Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:Ik heb dat andersom inderdaad ook wel eens gehad Romy1234, dat ik na een jaar ofzo nog een reactie kreeg op een advertentie (en niet eens verkocht), maar omdat het hier op bokt zo slecht verkoopt (vind ik), vergeet ik dat ook altijd eraf te halen.
Sorry dat ik hier zo even binnen kom vallen, maar misschien hebben jullie nog wijze raad
Ik heb een iphone te koop, maar ik krijg heel veel nep biedingen, mensen die willen verzenden maar nooit geld overmaken, paypal willen, verzenden naar het buitenland enz. maar nu had ik op iemand gereageerd dat ze hem mocht hebben voor een bepaald bedrag, maar toen kreeg ik echt 15 berichtjes binnen een half uur van; kan het nu?; vanavond nog?; hallo?; kan het nog?; enz.
Ik heb er nu gewoon geen goed gevoel bij, en ben echt bang dat ik opgelicht wordt, want ze komt nu morgen begin van de avond langs, maar ik woon alleen en straks wordt ik overvallen, of grist ze de telefoon uit mn handen en gaat er vandoor zonder geld, of nep geld, enz. Iemand nog tips om dit te voorkomen?Anders ga ik het misschien toch maar afzeggen omdat ik er geen goed gevoel bij heb... maarja we hadden al een deal dus dat kan je iegenlijk ook niet maken,... hmm