Volgens mij is het hier de hele nacht niet onder nul geweest. Ik zie plasjes op het pad...nooit zo blij geweest met water! Het was hier om 8 uur vanmorgen al +3. Denk dat ik de waterleiding weer open zet vandaag, dat gaat elke dag zo'n 2 uur werk schelen!!!!
In zwanenburg is ook alles spekglad Ging bijna op mn plaat toen ik vanmorgen de vuilnisbak buiten zette. Onderweg was het wel te doen
Janneke_Tri
Geplaatst: 27-12-10 10:49
Het is hier nu 0 graden, gisteren was t bijna de hele dag +3 , volgens mij is er een laagje sneeuw weg en alle ijspegels zijn zo ongeveer wel verdwenen, van mij mag t wel +10 zijn, ik heb zo echt niks aan de vakantie
Bij ons begint de boel ook aardig te smelten, de lucht ziet er grijs en ongezellig uit.
Leliaardje
Geplaatst: 27-12-10 10:54
Erichem (Betuwe): toch weer gevroren vannacht . Sommige delen van het erf zijn nu spekglad. De weg valt me mee: van de week toen er alleen een dikke laag plat gereden sneeuw op lag, was hij gladder dan nu.
Verder erg grijs buiten. Nog geen druppels van het dak, dus volgens mij is het nog onder nul.
Niicole__
Geplaatst: 27-12-10 11:51
Hier ook geen druppels, dus volgens mij geen dooi. Wegen zijn wel spekglad!
Onderste foto zie je tussen de bomen ook een auto staan, die is vanochtend de bocht uit gegleden, en is vast komen te zitten..
Hopelijk kan ik snel weer terug naar Utrecht, want ik heb het hier alweer helemaal gehad. Verschrikkelijke wind, koude, onwijs gladde wegen en de mensen zijn gewoon niet leuk.
Wij stonden op eerste kerstdag vast met de auto, konden niet weg van de parkeerplek Na wat uitgraven en duwen (met iemand die kwam langslopen ook ) zijn we eruit gekomen toch Hoop wel dat het weer gaat sneeuwen, vind het toch wel heerlijk!
kensha
Geplaatst: 27-12-10 13:24
Willen jullie die sneeuw houden??
Ik heb gisteren eindelijk weer wat kunnen doen met mijn paard. Los gegooit, laten stappen/draven. Plan van vandaag is om een klein beetje erop rijden.
Ja maar wij zitten in de buitengebieden, dus je komt hier de straat niet eens uit. Als je de straat uit bent dan is het geen probleem meer, maarja. We komen hier niet weg.
mieske
Geplaatst: 27-12-10 13:54
Onze straat word ook niet gestrooid, is hier net een ijsbaan haha De buren scheppen ook heerlijk de sneeuw van de stoep aan de voor en achterkant van je auto zodat je half in gebunkerd staat.. Aardige buren he
Bij ons dooit het al vanaf gister ochtend maar er ligt zoveel dat je het nauwelijk ziet. Het ligt ipv tot je knieen nu tot halverwege je schenen. En de daken en bomen zijn niet meer wit. Vanmorgen was het hier trouwens wel spekglad! Ik kon niet eens op de weg stilstaan, gleed zo opzij. Het is nu + 1, maar het voelt veel minder koud.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 27-12-10 14:51
Z
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Sleeper
Geplaatst: 27-12-10 14:59
Heerlijk aan het dooien! Alsjeblieft, alsjeblief, alsjeblieft laat dit een tijdje duren