Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:Kuggur schreef:Dat maakt het niet per definitie geruststellender.....
Ik vind het 'enger' dat ze aangeraden worden voor iemand die op ziet tegen het vliegen..
Diazepam ken ik overigens van de dieren, al eens een otter mee onder zijl gekregen en dan zijn ze het koosnaampje wel waard
Emmaa_ schreef:Ik raad helemaal niemand iets aan, dit is wat de HA doorgaans voorschrijft en wat ook standaard aanwezig is in het vliegtuig voor het geval iemand een paniekaanval krijgt. Het zijn dus ook helemaal geen doseringen waarmee je wie of wat dan ook onder zijl krijgt, maar lage doseringen waardoor de scherpe randjes eraf gaan.
Shanna schreef:Of gewoon niet vliegen?
Dat is mijn redemie tegen vliegangst, no f-ing way dat iemand mij in een vliegtuig krijgt.
Mn schoonfamilie houdt van vliegen en vliegvakanties dus mn vriend baalt wel dat ik niet vlieg want daarmee beperk ik ook zijn vakantie-wereld, maar echt ik wil niet dood als een stoelnummer. Hij mag ons kind van mij ook niet meenemen, zij mag ook niet dood dus samen op vliegvakantie zonder mij kunnen ze vergeten.
Shanna schreef:Je kind mag dus ook niet fietsen, sporten, in een bed slapen of zwemmen (stuk voor stuk vele malen dodelijker dan vliegen)? Of ben je het met mij eens dat het vooral een irrationele angst is?Hij mag ons kind van mij ook niet meenemen, zij mag ook niet dood dus samen op vliegvakantie zonder mij kunnen ze vergeten.
Shanna schreef:Mijn partner moet doen en laten wat hij wil, kind mag gewoon kind zijn, fietsen/ sporten/ zwemmen/ in de auto e.d.. Maar ik wil niet dat ze gaat vliegen en zelf pas ik daar ook voor.
Shanna schreef:Of gewoon niet vliegen?
Dat is mijn redemie tegen vliegangst, no f-ing way dat iemand mij in een vliegtuig krijgt.
Mn schoonfamilie houdt van vliegen en vliegvakanties dus mn vriend baalt wel dat ik niet vlieg want daarmee beperk ik ook zijn vakantie-wereld, maar echt ik wil niet dood als een stoelnummer. Hij mag ons kind van mij ook niet meenemen, zij mag ook niet dood dus samen op vliegvakantie zonder mij kunnen ze vergeten.