Ik ben op zoek naar het centrale bikini-topic, maar ik kan níks vinden via de zoekmachine. Bij LZP kan ik 'm ook niet vinden.

Wie kan bij het linkje geven?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Ik was overigens laatst in de mall en zag een prachtig jurkje, gepast en het zat zoooo fijn en mooi. Nog nooit gehad.
Vervolgens even naar het prijskaartje gekeken. Vriendje zei nog dat het niet zoveel uitmaakte omdat ie echt prachtig stond.
$699 excl btw.Ik deed 'm maar heel snel uit
[ Afbeelding ]
ninz schreef:hmm ik vind dat mintgroene jasje heel gaaf, maar heb geen idee hoe ik het wil gaan dragen...
WiskyBokjes schreef:Sorry dat ik binnen kom vallen.
Ik ben op zoek naar het centrale bikini-topic, maar ik kan níks vinden via de zoekmachine. Bij LZP kan ik 'm ook niet vinden.
Wie kan bij het linkje geven?
__Rianne schreef:Houd me even in bedwangIs nu maar 15 euro... maar ik mag geen blazers en jasjes meer kopen... maar het is maar 15 euro.. oke nee ik doe het niet of vanavond als ik thuis ben van het werk misschien toch
![]()
http://www.hm.com/nl/product/06758?arti ... le=06758-A
xSaarSaar schreef:Dat mintgroene jasje heb ik, echt een prul.
Voelt heel dun en goedkoop aan, en de stof is helemaal niet stevig. Het is ook nog eens een super kort model, maar geen stevig model en omdat hij dan zo dun en kort is wordt het super flodderig.
Davinia_ schreef:Imke1998 schreef:kast opgeruimd, en alle oude kleren weg gegooid, en dan besef je dat je eigenlijk helemaal niet veel kleren hebt![]()
Hij klinkt nu zo hol.
Knap! Ik durf eigenlijk nooit zo goed oude kleren weg te gooien, want 'Je weet maar nooit'. Ook al heb ik het al jaren niet meer aan gehad