Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:36

Ik ben ein-de-lijk door dit topic heen; geweldig wat jullie allemaal schrijven :')

Ik ben zelf sinds drie weken ook actief op Tinder. Bij mij zit er echt weinig soeps tussen hoor :)F Ik ben enorm kritisch merk ik en iedereen swipe ik vrolijk voorbij :'), terwijl vriendinnen dan roepen: 'Neeee! Die's leuk!'
^)

Op dit moment wel met een hele leuke Tinderman aan het praten. Heel geïnteresseerd in alles wat ik doe en beleef etc. Petje af ~~}> Afgelopen zaterdag vroeg 'ie of ik wat te doen had. Mijn antwoord was een nee :'). Even later vroeg hij te gaan daten, maar ik heb toen verzonnen dat ik wat anders had. Hij vond het helemaal jammer :(:). Durfde niet, haha :))! We praten wel heel leuk, dus ik ben benieuwd wanneer de officiele ( :') )date er aan komt.

Ik ben zelf alleen zooo kritisch dat ik niet weet of dit het nou echt wat is (als het dichterbij komt) :'). Vriendinnen zeggen dat 'ie echt knap is en dat ik gewoon eens moet gaan daten. Het voelt wel goed. Maar vind het ook zo verdomd lastig met dat WhatsAppen :P Het is nog niks; moet je dan elke dag afwachten wie begint etc? (Tot nu toe loopt het vanzelf hoor :P) Ik vind dat ook zo raar overkomen om elke dag maar te WhatsAppen, terwijl je elkaar nog niet gezien hebt :=

kraakte

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:39

Ah Yunaa, welkom hiero! Je moet er gewoon niet te zwaar aan tillen joh! Gewoon genieten van de aandacht en n date plannen!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:46

Veel plezier marlinde!!
Eske klinkt goed, geniet er lekker van
Mri die pel klinkt goed, go for it

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 00:32

Ik had bedacht te stoppen met Tinder omdat ik toch niks vond... Gisteravond verwijderd en nu net weer opnieuw geïnstalleerd _O-

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 07:43

Mijne gaat voor mij koken, gaanneen drankje doen rnbals ik te veel drink ook om te kunnen rijden, dan slaapt hij op de bank :')

Hij heeft alleen maar goede antwoorden gegeven en zelfs mn beste vriend vind hem wel ok.

Er is alleen 1 ding wat ik vanavond moet uitleggen aan hem. Dat is dat ik tijdens/na het eten moet appen met beste vriendje. Hij heeft ook een eet Date en we moeten elkaar even op de hoogte brengen :=

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 08:50

Ohhh ik heb het hier niet meer verteld geloof ik.
Ik leefde hier ook meer onder een meelees steen als dat ik daadwerkelijk iets toevoeg.

Maar ik ben samen gaan wonen met de jongen die ik via tinder heb leren kennen

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:25

Leuke date vooruitzichten allemaal zeg! Marlinde hoe is de knoflookgeur bevallen bij je date haha

Morgane, wat heeft je toch doen besluiten het weer opnieuw te installeren?

De mijne lijkt echt een mission impossible, steeds vragen wanneer spreken we af (wordt 2e keer) blabla en als ik zeg ja ik kan dan en dan is t antwoord nee dan kan ik allebei niet :-s ja eeeehhh wil je elkaar nou zien of niet?! Echt f*cking irritant dit :x

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:31

wat vervelend Lougino, daar zou ik heel moe van worden.

Leuk fabske het kan dus wel!

