djuulsie schreef:Linda2B schreef:om zweet van je voorhoofd af te vegen???![]()
Ik dacht dat het was om te voorkomen dat er teveel zweet over je armen zou lopen naar je handen toe zodat je grip wel beter blijft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:[[om zweet van je voorhoofd af te vegen???
Ik dacht dat het was om te voorkomen dat er teveel zweet over je armen zou lopen naar je handen toe zodat je grip wel beter blijft.
Citaat:-DHL staat voor De Heer Leeft (vorig jaar)
-Phil Collins niet zingt: daddy you can call me and daddy when you call me, you can call me All (een jaar of 3 geleden)
crazy_funky schreef:Ik heb heel lang gedacht bij een liedje dat ze zongen "oehlala to you baby" terwijl het " would i lie to you baby" is :p
En ook ik dacht vroeger bij het fiets stoplicht dat er mensen onder de grond zaten en dan gek werden als je het knopje te vaak in drukte
Jitske schreef:Is al van ik weet niet hoeveel pagina's terug, maar ik lees nog bij...crazy_funky schreef:Ik heb heel lang gedacht bij een liedje dat ze zongen "oehlala to you baby" terwijl het " would i lie to you baby" is :p
En ook ik dacht vroeger bij het fiets stoplicht dat er mensen onder de grond zaten en dan gek werden als je het knopje te vaak in drukte
Ik hoorde hier dus altijd "put a knife through you baby"
Zieke geest
Pluizebolpum schreef:Linda2B schreef:om zweet van je voorhoofd af te vegen???
Zijn daar deze *klik* dan niet voor?
Liever dan zo'n natte drablap om je polsen...Beter nog, gewoon niet zweten.
suuzepuus schreef:Citaat:-DHL staat voor De Heer Leeft (vorig jaar)
-Phil Collins niet zingt: daddy you can call me and daddy when you call me, you can call me All (een jaar of 3 geleden)
die eerste wist ik ook niet (vandaag dus pas geleerd op mijn 30e)
en die 2e snap ik niet.... het liedje ' Call me All' is van Paul Simon... of bedoel je dat niet??
Flying_Angel schreef:Pluizebolpum schreef:Zijn daar deze *klik* dan niet voor?
Liever dan zo'n natte drablap om je polsen...Beter nog, gewoon niet zweten.
Nee hier kun je je zweethanden aan afvegen!
roxiie schreef:Waren dat niet trams?Ik dacht dat ik die trolleybussen ook eens een x in Den Haag heb gezien
Maar dat klopt dan waarschijnlijk niet hahaha