purny schreef:Ariannee schreef:of met je schoendood meppen
Jup. Luchtververfrisser overleven ze. Gister nog geprobeerd
Een combi van deo en haarlak helpt bij mij altijd wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JolisaJ schreef:EskeGirl schreef:Mensen vinden spinnen eng
Ik ben hypocriet, ik vermoord geen beesten, ik laat het doen door m'n vader
![]()
Gaat je vader ook op muggenjacht?Bij deze wil ik hem dan inhuren.
saddledancer schreef:Hahaha zo eng zijn ze niet![]()
ik ben heel heel heel erg bang voor clowns (phobia) maar als ik die vermoord word dat ook niet goed gevonden![]()
ik zit er verder niet zo mee hoor, maar on mijn huis Worden geen spinnen bespoten met sprays oid.
vriendlief wil er nog welleens een doodstampen (ik pak ze op en zet ze buiten, of ik laat ze lekker zitten, vangen ze fijn muggen voor me) maar waarom martelen? Spinnetje kan er ook niets aan doen dat jij m eng vind toch?.
EskeGirl schreef:JolisaJ schreef:Zat die op jou? Wauw, dan had ik echt gillend rondgesprongen!
Ja, ik kwam thuis en voelde iets op m'n schouder kriebelen. Ik dacht: dat is een pluk haar, ik wilde hem met m'n hand weghalen, valt dat beest op de grond. Was te verbijsterd om te gillen
Selina schreef:saddledancer schreef:Hahaha zo eng zijn ze niet![]()
ik ben heel heel heel erg bang voor clowns (phobia) maar als ik die vermoord word dat ook niet goed gevonden![]()
ik zit er verder niet zo mee hoor, maar on mijn huis Worden geen spinnen bespoten met sprays oid.
vriendlief wil er nog welleens een doodstampen (ik pak ze op en zet ze buiten, of ik laat ze lekker zitten, vangen ze fijn muggen voor me) maar waarom martelen? Spinnetje kan er ook niets aan doen dat jij m eng vind toch?.
Nja in 1x doodslaan vind ik geen martelen. Motjes en vliegen laat ik de laatste tijd vrij, normaal vermoordde ik die ook
EskeGirl schreef:Spinnen mogen van mij blijven zitten zolang ze niet op mij, m'n stoel of boven me zitten, hartstikke nuttige beesten
Oorwurmen zijn eng, die wil ik niet in m'n kamer, wespen ren ik zelf wel voor weg, vliegen probeer ik ook buiten te zetten.
[ [url=m/ki9d5w.png]Afbeelding[/url] ]
Was alleen not amused toen dit beest op me zat