vond hem wel erg grappig

http://www.ebay.com/itm/NEW-LOVELY-FASHION-horse-Necklace-Sweater-Chain-X0109-/170852066824?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&var=&hash=item27c793a608#ht_2833wt_952
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. En nu moet ik maar even stoppen want er komt dalijk al zoveel binnen.. verwacht ongeveer 25 pakketjes.. Drie horloges voor mijn vriend, een voor mij, een hoesje voor mijn telefoon, hoesje voor mijn moeders telefoon, oplader adapter voor mijn moeder, telefoon usb kabel voor mijn.moeder, mijn telefoon usb kabeltje, auto oplaadding, mijn verkeerde adapter, mijn goede adapter, twee hoesjes voor mijn vriend, mijn bikini, hoes voor de ipad, screenprotectors voor de ipad, een trui, een armband, drie paar oortjes, Apple oortjes voor mijn moeder, een dvd, een sjaal, een.polo van RL voor als ik weer kan rijden, 500 aanstekers voor vijf euro voor mn vriend
, en dan ben ik nog aan het bieden.op 2 tassen. Ohja en plaktattoos.voor mn buurjongen..
Volgens mij ben.ik.nog iets vergeten maar dan zal t wel niet zo belangrijk zijn :p... Maar er zit wel een.hoop voor mn vriend en moeder bij die het terug betalen dus dat scheelt
Suus___ schreef:Heb je n linkje van die baterij?
Ook nog in andere kleurtjes!

Duurt allemaal zo lang
Hoop dat die wel komt
anders ga ik schreeuwen haha