Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:07

Ik koop idd ook veel liever bij only/vero moda/object/via :j scheelt een paar euro maar vind de kwaliteit echt stukken beter. Maar nu moet ik ook zeggen dat ik weinig kan met Zara en H&M, ik vind het meestal niet zo mooi, vooral ook omdat de pasvorm Voor mij niks doet.

Als ik de moed vind zal ik vandaag ook eens een foto maken van mijn outfit , maar ik ben op vakantie en de keus uit mijn koffer is beperkt en ik weet altijd vanalles mee te nemen dat uiteindelijk helemaal niet bij elkaar past :')

K geloof dat ik dat van m'n moeder heb want die begon daar gister ook al over :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:10

Only is vaak erg goede kwaliteit voor die prijs! Ik heb veel dingen van only ( :') ) en die houden het heel lang. Alleen de broeken vind ik wat minder van kwaliteit.

Ik heb ook een bestelling gedaan bij H&M.

Maxidress:

Afbeelding

Bikini + zonnebril

AfbeeldingAfbeelding

Shorts:

AfbeeldingAfbeelding

Eleionomae

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:19

Dat vind ik wel leuke shorts! Ook niet zo achtelijk kort haha. Vond t vorig jaar echt n ramp om n korte broek te vinden die ik ook nog op mijn werk aan kon. Deze zijn nog aan de korte kant maar ze ogen al n stuk geklede dan die mini shorts van afgelopen jaar

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:20

Ja ik heb geen kleine kont dus dat ziet er gewoon niet uit. :') En ze moeten ook niet te strak zitten dat is ook net fijn. :))

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:23

Ik vind de kwaliteit van H&M helemaal niet zo slecht eerlijk gezegd! Only/Vero moda voel ik me niet zo thuis, heb toch het idee dat die zich op een iets jongere doelgroep richten :+

Merken als mint&Berry, Vila, Noisy May en Even&Odd vind ik ook fijn!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:24

Nou precies dat dus :') ik voel me anders echt n rollade in die shorts. Ik ben niet de allerslankst gebouwde dus moet daar echt wel om denken. K koop shorts vaak ook een maat groter zodat t allemaal wat losser zit.

@doubtless, dat valt heel erg mee hoor met only :j Ik word al weer 29 dit jaar maar ik koop er toch echt graag :j (of zal dat de reden zijn dat ze me altijd veel jonger schatten dan ik ben :') ) daarbij zijn via en noisy may uiteindelijk ook gewoon only en vero moda, tis allemaal t zelfde met n andere naam. Zijn maar kleine verschillen qua stijl voor mijn gevoel.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:39

Met de Only en Vero Moda heb ik ook echt niks, eens in de zoveel tijd dan neem ik er eens een kijkje maar ben er ook zo weer weg. Niet mijn stijl, vind het vaak wat kinderlijk en degelijk ofzo.. Vila vind ik ook niet zo heel geweldig. (nu klink ik wel heel lastig :') )

Van H&M en Zara ben ik echt weg. H&M zit eigenlijk altijd goed, maakt niet uit wat ik daar koop. Zara is de bovenkleding sowieso altijd goed, broeken moet ik wel even passen omdat sommige modellen wat vreemd in de taille en bovenbenen vallen. Heb wel een aantal dure shirts van o.a. Josh V en Supertrash, en ja die houden het wel beter in de was en zijn gewoon van mooiere kwaliteit, dikke stoffen etc. Alleen mijzelf kennende ben ik snel uitgekeken op dingen. Dan koop ik het liever voor een H&M prijsje als het toch maar 1 seizoen gedragen wordt :D

Wat betreft de shorts, die hele korte hotpants vind ik ook zo vreselijk. Het staat alleen bij een hele slanke en lange benen vind ik. En vaak dan nog is het niet heel flateus. Ik ga ook altijd voor broekjes als Marly, vind het fijn als ze nog je bovenbenen een stukje bedekken. Vind dat eigenlijk ook bijna altijd heel wat doen voor je benen, lijken ze slanker :)

Mijn H&M bestelling en Zara bestelling zijn ook verzonden *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:45

De enige leuke winkel in Ommen is een only winkel, zij kiest wel vaak wat vrouwelijkere kleding uit. Ze draagt het zelf ook en er komen klanten in haar winkel van 11 tot 65 jaar. :j Er hangen ook veel kinderlijke dingen die koopt mijn zusje dan, maar er zijn ook dingen die mijn moeder koopt. :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:50

T ligt er inderdaad ook wel aan naar welke only je gaat. In Heerenveen hebben we alleen een vero moda en een object die ook vila verkoopt en noisy may maar ik koop only heel regelmatig bij de fifty-six outlet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:53

