[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 12:34

Ik doe dat ook heel vaak hoor! Of gewoon een lekkere oversized blouse in je shortje. Blazer/vestje over een hemdje. Als het echt warm warm is (denk aan 25 +) dan natuurlijk wel gewoon shortje met strapless hemdje bijv. Ik heb het niet heel snel warm (gelukkig).

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:38

CCCCC schreef:
Ik doe dat ook heel vaak hoor! Of gewoon een lekkere oversized blouse in je shortje. Blazer/vestje over een hemdje. Als het echt warm warm is (denk aan 25 +) dan natuurlijk wel gewoon shortje met strapless hemdje bijv. Ik heb het niet heel snel warm (gelukkig).

Jep me too! Draag ook erg graag sheer blouses op een shortje in alle kleuren en maten! Of inderdaad een vestje erbij.

Die sheer blousen zijn sws ook te gek voor op reis, want wegen niks. Dus kunnen er zo vier van in mijn backpack!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:41

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:51

Maar wanneer dragen jullie dat dan? Want ik vind het wel super leuk! Maar gewoon bij graad of 23 ofzo? Want daar boven lijkt me best warm.
Ik ben gewoon te veel bezig dan met of het niet gek is en of andere mensen het niet raar of te bloot vinden :+
Bij loes vind ik het super leuk, maar bij mezelf dan eer niet. Misschien omdat mijn blazers te lang zijn ofzo?

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:56

Jep als t zonnig is al bij graad of 20-22 tot 25 ofzo. Of als t savonds of s ochtends wat kouder is. Maar omdat ik nu werk heb ik sws altijd muffe kleren aan, dus in weekrnd loop ik dan zeeer graag in shorts!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 13:01

Ik ook vooral 's avonds of als er een windje of zo staat! Of op vakantie, een sheerblouse over je bikini, short, wat accessoires, mooie sandaaltjes en klaar :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:02

Ik ga het ook maar eens doen dan! Want vind het altijd zo leuk staan, lekker zomers!
Moet gewoon niet meer te onzeker zijn en denken dat het raar is of te zomers ofzo :+

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:06

*komt even binnen vallen*

CCCC, kan ik niet een keer met jouw gaan winkelen :') Als ik jouw ideeën lees of foto's zie dan denk ik; wauwwww! Ik wil er ook zo leuk uit zien :))

Ik denk iedere keer dat ik er redelijk leuk uit zie, maar dat valt uiteindelijk dan toch tegen en dan zie ik jou en dan vind ik mijzelf er al helemaal niet meer leuk uit zien haha.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:08

ooooooooowwww jullie zijn all lekker bezig met de zomer zeg! ik moet nog bedenken wat ik naar het concert van mumford and sons aandoe, het is 30 maart dus het kan warm / koud zijn!

ik zit te denken aan een (licht verwassen) spijkerbloesje of een houthakkersblousje (om in de stijl van M&M te blijven) :')

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:15

wat vinden jullie van een gatenbroek?
Afbeelding
zoiets bijvoorbeeld alleen dan normale lengte?

En Birgit__ ik kan me in jouw verhaal vinden haha!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:16

Birgit__ schreef:
*komt even binnen vallen*

CCCC, kan ik niet een keer met jouw gaan winkelen :') Als ik jouw ideeën lees of foto's zie dan denk ik; wauwwww! Ik wil er ook zo leuk uit zien :))

Ik denk iedere keer dat ik er redelijk leuk uit zie, maar dat valt uiteindelijk dan toch tegen en dan zie ik jou en dan vind ik mijzelf er al helemaal niet meer leuk uit zien haha.

Hahaha, hier precies het zelfde :') kom ook nooit leuke dingen tegen in het centrum _O-

terwijl we wel

2 clockhouse's
2 h&m
new yorker
sting
bershka
Primark

enz.

hebben.... Moet toch dan wel wat leuks te vinden zijn..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:17

Birgit, herkenbaar! Ik heb beetje dezelfde stijl als corien, maar kan dat soort dingen nooit vinden of zo combineren :+

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:21

Pferdelove schreef:
wat vinden jullie van een gatenbroek?
http://static.bershka.net/4/photos/2012 ... 8916649564
zoiets bijvoorbeeld alleen dan normale lengte?

