LecyTinker schreef:Pony... je weet, van ruilen komt huilen!
Het is niet echt ruilen, meer een co-harem schap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LecyTinker schreef:hahahah, wat zijn jullie toch een stel leuke meiden bij elkaar... ik heb weer heerlijk zitten lachen., vooral om Hilde haar koude bed opmerking. Ik heb daarom maar een electische deken en een beagle als voetverwarmer!
ThreeFingers schreef:LecyTinker schreef:hahahah, wat zijn jullie toch een stel leuke meiden bij elkaar... ik heb weer heerlijk zitten lachen., vooral om Hilde haar koude bed opmerking. Ik heb daarom maar een electische deken en een beagle als voetverwarmer!
Hahaha inderdaad![]()
Sommige hier hebben nogal wat praatjes, maar ooh weee als toch echt die hele harem hun behoeftes komen storten![]()
LecyTinker schreef:pony33 schreef:Of ze wonen niet echt in de buurt...![]()
ik houd wel van reizen, dus dat is niet echt een probleem voor mij. Wat een groter probleem is dat ik geen idee heb waar ik ze kan vinden of ze op de hoogte kan brengen dat ze onderverdeeld zijn in mijn harem.
Hhilde schreef:Spirit schreef:Wat doen we als we 100 pagina's hebben? HK? Nieuw topic hier? Of niets?
Nieuw topic hier wat mij betreft; HK's bloeden vrij snel dood vind ik altijd en het is zonde om niet door te gaan!
sunny_l0ve schreef:Zijn er nog genoeg mooie mannen over om van top tot teen te bespreken en aan een harem toe te voegen?