Nee, of het uitkwam dat ik dan die hamster op een druk treinstation kwam overhandigen.
Ja, handig. Jonge vrolijke hamster op een druk treinstation ff van het ene reishuisje naar het andere reishuisje. Handig, doe ik dagelijks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chelle_dora schreef:Ik kreeg een mailtje van iemand die een hamstertje wilde van me.. Allemaal leuk en lief, ik denk die komt hem dan over 2 weken wanneer ze weg mogen, bij mij thuis ophalen.
Nee, of het uitkwam dat ik dan die hamster op een druk treinstation kwam overhandigen.
Ja, handig. Jonge vrolijke hamster op een druk treinstation ff van het ene reishuisje naar het andere reishuisje. Handig, doe ik dagelijks
Mereltje schreef:Heeft iemand ervaring met het laten betalen met Paypal via Marktplaats?
Ik weet dat kopers dan beschermd worden, maar hoe zit het voor de verkoper?
Kunnen de kopers niet bijvoorbeeld heel makkelijk hun geld terugboeken door te zeggen dat ze het product bijvoorbeeld nooit ontvangen hebben?
annutjuuh schreef:Mereltje schreef:Heeft iemand ervaring met het laten betalen met Paypal via Marktplaats?
Ik weet dat kopers dan beschermd worden, maar hoe zit het voor de verkoper?
Kunnen de kopers niet bijvoorbeeld heel makkelijk hun geld terugboeken door te zeggen dat ze het product bijvoorbeeld nooit ontvangen hebben?
Kan terugboeken niet alleen bij automatische incasso??
Sociolan schreef:Ik had vorig jaar een bak, halverwege/eind maart 2011 stond er een advertentie op mp van mensen die gingen verhuizen naar het buitenland en boden een hele mooie bank, lounche set en nog wat leuke dingen aan. Ze waren er eind maart weer thuis, en diegene die eerst mailt of belt mag het op komen halen.
Ik mailen en afwachten, ik wou het heel graag overnemen, dus ik bel tegen de periode dat ze weer "terug" terug zijn.. geen gehoor. Geen reactie op de mail niks. Ik dacht nou het zal wel weg zijn, genoeg mensen die mailen. Stonden ook al meerdere biedingen.. Ik dacht ik bel nog 1x, datum vd dag dat ik belde had ik verder niet door.. en ja ik kreeg iemand aan de lijn! Datum dat ik belde: 1 april.. die man vertelde me dat zijn vrienden een grap met hem uit hadden gehaald en dat ik beller nr. 23 was... Toen ik op hing -was natuurlijk bij een verjaardag- vroeg iedereen "en heb je het..?".. Dus ik zei: Nee het was al vergeven..Schaamde me dood!![]()
iirrssjjee schreef:@annutjuuh maak n.nieuw mailadres en zeg dat je het best graag persoonlijk bij.haar op wil halen. Als ze dit weigert weet je eigenlijk wel.zeker dat het nep is. Als ze het.goed.vind, moet je weer.hetzelfde mailen als dat je via je.moeders account heb gemaild. Als jij t niet wil.doen stuur dan een ons met de link, doe ik t voor je.