Ja het ligt net aan wie het inkoopt. :P

Hier snuffel ik ook wel eens, super gave kleding soms... maar dat vind ik gewoon te duur. :o
50/60 euro voor een shirtje... tja. :o Voor een echt leuk item of een gave broek heb ik het wel over hoor. :j
http://www.quattrostore.nl/

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:56

Only vind ik inderdaad ook kinderlijk, dat woord zocht ik een beetje :') Het is gewoon niet mijn smaak. :)
Zara vind ik erg leuk maar daar pas ik bijna niks, heb altijd het idee dat die maten echt voor de slankere en smalle dames zijn. Ik heb behoorlijke billen, lange benen, een smalle taille en flinke borsten, krijg daar nooit een broek over mijn kont of een blouse dicht. :+
Mango vind ik trouwens wel leuk :j

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:56

Daarom ben ik zo blij met de outlet in heerenveen. Ze hebben niet altijd tof spul maar ik slaag er vaak genoeg. Vorig jaar een zacht blauw kort leren jasje van Goosecraft voor 15,- k meen dat hij normaal 160,- was ofzo :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:59

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:02

Hallo Allemaal, ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Ik zag gisteren een meisje lopen met een gave zwarte legging.
Het was een zwarte legging met op de buitenkant van het bovenbeen een felblauwe geometrische print.
Voor de rest was de legging helemaal zwart.
Ik google me suf maar kan helemaal niets vinden, hebben jullie misschien een idee?

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:06

H&M heb ik niks op tegen, ben alleen uit m'n laatste 3 broeken gescheurd (en ik koop ze écht niet te strak, mocht willen dat dat kon :')). Only en Vero Moda vind ik een beetje te degelijk naar mijn smaak, loop ik niet eens naar binnen. Zara daarentegen <3 wat meer high fashion, maar dat is ook te merken aan de prijs vaak.

Minikatje, misschien was het een sportlegging?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:09

Daar ben ik ook naar het kijken. Maar vind niets wat er ook maar een beetje op lijkt.
Help?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:12

Ik geloof dat zo'n 60% van mijn kleding van Only of vero moda is, ik heb nooit echt het idee dat ik er kinderlijk uit zie. Ik vind heel veel jasjes en hemdjes, maar bijvoorbeeld ook kimono's niet kinderlijker dan van andere merken. Het is ook maar net hoe je het combineert en wat je zelf uitstraalt.

Mijn favoriete kledingstuks zijn allemaal van de Only eigenlijk. Die witte blazer, die kimono met al die gekleurde bloemen en dat 'hawaii' shirtje van laatst.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:26

Ik denk dat kinderlijk niet de juiste term is. Naar mijn idee richten zij zich op adolescenten en past die kleding ook bij de overgang tussen de jeugd en volwassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:28

Ik vind only en vero moda echt over priced voor de spullen die ze aanbieden. Kom er dan ook echt nooit meer. Ik koop wel graag kleding bij vila en mango. Overigens vind ik de h&m gewoon leuk, dus blijf ik daar ook wel kopen. :')

En zara is mijn favoriete winkel. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:33

En ik was laatst bij de costes en die vind ik ook heel leuk! Alleen gaan de broeken pas vanaf maat 26, dus alle broeken waren daar te groot jammer genoeg. Maar ze hebben er wel echt mooie broeken voor helemaal niet veel geld. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:35

Doubtless schreef:
Ik denk dat kinderlijk niet de juiste term is. Naar mijn idee richten zij zich op adolescenten en past die kleding ook bij de overgang tussen de jeugd en volwassen.

Gelukkig val ik daar precies onder. *\o/*

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:38

Zara is ook mijn absolute favoriet <3. Daarnaast vind ik in die prijsrange Mango ook wel leuk voor de tops en Pull&Bear hebben voor mij super broeken die lang meegaan.
Wat duurder vind ik SuperTrash leuk, maar sommige stukken zijn wel echt trash qua kwaliteit daar. En als ik een ruimer budget had shopte ik alleen nog maar bij COS <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:39

Ik heb een HELE fijne broek van Supertrash. :j

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:42

Leuke bestellingen komen er weer voorbij!

En vind ook dat die kleur geel je heel mooi staat, Elke, jammer dat ie terug gaat.

Ik koop atm vooral veel van de Vero. Vind ik altijd fijne kwaliteit voor niet te veel geld. Ook wel wat basis van Only trouwens :j Heb alleen niet zoveel met printjes, dus dan wordt t aanbod meteen een stuk beperkter.
Zara en Mango heb ik echt helemaal niets mee, vind ik meestal ook geen prettige winkels.
Maar goed ook, want mag echt niets meer uitgeven. Ben met vriendlief ons huis aan het inrichten en dat is toch wel erg duur... -O-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:48

Ik ben ook fan van Costes!