Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Denise schreef:Ik zou het toch gek vinden als de schakelauto's eruit gaan. Veel automaten, de gewone auto's dan, schakelen lang niet zo snel als wanneer je dat met de hand doet. Ik denk dat er genoeg mensen zijn en niet alleen jongeren die liever een schakelbak hebben dan een automaat.
fl0wer schreef:Anne. schreef:Ik denk dat je dat allemaal kan nakijken op de site van CBR en je gemeentehuis. Ik heb zelf geen idee
Heeft iemand enig idee of je les kan krijgen in je eigen auto?Ik wil in m'n smartie rijden!!
Nee dat kan niet
Nikki15 schreef:hallo allemaal,
Ik heb zo rijles om kwart over 1 en ze belde gisteren dat ze een datum voor afrijden wou vast leggen, en dat is 20 mei om 10,45 heeerlijkeee tijd, kon eigenlijk de hele dag nog kiezen wanneer ik wou rijden die dag!!![]()
Pluutje schreef:maradhja schreef:Yeah ik ben geslaagd![]()
De eerste keer![]()
En vandaag mijn rijbewijs opgehaald en de straat onveilig gemaakt
Gefeliciteerd!
Ik moet nog een weekje wachten tot ik mijn rijbewijs op kan halen, maarja, na al die tijd kan een weekje er nog wel bij
WonderWanita schreef:ik meld me hier ook maar eens een keertje! Ben al een tijdje aan het meelezen.
Ik les alweer een heel aantal maanden. Heb er nu 34 gehad en mijn afrijdatum is 26 april om 8.55.
Wat ik me afvraag, hoe kunnen sommige maar 15-20 lessen hebben/ hebben gehad?
Zijn dat dat lessen van 2 uur o.i.d.?
Hier is het gemiddelde toch wel 40 lessen van 1 uur en een kwartier.