Ben ook erg benieuwd hoe het is afgelopen Marlinde.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:31

Ik kom er ook gezellig bij! Heb een tijdje terug voor de zoveelste keer even minder gehad en weer verwijderd. Heel recent toch maar weer tinder op mn telefoon gezet en kwam tijdens het swipen weer een kerel tegen waar ik toen ook al een match mee had. Was op zich een leuke vent dus ja weer naar rechts geswiped. Direct aan de praat geraakt en hij liet er geen gras over groeien en vroeg mij naar m'n nummer want ja, straks was ik ineens weer weg.
Na heel even via whatsapp gepraat te hebben vroeg hij of ik wat wilde afspreken....die zelfde avond nog....na enkele mislukte eerste date (ze gingen niet door of ik kwam er net op tijd achter dat diegene al een vriendin had) dacht ik: what the heck, doe maar gewoon.
We zijn koffie wezen drinken bij een cafe bij mij in de buurt. Super leuk met elkaar gepraat en er was echt gewoon een leuke klik. Rond 12 uur ging het cafe dicht en zijn we naar mijn huis gegaan....waar hij uiteindelijk ook is blijven slapen. :D Hij heeft onwijs leuke humor, mag mij graag even op de kast jagen en is ontzettend lief. Nadat hij de volgende dag einde van de ochtend naar huis is gegaan hebben we weer wat contact via whatsapp gehad. Nu hoop ik dat de volgende date niet lang op zich laat wachten O:)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:35

wat een bekend verhaal :P

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:36

Klinkt leuk! Ben benieuwd Macchiato.

Hoe was je knoflookdate hihi

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:38

Hahaha raar he EmptyWords :D :P

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:39

Dat gaat lekker vlot zo Macchiato leuk man als t gelijk zo goed klikt, ik wil dat ook!!! Maar ik trek gecompliceerd en moeilijk aan geloof ik -O-

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:45

Lougino, geloof me, het was een redelijke lijdensweg tot er überhaupt een eerste date was hoor hahaha. Niet met deze vent, maar wel met anderen. De ene liet ineens niks meer van zich horen nadat hij op het laatste moment afhaakte en nu wil hij ineens weer daten! En bij een andere gozer kwam ik er gelukkig net op tijd achter dat hij gewoon een vriendin had.
Zag ook best enorm op tegen deze date hoor. Hij overviel me er een beetje mee maar heb er geen moment spijt van dat hij me erin geluisd heeft haha. Maar durf nu niet helemaal 100% toe te geven aan mijn gevoelens. Stiekem vind ik hem echt heel erg leuk, maar ben (door eerdere ervaringen) bang om teleurgesteld te worden. Al wijst er nu niks op dat hij nu elk moment kan afhaken ofzo. Heb al redelijk vaak gehad dat ik net iemand echt leuk begon te vinden en dat je dan te horen krijgt: ja ik vind je wel leuk, maar niet ZO leuk... Moeilijk lastig allemaal :') }:0

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:01

Leuk zeg, Macchiato! Toevallig dat je hem weer tegen bent gekomen :D! Oude liefde roest niet :)) Maar leuk dat het zo goed gaat!

Gisteren had ik een raar ventje. Hij vroeg of ik een vriend had. Dus ik vroeg of ik er zo bedriegerig uit zag :') en dat het niet mijn intentie is om dan te gaan Tinderen. Toen zei 'ie: 'Ja maar je hebt een foto met een man! :wow:' Toen zei ik: 'Dat is mijn broer'. Hij: 'O'.
Wilde ik de match opheffen, krijg ik nog een leuk gesprek met hem. Hij vroeg of ik alleen was. Dus ik antwoordde dat ik net al had gezegd dat ik single was. Zegt 'ie: 'Nee, ik bedoel of je je alleen voelt.' Dus ik antwoordde dat dat zeker niet het geval was (o my god :')). Toen kreeg ik zijn levensverhaal te horen. Hij voelde zich heel alleen en had geen vrienden. Op zijn studie kende hij niemand en daarom zag hij dit als laatste redmiddel. Ik dacht echt: ehmmm, okee?! :evaw:

Rare ventjes komen er af en toe voorbij :')

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:09

Jaa ik meld me ook hier! Sinds kort ook Tinder en een beetje aan het swipen. Hele tijd niks allemaal van die broekies die eigenlijk nirt toe zijn aan iets serieus of na 2x niet meer praten. Nu een Super leuke vent tegen gekomen een millitair, eerst gepraat op Tinder en daarna vroeg ie mn nummer. Beetje gezellig praten op whatsapp. Willen graag daten alleen hij zit met een gebroken been dus hij kan nergens heen. Nog 3 weken en dan kan ie als het goed is weer lopen. :p
Be alleen bang dat ik teleurgesteld word. Omdat ie stiekem wel heel leuk is.
Maar het voordeel is dat hij wel in de buurt woont, normaal zoek ik ze allemaal verweg en dat is vaak de reden dat het stuk loopt.

