heel netjes.

Afbeelding
Afbeelding

En thuis ligt als het goed is mijn Vente bestelling op me te wachten, zin in! Lekker kijken en kiezen :D :D naja, lekker kiezen... Dat wordt nog wat _O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 14:42

Oh doet jouw track en tracé het nu wel? Die van mij zegt nog steeds ongeldige code.
Nu wil ik ook naar huis :')
Moet alleen nog tot half 6...

Hahah laat wel weten als ik hem weg doe :)
Broekje erbi wordt voor Julia een beetje teveel roze. Dat is leuk als echt nog baby en mini zijn, maar als ze dan gaan lopen is dat opeens eigenlijk geen porum meer.

En wat dacht je van gewoon alles houden :Y)
Ik zeg ook altijd ga kiezen. Maar toch doe ik dat dan niet. :+

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:44

Nou, hebben voor dik 200 gekocht, dat is echt iets te gortig... :D

Ja, het is een code van DPD, even je postcode eruit halen en dan doet ie het.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 14:50

Ahhh oké. Ga gelijk kijken

Gecheckt en is geleverd!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:52

Zat op de site van vente te kijken en zag dat het met dpd verzonden werd, dus maar even geprobeerd en lukte :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 14:54

Echt raar, dan hebben ze iets geks gedaan dat hij naar PostNL doorlinkt.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 19:01

Zo, eindelijk thuis en lekker geshopt :D

Gaat behoorlijk wat terug, was eigenlijk heel makkelijk kiezen. Paar dingen waren qua materiaal vrij dik/winters en vond het te groot risico mbt tot de maat (grotere maat)
Toevallig ook de duurste dingen haha

Heb nu 5 shirtjes gehouden (12,- ps) en 5 leggings (8,- ps). Dit zijn dingen die altijd kunnen, elk seizoen, overal bij, dus dan durf ik de gok qua maat wel aan. En voor die prijzen, is bij de hema bijv bijna zelfde :D maar dan wel iets unieker.

Maat 74
Afbeelding

Maat 80
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 19:21

Wauw knap dat je je zo kon inhouden :D
Je man kijkt dan ook echt mee?
Die van mij heeft echt nog nooit meebesloten over kleding. Zal als ik er naar vraag ook alleen zeggen oh leuk. En dan vindt hij dat ook wel echt. Maar het kan hem weinig schelen.

Mijn Imps aanwinsten. Ze kan er iig nog even in groeien en de winter is nog lang.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 19:30

Ja hoor, hij kijkt zeker mee, hebben ook samen besteld. 2 jr terug toen ook samen gedaan, toen heeft hij 2 dingen willen houden die ik eigenlijk niet zo vond. Doen we dat wel aan als hij op pad gaat met de kleine haha

Eerste pakjes heeft hij ook meegekeken en meebesloten wat bleef en wat niet. Het is wel zo dat wat ik via mp of in de winkel koop gewoon doe. Maar vind het wel leuk samen te doen en hij gelukkig ook.

Babykamer heb ik ook grotendeels besloten qua inrichting, accessoires enz. Maar meubeltjes samen gekozen. Kleuren etc heeft ie heel slim aan mij (en zn moeder haha) over gelaten :D

Leuke aanwinsten!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 07:55

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 08:05

Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 29-08-17 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:07

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:09

Keileuk! Ga gelijk even spieken op die site.

Echt Keet? Ik mis er echt niks aan := maar misschien is dat anders als je kleding kunt gaan passen? Dat is bij ons nog niet van toepassing natuurlijk.
Als ik naar stenen winkels ga hebben ze nooit datgene wat ik wil hebben, dus dan ga ik maar weer online zoeken.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:17

Ja, ik voel het liefst de stoffen en de kwaliteit :) bij online shoppen weet ik gewoon niet hoe de pas vorm is vanaf een foto en de kwaliteit.
Had vorig jaar bij een online shop twee broekjes en een shirtje gekocht. Naden zaten echt poedersuiker in elkaar en na 1 keer wassen was de stof vergrijsd en gepild. En service? Ho maar, werd gewoon niet gereageerd :n
Dan bekijk ik het toch liever in het echt.
Gup trek ik het thuis pas aan hoor. Ga nog echt niets passen met hem in de winkel buiten schoentjes

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 08:20

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt tegenvallers gehad. Maar koop ook eigenlijk ook alleen merkjes waarvan ik weet hoe de kwaliteit is.
En zoals Zara weet ik dat je niet veel kan verwachten.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:25

Cemlys schreef:
Weer een leuke webshop ontdekt
http://www.jojomamanbebe.co.uk/
[ [url=m/NSQWHD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SkQKZz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wygU6O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SneF31.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zCY9Lh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fgBjY2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staan alweer op mn lijstje

Oh heel erg leuk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:05

Slechte service kun je ook in fysieke winkels verwachten. Dat heeft niets te maken met online / offline maar gewoon een slechte (web)winkeleigenaar...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:06

Klopt :) maar in een winkel kan je naar binnen lopen en het personeel aanspreken. Bij een webshop kan je berichten sturen/smssen/bellen wat je maar wilt, maar als de eigenaar gewoonweg niet reageert heb je gewoon pech ;)
Maar goed, gelukkig mag iedereen zijn voorkeuren hebben toch? Ik winkel liever in fysieke winkels, jullie in webshops :) prima :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:09

Het personeel kan helaas ook vaak niet al te veel :+ dus kom je vaak op hetzelfde probleem uit... hoe rot ook..

Ik bestel eigenlijk ook alleen maar online, tenzij er dus ineens een giga uitverkoop in de stad is. Maar dat komt meer omdat ik gewoon geen zin heb om onze kabouter helemaal mee te slepen, fysiek en mentaal vind ik dat zo niet grappig en ben k te lang bezig én heb ik geen overzicht meer..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:12

Ik heb meerdere keren gehad dat ik het product in de winkel gewoon terug kon brengen en mijn geld retour kreeg :)
Dat heb ik bij een webshop nog nooit meegemaakt bij kwaliteitsproblemen :)

|Maar goed, laten we het er gewoon op houden dat iedereen zijn voorkeuren mag hebben?
Mijn kabouter vind winkelen prima, en als ik rustig wil winkelen dan laat ik hem thuis bij zijn vader :) no problemo