[HK] Het bikinitopic 2010

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Re: [HK] Het bikinitopic 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:35

kan je me niet een aan-foto per pb sturen? ik geloof er echt niks van :=
als het echt zó vreselijk erg was had je deze bikini ook niet gekocht...

wat voor kledingmaat draag je?

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:38

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj. Haha, ja maar wat moet ik dan aan, een badpak? :=
Nu lijkt het echt alsof ik aandacht tekort heb hea? Heb ik gelukkig niet. :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:07

Ik zou het ook niet doen hoor zeker niet na al die aan foto's hier gezien te hebben. Iedereen superslank en topfiguur en dan zal ik zeker daarna nog een keer mijne laten zien, no way. Ik vind het wel leuk om een foto v/d bikini in het echt te zien trouwens, want soms valt hij in het echt gewoon tegen. Maar aan hoeft niet!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:11

nou ik ben heel blij dat ik niet zo dun ben als sommigen hier!
Vroger was ik ook graatmager en kon niet aankomen, gelukkig is daar verandering ingekomen, ik vond het maar niks om zo dun te zijn en ik vind het ook niet mooi...
mooie vrouwelijke vormen en wat om vast te pakken, dat is echt iets om trots op te zijn ;) Jammer dat bijna niemand dat is.

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:16

Ik wil wel graag heeeel dun zijn. :D

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:24

Ilsemarie schreef:
nou ik ben heel blij dat ik niet zo dun ben als sommigen hier!
Vroger was ik ook graatmager en kon niet aankomen, gelukkig is daar verandering ingekomen, ik vond het maar niks om zo dun te zijn en ik vind het ook niet mooi...
mooie vrouwelijke vormen en wat om vast te pakken, dat is echt iets om trots op te zijn ;) Jammer dat bijna niemand dat is.

En bedankt voor de meiden die dun zijn, alles doen om aan te komen, maar dat dat dus niet lukt. :? Dus ik kan niet trots op mezelf zijn omdat ik geen vrouwelijke rondingen genoeg heb? :evaw:

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:30

Dat mensen dun zijn, wil ook niet zeggen dat ze geen rondingen hebben overigens :+

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:31

Wauw midy, je bikini is echt heel erg mooi! :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:33

@cruesli: ho ho dat zeg ik nergens... ik heb helemaal niet gezegd dat je zonder vrouwelijke rondingen niet trots mag zijn, ik zeg alleen dat je ook mét vrouwelijke rondingen trots mag zijn (en dát zijn weinig mensen omdat ze door de media en modellen denken dat ze te dik zijn terwijl dat niet zo is).

Ik was vroeger ook dun en zelfs echt mager, kon vreten wat ik wilde en er kwam geen gram bij. Dat is heel vervelend omdat je er zelf niks aan kan doen en snap goed dat iemand daaronder lijdt, daar leed ik ook onder.
Bij mij is er gelukkig verandering in gekomen en ik kan ook mét rondingen trots op mezelf zijn en vind het zonde dat andere dat niet kunnen.

Mij zul je nooit horen zeggen dat dunne meiden niet trots op zichzelf mogen zijn, maar ik vind het wel zonde dat gewone slanke meiden zichzelf dik beginnen te vinden omdat in dit topic veel bikini foto's van dunne meiden staan. Sommige mensen denken dat je zooooo dun moet zijn voordat je mooi bent, dát vind ik zonde!! Want té dun (dus graatmager zoals al die modellen van tegenwoordig) vind ik niet mooi, dat zou nooit mijn doel zijn. Ik bedoel daarmee te zeggen: zoals ik nu ben, ik zou dus niet tot dat gaan afvallen om 'mooi' te zijn. Rondingen zijn óók mooi, is het enige wat ik wil zeggen ;)

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:37

WW: Hij is echt super, en ik lijk er bruin in! :+:

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:47

Leuke VS bikini! Volgens mij is dat niet zo'n grote maat, en kan je best een aanfoto maken! :D

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:56

Die bikini van VS is mooi, volgensmij heb ik zo'n soort gelijke besteld maar dan in het roze..
Die kwam in dit topic een heel aantal pagina's geleden vaak voorbij.. helaas is hij pas in mei leverbaar :(

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 09:26

De bikini is bovenstukje maat S, en het broekje is maat M. Maten vind ik gewoon normaal zitten. Ik ben er echt zo blij mee haha. :+: Ik had hem dus via hyves besteld he, en die mevrouw had 19 maart het geld binnen, en ik had het 18 maart overgemaakt. Ik heb dus maar 11 dagen op de bikini moeten wachten! Vet snel haha, ik had het veel langer geschat. :=

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:29

Jildau schreef:
Ik zou het ook niet doen hoor zeker niet na al die aan foto's hier gezien te hebben. Iedereen superslank en topfiguur en dan zal ik zeker daarna nog een keer mijne laten zien, no way. Ik vind het wel leuk om een foto v/d bikini in het echt te zien trouwens, want soms valt hij in het echt gewoon tegen. Maar aan hoeft niet!

