Gefeliciteerd allemaal! Heb vandaag voor het eerst in het donker gereden, was wel spannend. Vooral fieters zonder licht! Verder wat geparkeerd. Peter zei je begint steeds meer door te krijgen wanneer verkeer van rechts komt.
Je meot bepaalde dingen lezen voordat je les heb, dit zo dat je minder hoeft te stoppen onderweg door dingen die uitgelegd moeten worden, er staan handige dingen in zodat je die ook even kan nakijken als je het niet meer zeker weet. ook handige tips etc.
Ik heb hem ook en kostte geloof ik 70 euro. maar hij zei dat je dat er snel uithebt als je niet meer hoeft te stoppen onder je les, en het slaginspercentage lag een stukje hoger
nientje78
Geplaatst: 04-11-09 16:05
Gefeliciteerd voor de geslaagden!
Ik heb net mijn TTT gehad. Ging op zich wel goed...moet iets vlotter nog en nog beter kijken. Deed ik wel,maar mag beter Verder kreeg ik als advies mee om een andere bril aan te schaffen Moet ik idd ook wel gaan doen,stel het elke keer uit ....ja stom...ik weet het... Al met al heb ik wel vrijstelling gekregen voor mijn bijzondere maneuvres Moest bij het ziekenhuis parkeren en m'n instructeur zei dat ik daar wel punten op had gescoord. Was mega druk daar en dus goed kijken en gepaste snelheid.... Verder ging het aardig soepeltjes. Nog aan 2 dingetjes werken en dan was het goed.
Ik heb vanmiddag mijn 5e rijles gehad, ging wel goed Moest ook tanken haha.
En veel snelweg gedaan, bij elke afrit eraf en er dan ook gelijk weer op. Om te oefenen met in- en uitvoegen. Vond het niks voor stellen, alleen was het irritant toen ik achter een vrachtwagen aan de snelweg op moest.
Ik mocht vandaag weer een rondje rijden, ging wel weer goed. instructrice vroeg al hoe het afgelopen was maandag... stiekem had ze het al gezien, ze wou examen aanvragen maar toen stond er al dat ik nog geen theorie had
Moest eigenlijk morgen weer, maar heb die afspraak maar naar volgende week laten verplaatsen, even beetje rustig aan tot ik mijn theorie heb, en mijn examen bekend is
_Emma_
Geplaatst: 04-11-09 20:42
Jammer Amigo
Akci goed dat je vrijstelling hebt! En gefeliciteerd voor de geslaagden.
Mirri zoiets stoms zou ik waarschijnlijk ook zeggen haha, ze kunnen je toch niet laten zakken op iets wat je achteraf zegt
Mirrrriii
Geplaatst: 04-11-09 23:51
haha nou ik had kalmeringspillen geslikt en volgens mij zorgden die ervoor dat ik een beetje 'ongeremd' was. want ik heb mijn examinator ook nog uit gekafferd onder het examen.
Wat achteraf mijn fout was niets ernstigs hoor, was vooral de spanning
Gefeliciteerd Mirrrriii! Uitgekafferd? Waarvoor dat dan?
Ik heb afgelopen week mijn theorieexamen aangevraagd. Maandag 23 november is het zo ver.
Mirrrriii
Geplaatst: 05-11-09 09:16
Bedankt! Ik was een beetje aan het dromen geloof ik ( ondanks alle spanning ) en dat komt denk ik echt door die pillen.
Maar ik stond stil om over te steken maar er kwamen nog een paar auto's aan. Zegt de examinator: welke richting gaan we op dan? Dus ik geef hem een uitbrander en zeg van Ja hallo, als u een richting op wilt moet u die maar optijd aangeven hoor! NU heb je mooi pech. Kwam ik beter aan het kijken, probeerde ik recht over de steken een fietspad op, het verkeer kwam van links, dus ik kon alleen maar rechts
Ik dacht dat ik daar wel rechtdoor kon, omdat ik dat stukje 7 jaar lang elke dag met de fiets heb gefietst. Dus was gewoon zo in de veronderstelling dat ik rechtdoor kon.
Die examinator zei direct, zeker gewenning?
Eind november dus? dan kun je nog even leren. Of ken je het al? Ik heb wel 25 uur geoefend op de oefen dc rom, werkt super