Vanacht -9 zeggen ze. Dus het valt nog mee toch? Vorig jaar werd het op sommige plaatsen -19! En die wind? ach morgen is die iets harder maar dan ist alweer voorbij. We moeten gewoon effe wennen.
Creatas
Geplaatst: 30-11-10 23:32
1234 schreef:
Nou hier bevriest het net zo erg hoor Moet minimaal 3 keer per dag de drinkflessen weer compleet ontdooien
Oh ik loop ook heel vaak op en neer hoor (laatste keer savonds rond 01u en dan sochtends om 6u weer)! Maar nu zat er ruim 2u tussen en het drinktuutje was nog niet bevroren Wat ik wel uit voorzorg doe is de buitenbakken savonds leeggooien (tegen kapotvriezen, zijn van die lage plantenpot-'borden' van plastic). En ik heb gewoon 2 flessen, 1 hangt er buiten aan, en de ander is binnen en dus op temp. Dus hoef ik enkel de fles om te wisselen en kan dan zelf weer lekker warm naar binnen!
Het is hier nu -2.8 en de laagste gevoelstemp. was om 21u -8.3 en op dit moment -8.1
@Joostvangestel: In je tshirt??? Brr, ik rook ook buiten maar ga dan tussen mijn huisje en de schuur instaan, precies bij de in/uitgang van mijn kachel waar ook warmte vanaf komt Rook wel gelijk een stuk minder met die kou
Ik ken zelfs een Nederlander die het presteerde om met -28 in zijn onderbroek te gaan roken. Kwam gewoon uit bed, niet uit de sauna. Wel gemeld dat hij de volgende keer een badjas aantrok, de buren denken anders dat ik een gekkenhuis houd.
het is hier nu nog maar -3 dus dat valt wel mee! Alleen het voelt wel veeeeel kouder aan.
Ojee word het morgenavond weer zo slecht zucht...ik moet morgen weer tot uurtje of 1 snachts werken kan ik weer me auto uit de sneeuw halen net als maandag voor ik naar huis kom.
Die sneeuw op buienradar is alweer veranderd.. Nu ineens gaat er bijna niets meer vallen vergeleken met eerder.. Naja afwachten! Ik ga op bedje nu haha! Lekker warm!
huuuuuu wat is het guur zeg. had de waterslang ff 10 minuten buiten liggen, was ie al bevroren
tomklover
Geplaatst: 01-12-10 08:26
zo lekker naar stage op de fiets door de sneeuw kan niet meer op me pony rijden want de bak is bevroren... naar duin kan ik ook niet (5 min stappen) want die wegen zijn me te glad. heel fijn hoor die winter