Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

" (Uhm.. Waarom geef je nu natuurkunde
)
" Was overigens bijna tijd hoor
Klis schreef:Laatst weer een mooie uitspraak van dezelfde docent. Hij vindt het niet oke als mensen voor het eind van college weggaan, en boven de deur hangt een bordje 'uit'. Dus een kwartier voor het eind loopt er een meisje naar buiten, docent stopt met college geven, kijkt richting de deur: "Ja, daar staat inderdaad 'uit' boven..."
En maandag ging hij ook ineens in zijn tas rommelen: "Wat doettie nu? Hij pakt zijn flesje water."
Echt heerlijk die manHet vak dat hij geeft blijft vreselijk though.

chantalboes schreef:Hilarisch dit, gekke leraren. Wij hadden in de 2e klas een beetje rare gymleraar. En op een dag was het koud maar we moesten buiten gymen. Dus we gingen naar hem toe om te zeuren dat het koud was en dat we echt niet naar buiten wilden. Vervolgens zegt hij: "Koud, wat nou koud. Weet je wat koud is, seks met een ijsbeer."
Op het moment zelf vonden we dat natuurlijk heel raar, maar nu kan ik er wel om lachen, hahaha.

* 'Now luckily I can do telepathy..'
)
En ja, we hebben het hem gezegd. Maar hij snapte het niet.
Joaltijd schreef:Vandaag met wiskunde!
-met bio.. Had mn vinger aan een reageerbuis opengehaald. Een snee in mn duim. Toch maar naar de docente voor een pleister.. Naar dat kamertje ehbo-doos, zitten er alleen pleisters met diertjes (kinderpleisters) mevrouw 'als je t niet erg vind..''
Zit je in 4havo met een pleister met schildpadjes, en OF ik t erg vond
Joaltijd schreef:Vandaag met wiskunde!
-met bio.. Had mn vinger aan een reageerbuis opengehaald. Een snee in mn duim. Toch maar naar de docente voor een pleister.. Naar dat kamertje ehbo-doos, zitten er alleen pleisters met diertjes (kinderpleisters) mevrouw 'als je t niet erg vind..''
maaikman schreef:Joaltijd schreef:Vandaag met wiskunde!
Ik zou alleen maar heel erg blij worden daarvan