Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarrieLeen schreef:Een winkelwagentje..Weird.
Ik heb in de 3e het NS-project gehad, weet niet of je dat kent? Is nu 4 jaar terug zo'n beetje.
Ging o.a. over zelfmoorden met de trein, hoe de machinist daarvan uit z'n werk kan raken enzo,
maar ook hoe zo'n proces er naartoe gaat, wat je voelt als je eroverheen rijdt etc.
Echt heel crue, was er ook flink van slag van toen. Wel mooi boek bij gekregen toen, van de NS.
Heb je dat wel eens meegemaakt, als ik vragen mag?
Narya schreef:Volgens zusterlief waren de bomen al een hele tijd omlaag en kwam er maar geen trein. Dat gebeurt wel vaker, want de bomen gaan omlaag als de trein nog op 't station staat. Toen zijn een aantal auto's er tussendoor gegaan. En ja, dat is niet slim, maar van sommige reacties schrik ik toch wel.
Zwitsal schreef:maar..als bij ons de bome dichtzijn...kom ik daar alleen voorbij als ik die bomen doormidden rij.
ik kan daar niet langs rijden hoor..
Unwritten schreef:Ik geef hem even een beetje ruimte, aangezien ik nu ook al bij het zelfde halte uitstap ivm de coffeecompany waar hij dus naast werkt.. lijkt het anders net of ik hem stalk.. van de week zal ik hem een briefje geven