Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Reeltje_5

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 14:30

Spannend Liz!!

Ik wacht geduldig *ahum* af of ons bod geaccepteerd wordt... Ik wil het wetennnn!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 14:32

Wanneer heb je het bod gedaan?

simoneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:23

Hier zitten de eerste 2 nachten erop. Het is heel vreemd om nu alleen te wonen en dat het huis van m'n ouders mijn 'thuis' niet meer is! Maar aan de andere kant is het ook wel heel lekker! Vandaag Bikkel meegenomen. Die vindt het allemaal reuze interessant!

Afbeelding

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:24

donderdagavond, vrijdag heeft de makelaar het naar de bank gestuurd. Ze zei tijdens het bezichtigen dat ze binnen 2 a 3 werkdagen al wel antwoord had. :=

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:25

Ahh wat spannend simone! Super leuk ook! Je eigen stekkie :D
Denk idd dat het wel even wennen is haha.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:01

Spannend aurelia! Het spel van bieden is het leukste traject, ook wel spannend omdat je natuurlijk hoopt dat het geaccepteerd wordt.

Simone, bevalt het in je nieuwe huisje? Wel gezellig dat je een kat erbij hebt wonen!

Ik ben nu in afwachting of de bank mij een hypotheek gaat verstrekken..dat is ook wel spannend!

simoneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:41

Het bevalt zeker, maar is wel wennen zo alleen! Kat had ik al toen ik nog thuis woonde dus die is lekker mee verhuisd. Hij vindt het prima, maar ook wennen uiteraard. Morgen werk ik heel de dag maar dan gaat m'n moeder even kijken bij hem gelukkig.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:14

Ik vond het bieden ook heel leuk (en spannend) inderdaad. Voor jou ook spannend Jibbel! Had je nu al iets op het oog?

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:16

Helaas onderhandelen ze niet := Het wordt gewoon goed of afgekeurd. Nieuw bod kan wel nog altijd :))

Spannend Jibbel!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:18

LizMD schreef:
Ik vond het bieden ook heel leuk (en spannend) inderdaad. Voor jou ook spannend Jibbel! Had je nu al iets op het oog?

Ik heb al wat gekocht en koopcontract ondertekend, maar het is altijd even spannend of de hypotheek definitief wordt goedgekeurd.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 22:21

Spannende tijden meiden! Zal duimen voor jullie :)

Ja het is erg wennen de eerste 2 weken vooral, leuk dat je kat nu ook mee is! Toch beetje gezelligheid in huis.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:26

Aah ja ik snap :j Zou ook wel goed zuur zijn als het niet zo blijkt te zijn...

Ik vind huisdieren in huis ook echt wel gezellig hoor. Zou me ook echt geen huis zonder beest(en) kunnen voorstellen.

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:33

Het leukst in huis vind ik een hond <3 Die ga ik wel heel erg missen als ik straks weg ben..
Maar met 2 fulltime banen werkt een hond gewoon niet, dat is zielig.
Dus gaan we maar voor een kat :)) Die is wat zelfstandiger en heeft je niet constant nodig :)

Ah zo! Nou ook spannend hoor Jibbel. Wanneer weet je het?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:36

Ik vind een kat in een appartement niks (stinkende kattenbak, bah). Dus ik neem de hond mee en dan mogen m'n ouders oppas spelen als ik werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:14

Spannend Aurelia :D

Lekker Simone de poes thuis <3

Hond stink ook Liz , kattenbak ruiken mijn ouders en familie nooit ,die hoef je niet perse te ruiken ;)

Zo lange dag bij ouders , net even loodgieter gespeeld _O- (Wasbak had lego gegeten en ik wou het terug , had een handje met kleine dingen eruit hele kastje nat maar het was 1-1 _O- )

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:15

Haha, maar werk je fulltime of niet?
Is dat niet onhandig dan? Of wonen je ouders vlakbij?
Zou de hond nieteens mogen meenemen al zou ik het willen haha :)) Hij komt maar lekker een weekend logeren dan!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:18