Heerlijk meelezen met jullie date en tinder verhalen!!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:13

Aah! M'n date van gisteravond was echt heel erg leuk! Uren gepraat over de meest onzinnige dingen. Hij nodigde me uit toen ie wegging voor een vervolgdate. Alleen nu moet ík het initiatief nemer voor de volgende keer, hoe doet men zoiets? :') Na hoeveel dagen/uren/jaren is het acceptabel om zonder stalkerig over te komen hem iets te sturen?

Het was gelukkig van beide kanten wel duidelijk dat het niet nog niet mee gedaan was *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:30

Mijn date heeft me vanmorgen heel lief naar school gebracht. Knoflookmeur viel mee dus.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:02

Zie je nou wel Aight!! Oh moet t van jouw kant komen? Gewoon voorstellen zodra je weet wanneer je kan?

Marlinde topper!

Door jullie verhalen krijg ik mega veel zin in dinsdagavond :):)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:21

Queelens schreef:
Zie je nou wel Aight!! Oh moet t van jouw kant komen? Gewoon voorstellen zodra je weet wanneer je kan?

Marlinde topper!

Door jullie verhalen krijg ik mega veel zin in dinsdagavond :):)

Hij zei meer van: ''Ik wil je heel graag nog een keer zien, als jij dat ook wilt heb je m'n nummer''
Maar denk dat ik morgen even een berichtje doe om een nieuwe date te plannen :D

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:58

Hi allemaal, ik meld me hier ook. Wat leuk om te lezen dat zoveel mensen toch wel leuke mannen leren kennen.

Tot nu toe kom ik eigenlijk alleen maar mannen tegen die een ONS willen of al jaren werkeloos thuis zitten omdat ze niet willen werken en zich nu vervelen.

Ik ben niet veeleisend maar iemand die zichzelf kan onderhouden is toch wel een must.

We blijven dan maar vrolijk door swipen :-)

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 17:18

Marieke dat zal toch wel goed komen dinsdag :)

Wanneer ik mijn tindermeneer weer ga zien is nog ff de vraag. :( Momenteel zit hij voor zn werk een stukje verderop. Gelukkig krijg ik wel elke dag lieve berichtjes dus dat zal ook wel goed komen :o

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 19:52

Aight, ik zal hem gewoon vanavond een berichtje sturen hoe hij het vond en of het voor beiden voor herhaling vatbaar is. :j Dan meteen een nieuwe date plannen :)! Je moet 'm natuurlijk wel gelijk binnen hengelen :))

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:18

Ik ben het eens met yuna wat betreft je date aight.
Gaat helemaal goed komen Tamara. Ik heb er mega veel zin in.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:32

Ik heb besloten geen initiatief meer te nemen bij die van mij.
Hij reageerde zo weinig en het irriteerde me. Toen in hem vroeg nog eens wat te gaan doen zei hij dat het wel kon maar dat hij nog niet zo goed wist wanneer.. gedoe.. heb hem nu al 3 dagen niet gesproken en het hoeft ook niet meer van mij.

Ik kwam iemand tegen op tinder waar ik ongeveer 6 jaar geleden mee gedate heb (eigenlijk wel meer dan daten maar ik vond het toen te dicht bij komen dus heb ik het afgekapt) en daar app ik nu weer mee. Maar wat een verademing dat bij deze de app gesprekken wel lopen en hij reageert wel of stuurt iets uit zichzelf! Heel fijn haha. Of er echt wat in zit weet ik niet