Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 22:25

_Yasmine_ schreef:
Onze kat heet Hazel door die film

Confession:
Je hebt langs provinciale wegen wel eens borden staan met ""let op afslaande voertuigen"
Ik heb een tijd gedacht dat dit gaat om afslaande voertuigen: Alsof de auto daar makkelijker afslaat :?
Niet als zijnde auto's die een woonerf oprijden. Voelde me zo dom toen ik dat door kreeg..

_O-

Ladybird

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 23:30

Confession

ik heb tot mijn 18e ongeveer file lezers heel dom gevonden als het over spookrijders ging. :')

Ze zeggen iets in de trant van: op de A x is een spookrijder gesignaleerd. Ga rechts rijden en haal niet in..

En ik vond dat zo dom, want welke oelewapper verzint nou om een Spookrijder in te gaan halen :') Dat kan ja nooit.. want dan ben je zelf ook spookrijder _O-

Ik heb dat echt nooit gesnapt.. Totdat ik mn moeder dat vertelde.. nou die rolde bijna de auto uit van het lachen -O- voel me nog dom :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 23:38

Oooooo god wat erg! Ik snap het nu ook :=
Ik hoorde het wel eens, maar de boodschap kwam niet aan :')
Leek mij logisch om de spookrijder niet in te halen maar nu ik het zo geschreven zie staan gaat het erom dat je zelf niet inhaalt en de linkerbaan dus vrij houdt :')

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 07:00

Ik reed in Duitsland en was de weg kwijt. Ik belde een vriend om te vragen waar ik heen moest en hij vroeg me in welke straat ik reed. Ik keek op t eerste bordje en zei "de Einbahnstrasse (eenrichtingsweg). Dat heb ik nog lang moeten aanhoren...

Ik vroeg me ook wel eens af wat voor ras de Müldeponie nu was... Mül-deponie (vuilstortplaats) dus...

Confession: ik had nu al in de auto moeten zitten om vroeg op mn werk te zijn, maar ik kom werkelijk niet op gang en zit nog met 'n kop thee te bokken...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 07:35

Confession: Topics als "Ben ik nou echt zo onredelijk", "Heb ik nou echt zo fout gehandeld", etc, geven mij altijd een beetje het idee dat TS op zoek is naar aandacht. Vooral als er in de openingspost een dusdanig idiote situatie wordt beschreven dat geen normaal denkend mens kan vinden dat TS onredelijk heeft gehandeld. Dat iemands iets van zich af wil schrijven, prima. Maar laat het dan niet voorkomen dat je twijfelt aan je eigen handelen, terwijl je dondersgoed weet dat de situatie niet normaal is.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:35

MarlindeRooz schreef:
Ik vind het vies als anderen mijn eten maken, behalve in restaurants (dan zie ik het niet) of als mams het doet.
Dus als ik samen eet met mijn huisgenoten dan kook ik altijd, ik zeg gewoon dat ik het leuk vind. Terwijl dat niet de hoofdreden is. :')

Ik vind het vies als ik ergens blijf eten waar het niet schoon is. Zit dan met de gedachte dat er mogelijk ook vuil in m'n eten zit :') Was even doorbijten in het begin dat ik bij mijn ex bleef eten, ookal was het z'n moeder die eten maakte. Na een paar keer vroeg ik of ik niet moest helpen en dat zette zich verder in zelf eten maken, de afwas doen tot de keuken en eetplek poetsen _O-

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:54

Utixo schreef:
Confession: Topics als "Ben ik nou echt zo onredelijk", "Heb ik nou echt zo fout gehandeld", etc, geven mij altijd een beetje het idee dat TS op zoek is naar aandacht. Vooral als er in de openingspost een dusdanig idiote situatie wordt beschreven dat geen normaal denkend mens kan vinden dat TS onredelijk heeft gehandeld. Dat iemands iets van zich af wil schrijven, prima. Maar laat het dan niet voorkomen dat je twijfelt aan je eigen handelen, terwijl je dondersgoed weet dat de situatie niet normaal is.

Ik wil dan eigenlijk heel hard JAAAA gaan schreeuwen. Ja, je bent onredelijk! Ja, je hebt fout gehandeld! Ook al blijkt uit de post dat dat echt niet zo is.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:21

Utixo schreef:

True! :') Of sommige mensen zijn gewoon ongelooflijk onzeker..

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:36

vuurneon schreef:
Oooooo god wat erg! Ik snap het nu ook :=
Ik hoorde het wel eens, maar de boodschap kwam niet aan :')
Leek mij logisch om de spookrijder niet in te halen maar nu ik het zo geschreven zie staan gaat het erom dat je zelf niet inhaalt en de linkerbaan dus vrij houdt :')

Yess!! ik en niet de enige :D haha

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:50

Captain schreef:
Utixo schreef:

True! :') Of sommige mensen zijn gewoon ongelooflijk onzeker..

Confession, ik meld me. Ongeloofelijk onzeker hier. Ik kan me dus echt afvragen of ik onredelijk ben, of ik te direct ben en of ik asociaal ben. Ik wil zo graag niet zo zijn, maar kan soms best scherp uit de hoek komen en mensen moeten me niet snel. Ja, ergens weet ik best dat ik een beetje ok ben, maar ik ben zo bang dat mensen mij afwijzen om mijn gedrag...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 12:43

Ja, dat snap ik allemaal wel, maar juist dat onzekere gedrag haalt bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan. Grow some balls, iedereen heeft dat moeten leren.