En Birgit__ ik kan me in jouw verhaal vinden haha!

opzich vind ik hem wel superleuk (op normale lengte dan) maar bij mij staat ie niet zo 'losjes' als op die foto ben ik bang, ik heb altijd het idee dat als ik ga zitten dat mijn benen zich door die gaten proberen te wurmen

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:22

Ja dat idd! Die combinaties en lagen en accessoires... Ik kan of de kleding of de inspiratie niet vinden :+

Help! :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:24

Ik heb ook nog nooie een manier gevonden dat losse shirts mij mooi staan... Meestal lijkt het net of ik anorexia heb ofzo :') terwijl het wel leuk kan staan

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:55

Eigenlijk zou het in de winkels ook al combinatie moeten hangen, zou een stuk makkelijker shoppen zijn :')

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:56

Gianti schreef:
Ik heb ook nog nooie een manier gevonden dat losse shirts mij mooi staan... Meestal lijkt het net of ik anorexia heb ofzo :') terwijl het wel leuk kan staan

Ja precies. :') En op al die foto's ziet het er zo leuk uit.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:57

Davinia_ schreef:
Eigenlijk zou het in de winkels ook al combinatie moeten hangen, zou een stuk makkelijker shoppen zijn :')

Maar dan zou iedereen wel helemaal met hezelfde lopen haha.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 14:13

Ik zag een mooie nye dress voorbij komen!

En al hele leuke voorjaars inspiratie foto's!
Lange mouwen en een short, ik vind het echt super leuk! Maar zelf zou ik het nooit dragen, draag alleen shortjes als het echt warm is en dan is een blazer veel te warm. Ben ook een echte koukleum :')

Oh en dit is mijn outfit van vandaag:
http://i63.photobucket.com/albums/h130/kikker1992/D2402D4C-165C-4E6D-9719-84BB9B2B238A-7763-00000D49D0DAE191.jpg
Het blousje staat op de foto alleen een beetje raar, ik kan geen foto's van mezelf maken.
Broek: Zara
Trui: hm
Blouse: vintage (van de episode weet biet of jullie dat kennen)
Schoenen: de 'lita's' van de Sacha
En ketting en armbanden van eBay.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 15:06

Ik vind het heel leuk staan blazer bij een shortje, maar bij 25 graden heb ik het dus gewoon bloedheet :') Bovendien wil ik graag lekker bruin worden haha. Een sheer blouse doe ik nog wel eens ja, maar dan met de mouwen opgerold tot 3/4. Lekker half in een shortje, super leuk!

Max_en_max; Mumford and sons, gaaf! Ik hou van spijkerblousjes en houthakkersblousjes. Zit lekker, staat nonchalant, ideaal voor concerten enzo.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 15:19

Super leuke trui en broek Micha, je schoenen zijn absoluut niet mijn smaak, maar het staat je wel :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 16:15

Vinden jullie ook niet dat een sheer blouse zo snel gaat stinken als je ook maar een heel klein beetje zweet? :')

Dankje talisa! Ben ook echt mega blij met de trui! En over de schoenen snap ik je ook helemaal. Mensen vinden ze of heel leuk of afschuuuuwelijk.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 16:26

Hey meiden, vraagje;

Ik moest nog een kerstcadeautje voor het vriendje, want toen we in A'dam waren vond ie natuurlijk niets leuk. Nu hebben ze inmiddels sale bij Desingual, een merk waar ik echt gék op ben en ik vond daar deze trui.
Normaal is het altijd een beetje een duur merk, maar in de sale is het zooo goed te doen.

http://www.desigual.com/nl_NL/herenkled ... rs-27J1100

Afbeelding

Is die een beetje leuk? *voor een 1.88 lange vrij bleke jongen met zwart haar, die zelf echt níets leuk vind* :+
Want dan bestel ik hem gewoon en dan moet ie verder niet zeuren.

Ik heb zelf best wel zo'n kak/bootjes smaak, dus dit is echt helemaal mijn ding 8-)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 16:28

Ik vind hem leuk :))

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 16:31

mayniac_val schreef:
Ik vind hem leuk :))

Yes. +1 voor mij!

En jij; gefeliciteeerd! :D Nog een hele fijne dag :j *\o/*