Je wordt toch ook niet gedwongen om naar die foto's te kijken :=
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten :j

@ Ilsemarie: Ja kan ook slank zijn met vrouwelijke vormen hoor.. Graatmager is idd niet mooi nee, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar ik ben ook erg slank, weeg rond de 50 kilo, ben 1.60m. Maar ik heb toch echt mn vrouwelijke vormen! Vooral mn kont := :P
Heb b70, en dat past prima bij mijn figuur.. Veel groter zouden ze ook niet moeten zijn, t moet in verhouding zijn. (Al had ik een C niet erg gevonden, maar meer ook niet :P)
Het enige wat echt best wel dun is zijn mn polsen, maargoed daar doe je dan ook helemaal niets aan.. Want heb verder gewoon over een normaal vetlaagje zitten. M'n benen zijn ook lekker vol, en niet van die stokkies :=

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:48

@DeadxStar, ik zou jou figuur wel willen hebben hihi. En ik dacht dat ik een kont had! valt nog best mee. bedoel dit absoluut niet banketstaaf :)

mijn bovenbenen zijn best flink, kuiten ook. buik met lovehandles en een laagje vet, bovenarmen met een laagje vet. en een kont met vet :')
oke genoeg gelult haha, ik ben lekker aan het sporten zodat ik in mn prachtige bikini kan verschijnen deze zomer!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:09

Ik wil niet veel zeggen hoor maar mannen vallen meer op een beetje vet dan op een heel dun iemand dus niet klagen! :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:12

Bedankt dus :+

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:38

Ja en bedankt allemaaal :+

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:53

Jildau schreef:
Ik snap niet waarom iedereen altijd maar 'aan' foto's moet zien. :+

Ik vind meestal dat de bikini nooit zo goed tot zijn recht komt op een plat foto. :)
Ik zou zelf trouwens ook niet zo snel een foto van mijzelf in een bikini op internet gooien..

Ik heb ook een bikini geshopt, en ik ben er enorm blij mee!
Ik maak binnekort wel een keer een niet-aan-foto. :)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:58

Zelf ben ik apetrots op mijn rondingen in combi met dunne taille, en vind dat ook prachtig bij vrouwen (net zoals vele mannen), maar dat betekent niet dat iemand die dat niet heeft niet mooi is. Vind dat jullie beetje zeuren hoor.. Je kunt nooit voldoen aan wat iédereen vind dus waarom zou je je daardoor zo aangevallen voelen. Is toch helemaal niet nodig? Niet zo onzeker doen hoor. :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:12

Ik werd net gebeld door het thuisfront dat mijn VS bestelling binnen is gekomen *\o/* Moet wel 28 euro bij betalen vanwege invoerbelasting etc, maar dat maakt me niet zo heel veel meer uit :+
Morgen kan ik passen, hoop dat alles goed is! Duimen jullie?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:13

Vooroordelen over dun zijn zijn ook kwetsend ;)
Heeft niks met onzekerheid te maken, maar ook met onwetendheid van mensen.

Als je dun bent, dan lijn je, eet je niks of heb je een stoornis.
"Je moet gewoon wat meer eten"
Ik ben trots op mijn lichaam, maar om dan te lezen dat mannen toch meer op vrouwen vallen met rondingen en dat dunne mensen geen vormen ( :') ) hebben.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:24

Laten we focussen op de bikini's mensen en niet op de bikinifoto's :) ik persoonlijk vind het ook leuk om "aan foto's" te zien, maar ga ze er zelf ook niet opzetten en dat is ieders eigen keus :) Degenen die ze erop willen zetten: leuk, degenen die het niet willen: even goede vrienden toch?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:38

Preciesss... zolang je blij bent met je lichaam is er niets mis mee toch. Ik denk dat bijna niemand het lichaam heeft wat hij wil..!!

Corelli welke had je ook alweer besteld? :D

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:55

urselin schreef:
Vooroordelen over dun zijn zijn ook kwetsend ;)
Heeft niks met onzekerheid te maken, maar ook met onwetendheid van mensen.

Als je dun bent, dan lijn je, eet je niks of heb je een stoornis.
"Je moet gewoon wat meer eten"
Ik ben trots op mijn lichaam, maar om dan te lezen dat mannen toch meer op vrouwen vallen met rondingen en dat dunne mensen geen vormen ( :') ) hebben.

Maakt toch niet uit wat een ander vind? Laat mensen maar lekker vooroordelen hebben (dat iemand zich daar iets van aantrekt, zeker in zo'n kleine mate zoals in dit topic, heeft wel degelijk met onzekerheid te maken maar dat terzijde), is toch niet jouw probleem. :)

Balen zeg Corelli, super dat je hem eindelijk hebt maar 28 euro is niet niks. :oo