En aangezien ik dat niet snel in een topic plaats, is een topic zoals deze, waar je zonder dat men een oordeel velt wat kan neerzetten, daarvoor perfect.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 12:53

Dat heb ik dus ook.. net als dat topic wat nu loopt over die fysiotherapeut die 'verliefd' zou zijn.. ik wil haar zo hard slaan terwijl ik tegelijkertijd weet dat ze er niks aan kan doen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 12:56

Confession: ik kan er juist heel slecht tegen als mensen geen begrip voor dat soort mensen en/of situaties kunnen opbrengen. Tegen iemand met een gebroken been zeg je ook niet dat hij zich niet zo moet aanstellen en maar gewoon een stukje moet gaan lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:02

Eulogy schreef:
Confession: ik kan er juist heel slecht tegen als mensen geen begrip voor dat soort mensen en/of situaties kunnen opbrengen. Tegen iemand met een gebroken been zeg je ook niet dat hij zich niet zo moet aanstellen en maar gewoon een stukje moet gaan lopen.

Same. Sommige mensen zijn sociaal nou eenmaal niet zo handig en daar moet je imo respect voor opbrengen en helpen in plaats van mensen achter hun rug om in een ander topic gaan lopen afzeiken :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:11

Ten eerste is het niet de bedoeling om andere bokkers te bespreken hier.. daar is net een mod opmerking over geplaatst en daarnaast is dit een confession topic waarin het dus niet de bedoeling is dat je veroordeeld wordt over wat je hier plaatst.
On topic:
Als iemand naast mij een appel eet, ben ik in staat om diegene wat aan te doen. Kan niet tegen geluidjes van andere mensen.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:17

ingedebruijn schreef:
Ten eerste is het niet de bedoeling om andere bokkers te bespreken hier.. daar is net een mod opmerking over geplaatst en daarnaast is dit een confession topic waarin het dus niet de bedoeling is dat je veroordeeld wordt over wat je hier plaatst.
On topic:
Als iemand naast mij een appel eet, ben ik in staat om diegene wat aan te doen. Kan niet tegen geluidjes van andere mensen.

of wat dan ook naast je te eten :j :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:18

Ja, dat heb ik ook, maar ook met chips, smakken, en andere bijgeluiden. Ik wordt daar woest van. Schijnt een naam voor te zijn. Ik heb het overigens ook met geluiden door elkaar, kan ik ook echt niet tegen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:19

Een op inhakend op bovenstaande, die TS heeft pdd-nos, is niet een 'gewoon' iemand die zich aanstelt.

Kennen jullie het evenement all day zeiken op FB? Ik lees zo graag alle comments van mensen, alles wat ze te zeiken hebben :D en dan denk ik, jaaaaa, dat vind ik ook!

Confession: Ik ben een enorm zeikwijf, 100% klager en ik vind het heerlijk! :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:20

Ik vind veel mensen in dat soort topics zich enorm aanstellen. Kan/wil daar geen respect voor opbrengen :n

Kan ook echt niet tegen smakkende mensen of mensen die over het algemeen niet netjes eten. Verlies dan gewoon mijn eetlust :=

Mijn confession is trouwens dat ik na het plassen op een toilet waar mensen kunnen 'horen' wat ik doe, altijd doe alsof ik mijn handen was, maar in werkelijkheid draai ik kort de kraan open en dicht _O-
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 21-09-15 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:20

Amandavd schreef:
Confession: Ik ben een enorm zeikwijf, 100% klager en ik vind het heerlijk! :D

*\o/*
Gefeliciteerd, u bent een mens :D

julio111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:21

ingedebruijn schreef:
On topic:

Dat laatste ben ik ook heel erg. Hetzelfde met crackers etc. Of eigenlijk met al het eten waar geluid mee gemaakt wordt. Of met geluid drinken.. }>

Confession, toen ik voor de eerste keer in Duitsland met de auto reed, verbaasde ik me erover dat de plaats 'ausfahrt' zo groot was. Iedere afslag ging naar die plaats toe.. :Y)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:37

Whahahaha ge wel dig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:38

Ja die laatste hoor je heel vaak :') Toen ik klein was waren we in Frankrijk en zochten we een hotel om snel te overnachten. We bleven maar rond rijden waarop ik heel geirriteerd naar een bordje voor "hotel de ville" wees en zei "wat doen jullie nou moeilijk, dat is toch een mooi hotel?" :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:41

Eulogy schreef:
Ja die laatste hoor je heel vaak :') Toen ik klein was waren we in Frankrijk en zochten we een hotel om snel te overnachten. We bleven maar rond rijden waarop ik heel geirriteerd naar een bordje voor "hotel de ville" wees en zei "wat doen jullie nou moeilijk, dat is toch een mooi hotel?" :')

-gaat googlen wat hotel de ville betekent-
Aha :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 13:42

Selina schreef:
Eulogy schreef:

-gaat googlen wat hotel de ville betekent-
Aha :+

:)) Check :P

Ik heb last van maandagblues... Geen zin in werken.

Oh... en ik heb mij zondag net wat zieker voorgedaan dat ik echt was... Komt scharrel een hele lading aan fruit afleveren :oo Zo lief, en nu voel ik mij best schuldig... }:0 Wraak van het lichaam was dat ik zondag wel echt ziek op de bank lag :+