Mijn hond stinkt niet hoor? Tis een mormel van 6kg, de gemiddelde kat is groter. Ik heb toevallig laatst weer op een huis gepast met 2 katten, maar vind het echt niets. Sta ik voor m'n vroege dienst eerst stront te scheppen, het hele huis is vergeven als ze net geweest zijn. Klopt dat als je de bak bijhoudt dat de bak an sich niet stinkt... Nee voor mij hoeft het niet :n

@Aurelia: Het is mijn hond, dus ze hebben niets te willen 8-). Mijn ouders wonen op 700 meter afstand straks, dus heel dichtbij. Ik werk 32 uur (wisseldiensten). We gaan eerst maar even kijken hoe het loopt. M'n ouders hebben nog een hond(je), en ze zijn ondanks het rare karakter van de oude hond best wel close samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:20

Ik heb geen werk , en ouders wonen bij mij 11 km verderop even bus en klaar. Mijn week is best saai , maandag boodschappen , dinsdag om de week komt begeleiding , donderdag vrijwilligerswerk bij dierenweide , vrijdag en zaterdag vrijwilligerswerk bij speelgoedbank, en nu momenteel heb ik nacht wacht dus ik kom s'nachts uh uur of 9 even bij de dierenwei langs om de drachtige geiten te bekijken even voeren en als de tekenen er zijn kom ik uur of 11 weer .

Maar mijn dagen zijn lang zo thuis :j , daarom lekker naar mijn ouders

Hond is leuk , maar ik vind hun lucht ja die is niet zo lekker :P

Ieder zijn eigen Liz , hond bah mijn katten stinken niet of ik weet niet beter :) Ben er mee opgegroeid

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:21

Ik ben ook opgegroeid met katten hoor, hebben er hier nu ook 2 :j Maar die stinken ook als ze naar de bak geweest zijn :')

Van waar uit krijg je begeleiding Rebecca?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:28

Jup mijn kat heeft na de grote beurt een flinke walm , dus schepje en dan snel de verse drol eruit en de prullenbak in (speciale hoor niet gewone :') )

Vanuit de zorg boerderij nog , was een verplichting van de woningbouw. Vanwege mijn PDD-nos en sommige dingen weet ik geen raad mee, begeleiding heeft ook de bewindvoering geregeld

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:40

Nee, anders verplaats je alleen de lucht naar je vuilnisbak :')

Ok interessant. Heb je wat aan de begeleiding? Hoe staat het met de bewindvoering nu, loopt dat een beetje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:47

Ja opzich wel , sommige zaken weet ik me echt geen raad mee dan kan ik naar haar toe en dan lossen we het samen op. Heb sinds kort een nieuwe begeleider dus is nog wat ongemakkelijk , de vorige kende ik al 2 jaar voordat ze thuiskwam en deze is echt nieuw.

Ja begint wat te lopen , opstartproblemen bijna niet ik kan aan de telefoon gewoon lachen met haar en ik hoop dat het goed blijft gaan. Ik heb geen stress meer , niet maar 2 weken per maand geld en dan gewoon op restjes teren omdat als ik geld heb ik het uitgeven moet. Nu heb ik 40 euro per week , en kien het nu goed uit omdat ik geen verleiding heb tot meer geld uitgeven . En heb gewoon elke week geld , dus ja is voor mij erg fijn! Rekeningen stuur ik door , ze regelt het wel . Dus ja de beste stap die ik zetten kon , hoor horror verhalen maar ik lijk goed te zitten :)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:54

Nou dat klinkt heel positief toch! Fijn dat je zelf ook al merkt dat het je zoveel stress scheelt. Dat moet een pak van je hart zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:58

Ja echt wel , zat al te stressen van de week en toen dacht ik hmm nee dat hoeft niet meer daar heb ik 'personeel' voor :P

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 00:06

Nou inderdaad, lekker alles bij haar leggen. Daar is ze voor.