Ik sluit mijn jaar af met nog een Red Riding Hood shoot, dit was een van mijn prachtige co-modellen
Volgend jaar even geen roodkapje shoots meer, heb er nu echt teveel gedaan Voor de EFF komt het kostuum weer uit de kast, voorlopig ben ik gewoon weer even Thirsa
yvanna
Geplaatst: 30-12-14 00:11
Ik en een vriendin gingen foto's in het bos maken
Lestrange01
Geplaatst: 30-12-14 20:05
Gave foto's, yvanna, alleen de laatste is geloof ik nogal behoorlijk over belicht .
Ik ga vrijdag toch foto's laten maken door mijn stiefmoeder en die opsturen naar id modelmanagement! Ik hoop dat ik langs mag komen ^^
Wel grappig, dacht dat dit topic ging over het model worden en niet al prachtige foto's kunnen maken en prachtig model zijn, zoals Courses. Maar niet weggaan hoor
yvanna
Geplaatst: 31-12-14 17:52
Yasmijntje schreef:
Wel grappig, dacht dat dit topic ging over het model worden en niet al prachtige foto's kunnen maken en prachtig model zijn, zoals Courses. Maar niet weggaan hoor
Ik ben geen model, sta ook nergens in geschreven en ik zit hier merendeel voor tips. Ik heb ook al een aantal dames van Bokt over de vloer gehad dus ik vind de opmerking niet helemaal terecht en dan ook niet bepaald vriendelijk
Ik snap niet helemaal waar de opmerking vandaan komt en waarom deze geplaatst moet worden, ik interpeteer het dan ook niet heel positief zoals het er staat
Ik snap wel waar haar opmerking vandaan komt. Je laat veel foto's van modellen zien in dit topic die je zelf gemaakt hebt. Ik vind het overigens niet storend, maar juist leerzaam: wat is een mooie pose, hoe kijkt het model etcetera (en ik vind het 9 van de 10 keer mooie platen om te zien, dus ik stoor me er absoluut niet aan maar vind het juist leuk)
Ik denk dat Yasmijntje bedoelt dat dit topic misschien meer voor beginners is of meiden die graag model willen worden of staan, maar nog niet veel/geen ervaring hebben, terwijl jij echt prachtige foto's maakt (zowel als model als achter de camera als fotografe) maar ik vind het zelf juist een goed iets dat je erbij zit, want veel mensen kunnen inspiratie opdoen uit je werk en ervan leren
Ik zie het overigens ook niet echt als een topic voor alleen maar beginners, maar meer als een topic voor iedereen die dit leuk vindt en er zelf graag mee bezig is of wil zijn er komen hier wel meer mensen langs die duidelijk niet beginnend meer zijn haha.
power1997
Geplaatst: 05-01-15 23:25
Het lijkt me heel leuk om modellenwerk te doen. Val helaas door mijn maten overal met buiten. Ik ben 172 cm en heb maatje 38. Net een maatje te veel voor 'gewoon' model en met te klein voor plussize model.
Laatst bijgewerkt door Paisano op 06-01-15 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Niet werkende foto op verzoek verwijderd