Hij wil er een eind aan maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

myxlea

Re: Hij wil er een eind aan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 20:07

aaaah lasorda gefeliciteerd :D :D

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 20:16

Lieve lasorda, wat een heerlijk nieuws, gefeliciteerd :) Geniet maar heerlijk van je paardje en ik hoop dat je een beetje meer rust vindt nu, jullie allebei :)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:18

Lasorda schreef:
Die ga ik vandaag eerst even uitgebreid knuffelen. :j

Héél goed! There is nothing better for the inside of a woman than the outside of a horse... Betere therapie is er niet.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:32

Yeah awesome!! Gefeliciteerrrrd!!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:11

Wat heerlijk voor jullie :D , Van harte gefeliciteerd :D

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 00:25

Oef, ik ben blij te horen dat je je paardje niet eerder had weggedaan, want het zal wel heel moeilijk zijn geweest om dat ook nog te betalen naast het oude huis enzo. Ik hoop maar dat je heerlijk geknuffeld hebt vandaag en dat je dat nog heel lang mag doen!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 01:48

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:50

ik kom ook even uit de meeleeshoek om jullie te feliciteren,wat een opluchting zal dat zijn!!!
Wordt je man ook wel een beetje vrolijker door dit nieuws??

Ik zit op het moment helaas in dezelfde situatie als jij(wat partner betreft) dus leef mee ;(

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:21

Wat ontzettend fijn dat het oude huis is verkocht!! Minder fijn van de restschuld natuurlijk, maar nu weet je wel waar je aan toe bent en zal het een grote zorg minder zijn.
En wat fijn dat je paard dan toch kan blijven, zo belangrijk die afleiding!

Sterkte nog voor jullie allemaal de komende tijd! Ik duim voor jullie dat deze stijgende lijn doorzet!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:35

Wat enorm fijn zeg!! :):) Gefeliciteerd!!! *\o/*

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:46

Wat fijn zeg! Lekker genieten nu!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:10

Wat een super fijn nieuws !!!

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 17:47

Van harte!! Een paar kilotjes minder op de zware last..

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:11

Wat een geweldig nieuws zeg :D Dat zal echt een stuk rust geven voor jullie!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:50

Wat een goed nieuws dat jullie huis verkocht is :D. Gefeliciteerd!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:26

Aaaah wat fijn zeg! Dat zal wel een stuk rust brengen.
Geen huurders, geen dubbele woonlasten én geen op en neer gerij en gestress meer. Super fijn!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:53

Wat fijn dat jullie huis verkocht is, en nog fijner dat je paardje nu lekker kan blijven.
Hoe gaat het nu met jou? Heb je al een gesprek gehad met je leidinggevende? Ik hoop zo dat hij zich achter jou schaart en dat jullie er samen goed gaan uitkomen.
Ik gun het je echt van harte allemaal, je bent zo'n knokker, dan verdien je gewoon ook even je rust die je nu zo hard nodig hebt.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:28

Super om te horen dat het huis verkocht is! Dat zal een hoop rust geven!

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 22:22

Mijn man maakte zich eigenlijk helemaal geen zorgen om dat huis, die had iets van het kost geld en dat is zonde,
maar we kunnen het nog steeds betalen, dus ach...
Dat hele huis viel bij hem een beetje in het niet bij zijn eigen problemen.
De opluchting is daarom vooral voor mij. :j

Vandaag hadden we een druk dagje.
Eerst naar de psycholoog, we hebben het vooral over het bedrijfsarts-gebeuren gehad en hoe ik daarin het beste kon handelen.
Volgende keer gaan we het hebben over hoe ik sta tegenover de suicidaliteit van m'n man en wat dat met me doet.

Daarna hadden we een gesprek (eigenlijk ook over de bedrijfsarts) met onze huisarts.
Die greep meteen zijn kans om de hele boel goed door te spreken en zat bij ons allebei flink te prikken en porren
om ons over de situatie uit te spreken en reactie's los te krijgen (wat hem een halve doos tissue's heeft gekost).
Goed gesprek hoor, dat wel. Maar ik had me niet echt ingesteld op zo'n zwaar gesprek dus dat kostte wel veel energie.
Was een tien-minutengesprekje maar duurde bijna 3 kwartier.

