Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kunnen we iedereen daar vanaf nu ook heen doorverwijzen. Sani87 zegt het geloof ik al in het andere topic: vraag me af hoeveel mensen hier zich werkelijk in de straf hebben ingelezen.
 Kunnen we iedereen daar vanaf nu ook heen doorverwijzen. Sani87 zegt het geloof ik al in het andere topic: vraag me af hoeveel mensen hier zich werkelijk in de straf hebben ingelezen. Dacht dat ik die allang op de post had gedaan, oeps! Is er waarschijnlijk achter gevallen..
  Dacht dat ik die allang op de post had gedaan, oeps! Is er waarschijnlijk achter gevallen..                                                         

pimaude schreef:Hahaa daar gaat je kans xp
Btw ik wordt echt misselijk van die mensen in t andere topic. Mensen wat ben ik blij met jullie !! En isegrim, less dat topic maar niet meid !

schrijven met een gevangen zie ik niet zitten nog maar het af en toe volgen vind ik wel interessant)
 schrijven met een gevangen zie ik niet zitten nog maar het af en toe volgen vind ik wel interessant)