Nee, ik ga gewoon naar de winkel. Als ik in Canada zit tenminste, ik zit nu weer in Nederland. Via internet bestellen zou voor mij niet voordelig zijn, vind de verzendkosten vaak best prijzig.
Aangezien de bhs die ik daar bestel tussen de 60 en 100 dollar kosten bestel ik ze echt niet als ik in Nederland zit, zie de douane al aankomen
Volgens mij ben ik de enige persoon op de wereld die de beha's van VS echt vreselijk vind Heb een paar keer een poging gedaan in NY, want eerlijk is eerlijk: ze zijn onwijs gaaf! Maar het is zo nep: ik kom ermee uit het pashokje als een opgeblazen barbiepop .
Iig eentje met eenooooorme pushup Heb het in Orlando geprobeer en in New York, enige die ik leuk vond waren met dat enorm opgeblaasde effect, dus heb maar zo'n satijnen kimono meegenomen
Anoniem
Geplaatst: 02-06-13 16:14
Ik heb er ook een kimono van, zooo mooi
Ze hebben inderdaad van die enorme pushup dingen net zoals bij de Hunkemoller, maar ze hebben veel meer gewone bh's en bh's met lichte padding. Had laatst deze van mijn vriend gekregen, I looooove bows
Leliex
Geplaatst: 02-06-13 16:20
Hier ook een verslaafde ebay-shopper, lees al een tijdje mee want er staan altijd leuke hebbedingetjes in dit topic. Maar vond het wel leuk om mee te praten! (als dat mag teminste) Ik zoek leuke iphone hoesjes heeft iemand inspiratie? Had trouwens dat haarkrijt wat in het topic stond besteld dus ben benieuwd! Heb gister dit besteld!:
Moet zeggen dat ik de twee bh's van Fauve mooier vind dan de VS die ik heb besteld. Eigenlijk wilde ik er maar een. Maar toen dacht ik, ach neem ik die ander ook wel. Nu wel een beetje spijt. Want ze zijn nu wel duur geworden. haha.
Heeft iemand nog leuke hebben dingetjes in haar wishlijst staan? Heb geen inspiratie om te zoeken=(
Yv_
Geplaatst: 02-06-13 18:42
Nee sorry . Ben nooit zo van de hebbedingetjes, dan ga ik altijd voor make-up en nagellak . Kan niet wachten tot die kwasten binnen zijn, wil ze echt vergelijken met die van Real Techniques!
Leuke spulletjes LauraBloem! Ben vooral erg benieuwd naar je nagelstickers! Ik heb zelf die van L'oreal liggen, die waren echt goed en heb er nu eentje onderweg van china glaze.
Shirly_Bob
Geplaatst: 02-06-13 21:55
Balen Needje vind de bikini's van VS ook altijd zo mooi Ik durf alleen nooit te bestellen ivm de maat..
Weet iemand een soort zelfde dingetje te koop toevallig?
Needje
Geplaatst: 03-06-13 06:19
Shirly_Bob schreef:
Balen Needje vind de bikini's van VS ook altijd zo mooi Ik durf alleen nooit te bestellen ivm de maat..
Nou ik durf nu niet meer te bestellen ivm de bijkomende kosten. Had ook een toffe bikini gezien bij VS zelf. Maar ook dan kan je extra betalen. Nou, zulke dure bikini's hoef ik niet.
Er is nog een andere manier om nieuwe spulletjes van VS hier in Nederland te krijgen. Ergens is een NLse webshop die ze verkoopt, prijs wel duurder dan rechtstreeks bij VS, maar geen kans op invoerrechten. En ooit, lang geleden toen ik nog hyves had, was er "het hyves-mevrouwtje" die spullen verkocht. Prijs in USD betaalde je ook gewoon in euro's, gaf haar via hyves je bestelling door, maakte het geld over en zij stuurde het op. Ze woonde in USA geloof ik en stuurde het naar haar zus hier in NL oid. 1x gedaan en dat ging prima. Weet niet of ze ondertussen zelf een webshop heeft of misschien facebook..
Wendy, dat linkje geeft aan dat het item niet meer bestaat.. Geen idee dus wat je zoekt
Ik denk dat je die invoerrechten sowieso betaald, alleen dan zit dat bij die shop bij de prijs in. Anders hoeven ze ook niet duurder te zijn dan bij VS zelf.
Iemand leuke interieurspulletjes geshopt de laatste tijd op eBay? M'n vriendin en ik gaan samenwonen en we gaan verhuizen naar een flink grote kamer, dus naast wat extra meubels is wat opfleuring ook wel leuk.
Het is een kamer in een herenhuis met wanden van 3 meter hoog, dus fotolijstjes, posters, als het maar leuk is!
Shirly_Bob
Geplaatst: 03-06-13 13:42
Yv_ diegene die jij bedoeld heeft nu een eigen site hoe heet je eigenlijk? kon het niet op je profiel vinden en vind het zo stom om je bij je boktnaam te noemen..
Ik weet dat het nogal off topic is maar wat is haar site?
Shirly_Bob
Geplaatst: 03-06-13 14:26
Ik kan hem niet zo snel vinden.. ik heb er wel een tijdje terug een keer voor een bikini gekeken. Als ik vanavond thuis ben kijk ik even tussen mijn geschiedenis.
Oh meen je dat Shirley_bob ? Verstandig, want toen liep ze echt over van de bestellingen! Tis trouwens gewoon Yv . Officieel Yvonne maar daar luister ik niet naar . Ik weet haar site overigens niet, misschien kom je er via google achter?
Leuk upendo! Wat is jullie smaak qua stijl?
Ohhhh ik hoop zo dat mn kwasten er snel zijn
Shirly_Bob
Geplaatst: 03-06-13 14:42
Oké dan weet ik dat ja heb het net even gegoogled maar niks te vinden..