Waardoor we te laat waren voor onze volgende afspraak, namelijk met mijn leidinggevende en iemand van P&O.
Ik zag er zo tegenop, vooral omdat mijn leidinggevende had aangegeven dat het advies van de bedrijfsarts in principe bindend was.
Na wat heen en weer gepraat en ik alwéér in tranen zijn we overeen gekomen dat ik gewoon mag beginnen met 2 keer per week
op de koffie komen, zelf mag bepalen hoe lang ik blijf en zelf aan mag geven wanneer ik toe ben aan wat eenvoudige taken.
Zolang er maar iets van opbouw in zit. Echt een ontzettend aardige begripvolle dame van P&O, en mijn geweldige leidinggevende die
alweer alle medewerking geeft. Wat heb ik het toch getroffen op deze werkplek.
Dus morgen ga ik op mijn gemak een bakkie doen op het werk. :)
Had me weer druk gemaakt om niks, maar ja, daar ben je dan ook overspannen voor.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:50

Jezes zeg, wat een avonturen weer. Je zult wel flink op zijn na zo'n dag!

Ben wel echt blij voor je dat het meevalt qua werk. Lijkt me ergens wel fijn dat je nu door deze afspraken wel contact moet houden (er immers op de koffie komen) en je daardoor er niet weer zo heel veel extra tegenop hoeft te zien om te moeten komen (als je nog volgt wat ik bedoel :o ;) )

Ook mijn felicitaties nog met de verkoop van jullie huis. Hoop echt dat je snel in wat rustiger vaarwater komt, mede daardoor. Houd je taai he!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:15

Zo zwaar dagje, maar toch wel aan de postieve kant zo te horen :)

Fijn dat je leidinggevende nog steeds zo goed meedenkt! En een bakje koffie kan een goed begin zijn, je collega's weer zien, langzaam de sfeer weer proeven... Heel veel succes morgen!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:25

Heftig dagje. :(:)

Fijn dat de dame van P&O wilde meewerken maar toch vind ik het eigenlijk not done dat ze je overhalen voor dat kopje koffie.

Ik heb zelf eens een periode gehad dat het allemaal teveel was zeg maar en dan is zelfs dat kopje koffie gaan halen iets waar je als een berg tegenop kunt zien. Eigenlijk zouden ze je het beste eens een maand met rust moeten laten. Niet bellen, niet mailen zodat jij je niet hoeft te verantwoorden (voor je gevoel). Want je hebt genoeg aan je hoofd. Maar da's mijn bescheiden mening :o

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:31

Very well done! Ook dat kopje koffie. Want daar kom je wel weer mee het huis uit. Als je het maar bij koffie houdt zolang dat nodig is.

Pffff. Heftige gesprekken allemaal.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:45

Ben het met Maikeltje eens... Het lijkt zo aardig en 'vrijblijvend', maar je weet zelf hoe dat gaat, 'even een kopje koffie' wordt al snel 'ach, nu je er toch zit... kun je niet ook even op de telefoon letten/dat briefje typen/dat lijstje bijwerken... verzin maar wat. Daarnaast zit je wel tussen al het werkgezeur en gaan ze geheid ook tegen jou over het werk praten. En da's nou net niet wat je wilt.
Maar goed, je gaf zelf aan dat even weg ook fijn is en dat je dat nodig hebt, dus zolang het bij dat kopje koffie blijft én je geen werkgezeur aan je hoofd krijgt zal het wel gaan. Maar bewaak je grenzen goed Lasorda en zet er nog geen téén overheen! Lukt het niet, dan lukt het niet en heb jij álle recht om gewoon ziek thuis te zijn. Sterkte meis en pas héél goed op jezelf!

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:48

elke keer dat ik dit topic in de actieve topics omhoog zie komen lees ik even bij, en hoewel ik totnutoe nooit gereageerd heb, vind ik je een heel bijzonder mens zoals je alles aanpakt wat je tegenkomt op de route TS. Ik hoop voor jullie dat het goede nieuws van de verkoop van het huis het eerste lichtpuntje in een heeele lange zomer wordt :(:)