Ik ben zelf sinds drie weken ook actief op Tinder. Bij mij zit er echt weinig soeps tussen hoor
Ik ben enorm kritisch merk ik en iedereen swipe ik vrolijk voorbij
, terwijl vriendinnen dan roepen: 'Neeee! Die's leuk!' 
Op dit moment wel met een hele leuke Tinderman aan het praten. Heel geïnteresseerd in alles wat ik doe en beleef etc. Petje af
Afgelopen zaterdag vroeg 'ie of ik wat te doen had. Mijn antwoord was een nee
. Even later vroeg hij te gaan daten, maar ik heb toen verzonnen dat ik wat anders had. Hij vond het helemaal jammer
. Durfde niet, haha
! We praten wel heel leuk, dus ik ben benieuwd wanneer de officiele (
)date er aan komt. Ik ben zelf alleen zooo kritisch dat ik niet weet of dit het nou echt wat is (als het dichterbij komt)
. Vriendinnen zeggen dat 'ie echt knap is en dat ik gewoon eens moet gaan daten. Het voelt wel goed. Maar vind het ook zo verdomd lastig met dat WhatsAppen
Het is nog niks; moet je dan elke dag afwachten wie begint etc? (Tot nu toe loopt het vanzelf hoor
) Ik vind dat ook zo raar overkomen om elke dag maar te WhatsAppen, terwijl je elkaar nog niet gezien hebt
Hij heeft onwijs leuke humor, mag mij graag even op de kast jagen en is ontzettend lief. Nadat hij de volgende dag einde van de ochtend naar huis is gegaan hebben we weer wat contact via whatsapp gehad. Nu hoop ik dat de volgende date niet lang op zich laat wachten
' Toen zei ik: 'Dat is mijn broer'. Hij: 'O'.
Momenteel zit hij voor zn werk een stukje verderop. Gelukkig krijg ik wel elke dag lieve berichtjes dus dat zal ook wel goed komen
Dan meteen een nieuwe date plannen