Vind het zo verschrikkelijk als mensen van die idiote namen verzinnen als Lelie, Winter, Chanel..
Dat zijn toch geen mensennamen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilsemarie schreef:vuurneon schreef:Wees eens origneel en noem het naar de plaats der verwekkingleuk voor later om dat uit te leggen hahaha
Volgens mij nemen jullie dit iets te letterlijk... voor zover ik weet bedoelen ze hiermee de plaats in de zin van dorp/stad waar het kind verwekt isDus bv Paris etc... Dat hoor je ook wel vaker bij al die sterren. Een van de kids van Beckhams niet ook?
opisop_shop schreef:hebben jullie vernoemd?
Ik roep al van kinds af aan dat ik niet ga vernoemen, dus gelukkig rekent niemand erop en anders hadden ze pech
Urielle schreef:opisop_shop schreef:hebben jullie vernoemd?
Ik roep al van kinds af aan dat ik niet ga vernoemen, dus gelukkig rekent niemand erop en anders hadden ze pech
yep wel alleen in de doopnamen.
Gioya heeft Johanna (mijn moeder, stiefvader en de opa's van ons beiden) en Christianne (schoonmoeder) meegekregen.
Enya is Enya Margareta Vincentia naar mijn zus en mijn broer.
Als de volgende een meisje wordt moet Dina er nog ergens in en dan ben ik geloof ik ver klaar met vernoemen hahaha. Dino is weer een beetje sneu heIk ken de mannelijke vorm van Dina niet iig.
Urielle schreef:opisop_shop schreef:hebben jullie vernoemd?
yep wel alleen in de doopnamen.
Gioya heeft Johanna (mijn moeder, stiefvader en de opa's van ons beiden) en Christianne (schoonmoeder) meegekregen.
Enya is Enya Margareta Vincentia naar mijn zus en mijn broer.
Als de volgende een meisje wordt moet Dina er nog ergens in en dan ben ik geloof ik ver klaar met vernoemen hahaha. Dino is weer een beetje sneu heIk ken de mannelijke vorm van Dina niet iig.