Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 8!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:17

Die babylonfashion seller is zijn hele winkel aan het leeghalen:

http://www.ebay.com/sch/babylonfashion/ ... ksid=p3686

Hij biedt bijna niks meer te koop aan?
Ik heb ook dat vestje en een paar schoenen bij hem besteld, heb nog niks gekregen maar is op 4 oktober verzonden dus eigenlijk zou ik nog een week moeten wachten. Als ik dan niks heb dan ga ik ook claimen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:19

Wie had die pumps nou nog meer besteld?
Ik kan m niet meer openen hij geeft een error aan.. Daar krijg ik t benauwd van :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:24

Dit staat er nu bij mijn schoenenorder:
This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center.

:? ;( -O-

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:24

ik heb er laarzen besteld
ik krijg geen error,

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:25

Anoniem schreef:
This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center.

Dat heb ik ook wel eens gehad. Maar ik heb toen wel netjes m'n spullen binnen gekregen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:27

Donkerblauw schreef:
[naam] schreef:

Dat heb ik ook wel eens gehad. Maar ik heb toen wel netjes m'n spullen binnen gekregen. :)

:) dan is er dus nog hoop

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:29

Heb ik idd ook wel eens gehad.

Kreeg vorige week ook een berichtje dat iets dat ik besteld had toch niet meer op voorraad bleek te zijn. -O-

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:19

Anoniem schreef:
Donkerblauw schreef:

:) dan is er dus nog hoop

Ik hoop voor je dat je het nog krijgt, alleen reageert deze seller nergens op (mailt niet terug.) maar als jouw spullen wel op "shipped" staan kan het nog onderweg zijn. Al wijst de feedback die hij krijgt daar niet op..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:23

wauw heb mijn hoesje voor ipod binnen :P supersnel!

Kan iemand dit voor mij vertalen naar het duits:

Ik heb het hoofdstel nog steeds niet vervangen. Heeft u enig idee wanneer ik het kan verwachten?

Ik heb het al eerder gevraagt, maar dnek dat google translate het vaag heeft gedaan, kreeg er namelijk geen antwoord op

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 00:21

Ik meld me ook!
Sinds een week Ebay ontdekt hihi :)

Ik zoek nog:
- Neppe uggs
- een mooie muurquote/spreekwoord/tekst
- neppe Hermes -Birkin bag
- en vooral: heeft iemand hier ervaring met clip-on extensions?

Dus als iemand iets van deze vier weet :) please shoot!
Ik blijk totaal niet handig met zoektermen te zijn haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 00:24

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 00:36

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 00:37

Cowgirltjuh schreef:
Ik meld me ook!
Sinds een week Ebay ontdekt hihi :)

Ik zoek nog:
- Neppe uggs
- een mooie muurquote/spreekwoord/tekst
- neppe Hermes -Birkin bag
- en vooral: heeft iemand hier ervaring met clip-on extensions?

Dus als iemand iets van deze vier weet :) please shoot!
Ik blijk totaal niet handig met zoektermen te zijn haha

Voor neppe uggs kun je beter op iOffer.com kijken, alleen weet ik niet precies welke sellers daar betrouwbaar zijn. Die Hermes bag kun je daar vast ook wel vinden. Moet wel zeggen dat ik zelf nog geen ervaring heb met iOffer!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 00:56

iOffer is leuk! Stuk minder overzichtelijk dan ebay maat prima spullen! Horloges en zonnebrillen pluk ik daar altijd vandaan :D Wbt nep-uggs en die hermes bag zou ik net als dwaallicht al zei dus idd op iOffer kijken, ik zelf heb er goede ervaringen mee!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 06:52

Mijn pumps staan wel op verzenden, hoop echt dat ze binnen komen!
Ze zijn 29-9 verzonden wanneer moet ik dan een case openen en hoe doe ik dat? :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 07:42

Ik begin het ook een beetje benauwd te krijgen voor m'n schoenen.
En helemaal omdat ik ze zo graag wou :') hoop dat er gelijkwaardige zijn voor niet te veel geld.
Vindt het trouwens heel raar dat sommige mensen (beweren) wel spullen gehad hebben.

LucyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:07

Heb even op iOffer gekeken, leuk spul- wordt ik erg hebberig van :o :D .
Maar zag ik het goed, moet je voor deze site een creditcard hebben ipv paypal ?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:19

Elodie1Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:37

meld me ook :)
telefoonhoesjes,paardenspullen haal ik meestal van ebay.. ben benieuwd waar jullie allemaal naar kijken op ebay.. even topic doorlezen..

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:47

Had ik een gaaf vest besteld en betaald, kreeg ik van de week de melding dat de gebruiker van Ebay is afgegooid -O-
Het was al wel verstuurd geeft hij aan. Nou, ben benieuwd waarom hij erafgegooid is en of ik uberhaupt mn mooie vest nog wel krijg. Anders en geen mooi vest en mn geld kwijt ;(

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:58

Oh die babylon fashion is ook goed bezig dan :(
Nou mijn seller heeft 99.9% positieve feedback dus ik maak me nog niet heel erg zorgen dat het niet goed komt. Ik geloof alleen niet dat de post een fout heeft gemaakt. Ik denk dat hij gewoon mijn mesjes naar iemand in australie gestuurd heeft. En DAT kan ik dus niet uitstaan dat je dat dan niet even toegeeft. Maar ik hou jullie op de hoogte hoe het afloopt.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 09:20

de verkoper zegt nu dat het meer dan 45 dagen geleden is en dat ie het niet meer over kan maken? volgens mij rekte deze gewoon heel veel tijd, ik ben al bijna 5 dagen aan het mailen. en nu is de 45 dagen bereikt en kan hij het niet meer terugstorten???? hoe zit dat ?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:14

Ja het moet volgens mij idd binnen 45 dagen las ik op paypal.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:24

Zo ik ben maar eens even iets dwingender geworden naar mijn verkoper. Gisteren was ik nog geduldig maar begin zo langzaamaan een beetje pissig te worden. Mijn man heeft die mesjes inmiddels hard nodig en heb nu geen geld om nieuwe te kopen. Dus heb hem het ultimatum gesteld. Hij stuurt me maar nieuwe en zoekt zelf maar uit waar dat andere pakket is, zo niet dan claim ik dit weekend het geld terug. Hij kan wel zeggen dat hij een onderzoek bij de Deutsche post heeft staan maar hoe zie ik dat. Kan wel eeuwig duren voordat hij reactie krijgt. Zie mijn mail

Citaat:
But what have you done to contact the German post? Have you called or emailed them? Do you have any idea how long it will take for them to reply (or have you spoken them?) You can also send me a new set that's also okay with me. This set from Australia will never ever reach me again (and will probably will be send back to you). I will wait untill this weekend and then I will claim my money back. I will not wait untill the end of the 45 days. I think I have been waiting long enough. I understand it is not your fault, but I can't help it either. Hope you hear from German post soon.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:34

Waarom is het toch zo dat zodra je mailt je ineens binnen een paar minuten antwoord krijgt?? Ik heb nu reactie van de verkoper met een bericht van de Deutsche post...

Citaat:
Ladies and Gentlemen,

We have received your investigation request and initiated the necessary investigations.

Your shipment has been forwarded on 10.10.2012 to Holland. For further editing your investigation request was forwarded to the destination post office. Accordance with international agreements is the provision postal companies in international postal traffic for a period of several weeks to respond to your request. We will inform you immediately of course, the result achieved as soon as we receive a response. If this shipment meantime still reach the receiver or come back to you, we would be grateful for a short message at the below telephone number.

Dan nog dan zou hij toch allang hier moeten zijn of zie ik het verkeerd??