Geloof me.
Been there, done that. Soms kan je ook niet anders dan het gehuil bevestigen, soms is er ook daadwerkelijk wat om te huilen. Negeer je ze dan, dan is het ook niet goed. Je kan het nou eenmaal niet altijd 100% goed doen voor iedereen. Maar wederom; komt wanneer je zelf een kind hebt
Om maar over ergernis te beginnen; al die hangdebielen die het normaal vinden om met hun blikjes energy en patatjes in de metro te zitten en vervolgens de controleur verrot schelden als ze worden verzocht te stoppen met eten/dingen of de metro te verlaten. Staat er nota bene groot op poster in de metro dat eten en drinken gewoon niet mag. Die 10 minuten zonder je blikje red bull red je echt wel.
Ik heb namelijk zelf 11 uur in de trein gezeten, met 5 overstappen en ik vond het al vreselijk. Daarom vroeg ik het me af of je het vrijwillig deed..
en omdat het 'openbaar' vervoer is en geen 'volwassenen' vervoer dus kinderen mogen ook in de trein 
Streng toespreken zoals hierboven ergens gesuggereerd gaat bij een overstuur kind niet werken natuurlijk
Of iemand die met knappende kaken iets zit te eten
Beide kanten is iets van te zeggen.
denk dat je zelf ook wel weet dat iemand een rot kop vonden hebben nou niet bepaald te vergelijken is met een jankend kind